Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sidseh

Min første mors-verden oplevelse.

Recommended Posts

Derfor søgte jeg nye græsgange, var meget kortvarigt forbi et sted hvor alt var lyserødt, jeg husker ikke navnet men det var lidt for slemt for mig :lol:

 

Også kaldet det lyserøde helvede :fnis: - det var der vi blev smidt ud fra. Vores-unger hed det :)

 

He he, jeg erindrer det slet ikke, bare at det var kvalmende lyserødt og ikke til at holde ud............. jeg var der ganske kort :P

 

Hvorfor blev i egentlig smidt ud ( må man spørge :) )

 

Vi var bare uenige med hende som havde siden om et eller andet, kan ikke engang huske hvad, men det resulterede i at vi blev kaldt alverdens grimme ting - og nogens børn med :rolleyes: og en dag kunne vi så ikke logge på mere :vinker: :-D

 

Aj hvor voksent :wacko: :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Derfor søgte jeg nye græsgange, var meget kortvarigt forbi et sted hvor alt var lyserødt, jeg husker ikke navnet men det var lidt for slemt for mig :lol:

 

Også kaldet det lyserøde helvede :fnis: - det var der vi blev smidt ud fra. Vores-unger hed det :)

 

He he, jeg erindrer det slet ikke, bare at det var kvalmende lyserødt og ikke til at holde ud............. jeg var der ganske kort :P

 

Hvorfor blev i egentlig smidt ud ( må man spørge :) )

Jeg blev sært nok aldrig smidt ud - først efter laaang tid - men jeg er nu også så mild og blid :engel:

 

Vi kom fra Vores Børn - en hel flok - Rita, Troldemor, Mb1, MetteM, Lisa d. 2., Fru K., Susanne, Hanne, og en HEL masse andre.

 

Der blev for broget, man kunne skrive som anonym, og der var chikane af de aktive debattører. Administratoren gjorde intet, og var ikke til at forhandle med. Det var i grunden en af de livligste debatter på nettet, dengang -o g ofte citeret i Politikens Lørdagsliv. Nu er det administratoren derovre, der fortvivlet SELV forsøger at sætte gang i noget debat, med ikke særlig stort held, ser det ud til.

 

Vi havde i grunden tænkt os at lave vores eget sted, og havde forbløffende nok henvendelser fra annoncører m.v., MEN der var ingen, der havde den tekniske kunnen til at drive det.

 

Men så blev vi hængende her. Og noget af det første, jeg husker, er alle trådene om Katvig-udsalg, og Lonesew's 3 drenge :gammel: - akkeja, akkeja.

 

Havde det ikke været for move, havde jeg aldrig lært Katvig at kende = move-uniform :peger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Derfor søgte jeg nye græsgange, var meget kortvarigt forbi et sted hvor alt var lyserødt, jeg husker ikke navnet men det var lidt for slemt for mig :lol:

 

Også kaldet det lyserøde helvede :fnis: - det var der vi blev smidt ud fra. Vores-unger hed det :)

 

He he, jeg erindrer det slet ikke, bare at det var kvalmende lyserødt og ikke til at holde ud............. jeg var der ganske kort :P

 

Hvorfor blev i egentlig smidt ud ( må man spørge :) )

 

Vi var bare uenige med hende som havde siden om et eller andet, kan ikke engang huske hvad, men det resulterede i at vi blev kaldt alverdens grimme ting - og nogens børn med :rolleyes: og en dag kunne vi så ikke logge på mere :vinker: :-D

Jeg formastede mig sammen med Lisa d.2. til at mene, at det nok ikke var optimalt sundt for babyer, at man ALTID anvender parfumerede vådservietter. DET måtte man ikke mene :shame:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Jeg var med starten - gik fra ND fra balladen og her var stille :øde: men det gik hurtigt over, lidt af balladen fulgte med. :P

Det er dog et overstået kapitel nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kom også fra VB. Men var dog ikke forbi det lyserøde helvede dereraldrignogenderfortællermignoget :depri: Jeg kan ikke længere huske, hvem jeg fik klemt Mors verden-hemmeligheden ud af. Men jeg oplevede det som meget tystys at det var her man var og istareten var jeg sådan lidt :unsure: :shit: måske vil de andre i virkeligheden slet ikke have mig med. Men det slipper I altså ikke for :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kom også fra VB. Men var dog ikke forbi det lyserøde helvede dereraldrignogenderfortællermignoget :depri: Jeg kan ikke længere huske, hvem jeg fik klemt Mors verden-hemmeligheden ud af. Men jeg oplevede det som meget tystys at det var her man var og istareten var jeg sådan lidt :unsure: :shit: måske vil de andre i virkeligheden slet ikke have mig med. Men det slipper I altså ikke for :P

Altså, administratoren derovre slettede jo alle links til, hvor vi var smuttet hen - og hun beskyldte vist også nogle af os for at skrive indlæg i flere navne og alt muligt :gak: - men det lykkedes Simon at lægge et officielt tomt indlæg, hvor der alligevel var et link. Man kunne jo ikke pm'e folk eller noget derovre, og hvem som helst kunne logge sig ind som "gitte" og skrive, hvad det skulle være. Frygteligt.

