Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Så er der mulighed for netværksfora

Recommended Posts

Jeg kan godt finde en oversigt under "netværk", men jeg troede det var i den almindelige forum-oversigt?

 

Jeg kan i øvrigt ikke klikke mig ind på forummet i den oversigt. Jeg får flood-control fejlmeddelelsen.

Flood-control :dåner: Hvad skal det nu til for :irriteret: (og så kan du ikke engang få afløb for det i dit forum :peger:)

 

Kan du se noget hvis du direkte klikker ind her? http://morsverden.dk/debat/index.php?showforum=157

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan godt finde en oversigt under "netværk", men jeg troede det var i den almindelige forum-oversigt?

 

Jeg kan i øvrigt ikke klikke mig ind på forummet i den oversigt. Jeg får flood-control fejlmeddelelsen.

Flood-control :dåner: Hvad skal det nu til for :irriteret: (og så kan du ikke engang få afløb for det i dit forum :peger:)

 

Kan du se noget hvis du direkte klikker ind her? http://morsverden.dk/debat/index.php?showforum=157

Nope, jeg har ikke adgang til mit eget forum. :bilkabarn:

 

Det var i øvrigt ikke floodcontrol, men Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

 

Surt Marianne, så laver jeg ballede derinde, men hey det var vel også det der var meningen. IPB forstod helt præcist hvad du skrev - ingen indblanding fra superfisk ;)

 

 

Tilføjet: Linket virker for mig Lenka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan du nu Marianne? Kan godt ske at jeg havde glemt at give lige netop SF-gruppen rettigheder til at se det :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg tænker på selve forum-oversigten - altså hvis man klikker på "debat" og scroller ned til nederste kategori, som er de nye netværksfora.. her er der et forum der hedder "brugernes egne fora", og i dette forum bliver alle de nye netværksfora automatisk oprettet, når en guldfisk opretter et nyt forum :) - jeg tror at det er der Marianne mente?

 

:wacko:

 

Super tak for forklaringen, så lærte jeg også at man kan se det ude i debatoversigten, her kan jeg i øvrigt godt komme ind i både afløbet og sommer04-forår 05 forummet, uden at få nogen slamsuger besked.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se et "lukket forum" på netværkslisten. Burde det ikke være sådan at man slet ikke kan se de pågældende fora, hvis man ikke er inviteret? Eller??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvordan får man nogle ind i de fora ? sender en invitation på PM eller hvad ?

 

Hvis det er et åbent forum kan folk selv søge adgang. Derudover er der også mulighed for at du udsender en invitation, som folk så har 72 timer til at reagere på.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan se et "lukket forum" på netværkslisten. Burde det ikke være sådan at man slet ikke kan se de pågældende fora, hvis man ikke er inviteret? Eller??

 

Jeg kan godt se hvad du mener.

 

Pt kan jeg også se to åbne foraer: Det ene med adgangskrav det andet uden.

 

Man kan se dem selvom man ikke er inviteret, det er også meningen, folk kan selv søge adgang.

 

Men derudover er det et lukket, som man ikke kan søge adgang til, så jo jeg trro det er meningen at det slet ikke skulle fremgå af listen (men det er jo testudgaven det her :) )

 

Muligvis fejl nummer 2 igen på listen, da Lenka har fået rettet den forrige fejl 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pt kan jeg også se to åbne foraer: Det ene med adgangskrav det andet uden.

 

Man kan se dem selvom man ikke er inviteret, det er også meningen, folk kan selv søge adgang.

Jeg kan se tre :unsure: èt hvor jeg har søgt om medlemsskab - og fået det ;) Et hvor jeg kan søge om medlemsskab, hvis jeg opfylder betingelserne (hvilket jeg ikke gør :fnis: ) og ét der er "lukket".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pt kan jeg også se to åbne foraer: Det ene med adgangskrav det andet uden.

 

Man kan se dem selvom man ikke er inviteret, det er også meningen, folk kan selv søge adgang.

Jeg kan se tre :unsure: èt hvor jeg har søgt om medlemsskab - og fået det ;) Et hvor jeg kan søge om medlemsskab, hvis jeg opfylder betingelserne (hvilket jeg ikke gør :fnis: ) og ét der er "lukket".

 

Jeg kan også se tre, 2 åbne og et lukket som jeg nævner lidt længere nede :)

 

Og ja jeg vil give dig ret, det er nok ikke menigen at vi nok skal kunne se det helt lukkede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pt kan jeg også se to åbne foraer: Det ene med adgangskrav det andet uden.

 

Man kan se dem selvom man ikke er inviteret, det er også meningen, folk kan selv søge adgang.

Jeg kan se tre :unsure: èt hvor jeg har søgt om medlemsskab - og fået det ;) Et hvor jeg kan søge om medlemsskab, hvis jeg opfylder betingelserne (hvilket jeg ikke gør :fnis: ) og ét der er "lukket".