 

De må ha' mistet rigtig mange penge på den udvandring, for annoncørerne var ret interesserede i, hvor vi gik hen, da vi forlod stedet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Derfor søgte jeg nye græsgange, var meget kortvarigt forbi et sted hvor alt var lyserødt, jeg husker ikke navnet men det var lidt for slemt for mig :lol:

 

Også kaldet det lyserøde helvede :fnis: - det var der vi blev smidt ud fra. Vores-unger hed det :)

 

He he, jeg erindrer det slet ikke, bare at det var kvalmende lyserødt og ikke til at holde ud............. jeg var der ganske kort :P

 

Hvorfor blev i egentlig smidt ud ( må man spørge :) )

 

Vi var bare uenige med hende som havde siden om et eller andet, kan ikke engang huske hvad, men det resulterede i at vi blev kaldt alverdens grimme ting - og nogens børn med :rolleyes: og en dag kunne vi så ikke logge på mere :vinker: :-D

Jeg formastede mig sammen med Lisa d.2. til at mene, at det nok ikke var optimalt sundt for babyer, at man ALTID anvender parfumerede vådservietter. DET måtte man ikke mene :shame:

 

 

Det var dog også et grotesk synspunkt at komme med :P:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kom også fra VB. Men var dog ikke forbi det lyserøde helvede dereraldrignogenderfortællermignoget :depri: Jeg kan ikke længere huske, hvem jeg fik klemt Mors verden-hemmeligheden ud af. Men jeg oplevede det som meget tystys at det var her man var og istareten var jeg sådan lidt :unsure: :shit: måske vil de andre i virkeligheden slet ikke have mig med. Men det slipper I altså ikke for :P

Altså, administratoren derovre slettede jo alle links til, hvor vi var smuttet hen - og hun beskyldte vist også nogle af os for at skrive indlæg i flere navne og alt muligt :gak: - men det lykkedes Simon at lægge et officielt tomt indlæg, hvor der alligevel var et link. Man kunne jo ikke pm'e folk eller noget derovre, og hvem som helst kunne logge sig ind som "gitte" og skrive, hvad det skulle være. Frygteligt.

 

De må ha' mistet rigtig mange penge på den udvandring, for annoncørerne var ret interesserede i, hvor vi gik hen, da vi forlod stedet.

Jeg kan godt huske talen om en nyt forum, der aldrig blev :ja: :drømmer: Åh ja, Simon....og Lars...og..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er veninder med Kat og hun havde reklameret lidt for MoVe. Var egentlig på NetDoktor, men der var nogle brugere, der havde mistet, som fyldte så overdrevet meget og det kunne jeg ikke rigtig kapere. :shit:

 

En dag var jeg tilpas desperat over et eller andet problem med baby-Berte og så slog det mig: :ide: Morsverden.dk

 

Og det er også det første, jeg husker. Da jeg endelig fandt ud af, hvordan siden skulle bruges, så fik jeg så mange gode råd osv. Det får jeg stadig :ymca:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kom fra ND hvor der var blevet utrolig stille da ungerne var ca 1½ år gamle. Lomaha lokkede mig til at kigge herind for der skete mere - og jeg har været her siden. I starten var det specielt "venter på barn" forummet der fyldte for mig i og med vi ventede på Maja i godt 3 år - men jo længere tid man er her kan man ikke lade være med at blande sig over det hele :P

 

Inden jeg kom herind havde jeg haft kigget lidt på aaserne fordi Monica opfordrede mig til det (vi har gået på gym sammen) - men på det tidspunkt var jeg nok bare ikke helt klar til at skifte forum og blev hurtigt træt af lange underskrifter :blush:

 