Jeg kan også se tre. Både de åbne og lukkede :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger på det med det synlige lukkede forum nu. Det virkede i mit testmiljø, så der må have været en fejl der har sneget sig ind et sted.. jeg kan også se at det kun er i selve hovedoversigten at man kan se det, men ikke de andre steder. Vender tilbage når det er rettet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alright - jeg fandt den manglende detalje i koden, så nu kan jeg i hvertfald ikke se de lukkede fora. Håber at I andre helle ikke kan :blomst: (undtagen dem der er med i et lukket forum, I skulle forhåbentlig stadig se det :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alright - jeg fandt den manglende detalje i koden, så nu kan jeg i hvertfald ikke se de lukkede fora. Håber at I andre helle ikke kan :blomst: (undtagen dem der er med i et lukket forum, I skulle forhåbentlig stadig se det :P)

Nu kan jeg kun se to grupper :thumbsup::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har søgt ind i afløbs forum , da jeg tænkte at de ville få brug for en der virkelig kan køre med slamsuger :thumbsup:

 

Men kan jo godt tåle at blive afvist LOL LOL

 

 

 

 

Hvad gør i der laver forum , endelig ved det hvis en søger og i ik gider personen ???

 

Min holdning er at man ik skal , hvis man ik har nosser nok til at være ærlige :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alright - jeg fandt den manglende detalje i koden, så nu kan jeg i hvertfald ikke se de lukkede fora. Håber at I andre helle ikke kan :blomst: (undtagen dem der er med i et lukket forum, I skulle forhåbentlig stadig se det :P)

Nu kan jeg kun se to grupper :thumbsup::)

 

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad gør i der laver forum , endelig ved det hvis en søger og i ik gider personen ???

 

Min holdning er at man ik skal , hvis man ik har nosser nok til at være ærlige :knus:

 

Naeh, og omvendt kan man sige at naar man soeger om adgang, skal man ogsaa kunne baere et afslag. Man skal huske paa, at det giver ingen mening hvis alle er overalt. Saa kunne vi lige saa godt blive og skrive i 25+ hele tiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad gør i der laver forum , endelig ved det hvis en søger og i ik gider personen ???

 

Min holdning er at man ik skal , hvis man ik har nosser nok til at være ærlige :knus:

 

Naeh, og omvendt kan man sige at naar man soeger om adgang, skal man ogsaa kunne baere et afslag. Man skal huske paa, at det giver ingen mening hvis alle er overalt. Saa kunne vi lige saa godt blive og skrive i 25+ hele tiden.

 

Ja det er jo lige det ;):lol:

 

Glæder mig til nogle opretter et fora, der er lige mig - og jeg bliver inviteret :blush: XXX :cheer: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slet ikke se nogle fora når jeg klikker på det link der er i denne tråd. Men kan ikke lige gennemskue om jeg skulle kunne det ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad gør i der laver forum , endelig ved det hvis en søger og i ik gider personen ???

 

Min holdning er at man ik skal , hvis man ik har nosser nok til at være ærlige :knus:

 

Altså jeg har jo masser af nosser, så MarianneF fik en blank afvisning på dismiss knappen igår aftes, da hun søgte om adgang til forummet sommer04-forår05. :lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marianne og jeg testede lige de søde sætninger som Invision Power Board spyttede ud, når den enten godkendte medlemmer eller afviste dem.

 

 

De fora som kun er for en bestemt kreds med ingen objektive kriterier, de vil jo nok være lukket, og dermed kan du og jeg jo ikke se hvad vi går glip af. Så er der heller ikke nogen som bliver nødt til at afvise os.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet en midlertidig lappeløsning, så admins ikke længere kan se med i de nuværende netværksfora, men det skal lappes på hver gang der oprettes et nyt netværk, fordi der er en eller anden setting der automatisk giver admin rettigheder. Jeg mangler stadig at finde ud af hvor i koden det skal ændres, men det bliver ændret permanent på sigt. Og i mellemtiden med lappeløsninger, så vi ikke kan læse med hvor som helst ^_^

 

Jeg vil opdatere igen, når det er ændret permanent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tanja

Mit ene forum er nu aktiveret - men det blev fuld-aktiveret FØR jeg nåede at invitere alle :doh: - hvordan sender man så invitationer ud :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mit ene forum er nu aktiveret - men det blev fuld-aktiveret FØR jeg nåede at invitere alle :doh: - hvordan sender man så invitationer ud :dunno:

Du klikker: Konfigurer -> Medlems manegement (OK; kun delvist oversat kan jeg se :whistle:) - her kan du vist tilføje medlemmer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad gør i der laver forum , endelig ved det hvis en søger og i ik gider personen ???

 

Min holdning er at man ik skal , hvis man ik har nosser nok til at være ærlige :knus:

 

Naeh, og omvendt kan man sige at naar man soeger om adgang, skal man ogsaa kunne baere et afslag. Man skal huske paa, at det giver ingen mening hvis alle er overalt. Saa kunne vi lige saa godt blive og skrive i 25+ hele tiden.

 

Helt sikkert - hvad kunne et afslag lyde på ? "Du kan ikke være med fordi jeg mindes du engang dissede mig i en debat" ? "Du opfylder ikke de smarte kriterier, vi har opsat" ?

 

Jeg er lidt i tvivl om det er et spoergsmaal du gerne vil have svar paa :blomst: - eller det er nok med dine egne svar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tanja
Mit ene forum er nu aktiveret - men det blev fuld-aktiveret FØR jeg nåede at invitere alle :doh: - hvordan sender man så invitationer ud :dunno:

Du klikker: Konfigurer -> Medlems manegement (OK; kun delvist oversat kan jeg se :whistle:) - her kan du vist tilføje medlemmer :)

 

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×