Men en af de fantastiske ting ved at være her er at der altid er nogen online og man altid får gode svar på ens spørgsmål - ofte ret hurtigt :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kom også fra VB. Men var dog ikke forbi det lyserøde helvede dereraldrignogenderfortællermignoget :depri: Jeg kan ikke længere huske, hvem jeg fik klemt Mors verden-hemmeligheden ud af. Men jeg oplevede det som meget tystys at det var her man var og istareten var jeg sådan lidt :unsure: :shit: måske vil de andre i virkeligheden slet ikke have mig med. Men det slipper I altså ikke for :P

Altså, administratoren derovre slettede jo alle links til, hvor vi var smuttet hen - og hun beskyldte vist også nogle af os for at skrive indlæg i flere navne og alt muligt :gak: - men det lykkedes Simon at lægge et officielt tomt indlæg, hvor der alligevel var et link. Man kunne jo ikke pm'e folk eller noget derovre, og hvem som helst kunne logge sig ind som "gitte" og skrive, hvad det skulle være. Frygteligt.

 

De må ha' mistet rigtig mange penge på den udvandring, for annoncørerne var ret interesserede i, hvor vi gik hen, da vi forlod stedet.

Jeg kan godt huske talen om en nyt forum, der aldrig blev :ja: :drømmer: Åh ja, Simon....og Lars...og..

Jeg har Sejmon på FB :sådet: - og Erik. Der er faktisk en gruppe for gamle VB'ere, er du ikk emed der? Ikke, at der sker en skid, meeen - så HAR man dem da lige.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Derfor søgte jeg nye græsgange, var meget kortvarigt forbi et sted hvor alt var lyserødt, jeg husker ikke navnet men det var lidt for slemt for mig :lol:

 

Også kaldet det lyserøde helvede :fnis: - det var der vi blev smidt ud fra. Vores-unger hed det :)

 

He he, jeg erindrer det slet ikke, bare at det var kvalmende lyserødt og ikke til at holde ud............. jeg var der ganske kort :P

 

Hvorfor blev i egentlig smidt ud ( må man spørge :) )

 

Vi var bare uenige med hende som havde siden om et eller andet, kan ikke engang huske hvad, men det resulterede i at vi blev kaldt alverdens grimme ting - og nogens børn med :rolleyes: og en dag kunne vi så ikke logge på mere :vinker: :-D

Jeg formastede mig sammen med Lisa d.2. til at mene, at det nok ikke var optimalt sundt for babyer, at man ALTID anvender parfumerede vådservietter. DET måtte man ikke mene :shame:

 

 

Det var dog også et grotesk synspunkt at komme med :P:thumbsup:

Jeg vil vurdere, at Muhammed-tegningerne er det rene VAND ved siden af dén konflikt :die: :vredkone:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kom fra babyklar hvor det pludseligt tyndede mere og mere ud i folk :unsure: Og takket være Frede kom jeg herover.

Det var helt anderledes at man måtte skrive hvad man havde lyst til og ikke skulle skrive s*å'*d*a*n h*e*r for at undgå det blev ændret og fjernet af admin. :rofl:

 

Mit første indlæg var om barnevogne, de der sponsor vogne og jeg kan huske der fluks var en Moveinde ( kan desværre ikke huske hvem) der tilbød mig jeg kunne få hendes aflagte. Jeg købte så selv en ny, men syntes godt nok det var stort gjort :rørt:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg blev lokket herind af Anne C :hehe: - jeg tror nok jeg først bed på da hun lokkede anden gang - men så virkede det også :cheer:

 

 

 

Jeg kan især huske NMaria fra de første tråde - hun var min eksem-mentor og supergod til at berolige og give brugbare støtteord og råd :knus:

 

:knus:

 

Anne har netop for alvor fået eksem i udbrud :tuder: så faktisk står jeg selv og mangler en eksem-mentor (eller måske bare en skulder at tude ved... :( )

Det er dog ikke så vildt som med Steen - og kommer også meget meget senere (hvilket er et godt tegn). :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg blev lokket herind af Anne C :hehe: - jeg tror nok jeg først bed på da hun lokkede anden gang - men så virkede det også :cheer:

 

 

 

Jeg kan især huske NMaria fra de første tråde - hun var min eksem-mentor og supergod til at berolige og give brugbare støtteord og råd :knus:

 

:knus:

 

Anne har netop for alvor fået eksem i udbrud :tuder: så faktisk står jeg selv og mangler en eksem-mentor (eller måske bare en skulder at tude ved... :( )

Det er dog ikke så vildt som med Steen - og kommer også meget meget senere (hvilket er et godt tegn). :knus:

 

eksem :die:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja. Vi var en gruppe, der blev hevet herover af Stine.Cirkeline, og det første indtryk vi fik af Mors Verden var den debat og meget lange tråd, der opstod da alle babyklar'erne kom :-D

 

 

Copy to that :kopi: :kat:

 

Vi havde alle mødt hinanden på Bryllupsklar og var klar til næste skridt - bare ikke til at det skridt skulle være til Babyklar, da vi var temmelig trætte af forholdene på Bryllupsklar, som vi vidste ville være de samme på babyklar :fear: :spændetrøje:

 

Men ja - første indtryk var en marathontråd om et større rykind der havde været kort forinden fra babyklar.... men det skræmte os tilsyneladende ikke væk, for her knap 3½ år efter er vi her stadig - en samlet stor børneflok og en masse gode debatbekendtskaber og venskaber rigere :rørt:

Jeg kom sammen med Dykker, Tux, Katja og Louise :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest monaML
Ja. Vi var en gruppe, der blev hevet herover af Stine.Cirkeline, og det første indtryk vi fik af Mors Verden var den debat og meget lange tråd, der opstod da alle babyklar'erne kom :-D

 

 

Copy to that :kopi: :kat:

 

Vi havde alle mødt hinanden på Bryllupsklar og var klar til næste skridt - bare ikke til at det skridt skulle være til Babyklar, da vi var temmelig trætte af forholdene på Bryllupsklar, som vi vidste ville være de samme på babyklar :fear: :spændetrøje:

 

Men ja - første indtryk var en marathontråd om et større rykind der havde været kort forinden fra babyklar.... men det skræmte os tilsyneladende ikke væk, for her knap 3½ år efter er vi her stadig - en samlet stor børneflok og en masse gode debatbekendtskaber og venskaber rigere :rørt:

Jeg kom sammen med Dykker, Tux, Katja og Louise :-D

 

Og MonaML :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja. Vi var en gruppe, der blev hevet herover af Stine.Cirkeline, og det første indtryk vi fik af Mors Verden var den debat og meget lange tråd, der opstod da alle babyklar'erne kom :-D

 

 

Copy to that :kopi: :kat:

 

Vi havde alle mødt hinanden på Bryllupsklar og var klar til næste skridt - bare ikke til at det skridt skulle være til Babyklar, da vi var temmelig trætte af forholdene på Bryllupsklar, som vi vidste ville være de samme på babyklar :fear: :spændetrøje:

 

Men ja - første indtryk var en marathontråd om et større rykind der havde været kort forinden fra babyklar.... men det skræmte os tilsyneladende ikke væk, for her knap 3½ år efter er vi her stadig - en samlet stor børneflok og en masse gode debatbekendtskaber og venskaber rigere :rørt:

Jeg kom sammen med Dykker, Tux, Katja og Louise :-D

 

Og MonaML :-D

:-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kom helt for mig selv, men blev lokket herind af Hanegal :blowkiss:

 

Hende kender jeg fra ND november 03, hvor vi var nogle nordsjællændere, der mødtes og stadig har kontakt :rørt: og Hanegal skrev så en mail til os alle om sin yngste datter, hvor hun linkede til noget, hun havde skrevet herinde. Og det kunne jeg jo ikke åbne uden at melde mig til, siden har jeg hængt fast :mover: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har været med næsten fra starten. Jeg husker bedst Camilla :fear:

Og så husker jeg Elizabeth ret godt, hende savner jeg faktisk stadig herinde. Og så var debatterne bare meget kortere dengang, pånær enkelte tråde :gåseler: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:gammel: Jeg kan huske at jeg engang for meget længe siden, 2004/2005 ledte efter brugte tvillingeklapvogne, da jeg var :gravid: med Adrian-Emil, og faldt over linket til MoVe, men meldte mig ikke inde, før efter han var født. Jeg tror det var engang i februar 2005.

 

Men jeg valgte at blive slettet for bum-bum godt 2½-3 år siden, af flere forskellige grunde :hmm: Men vendte tilbage lige knap et år senere, og det er jeg glad for :gruppekram: De første movinder jeg mødte var Sigrid og flere, som jeg nu ikke kan huske :doh: til en lille træf i Frederiksberg have :sol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor er det sjovt, at læse alle jeres oplevelser.. :nostalgiflip: :drømmer:

 

Jeg var skruk som en hel hønsegård :kylling: :blush: Og jeg søgte derfor nettet tyndt med baby-historier, graviditeter osv. :ups:

Og så landede jeg her, og blev mere og mere bidt. :thumbsup:

 

Selvom jeg aldrig er blevet :gravid: så er jeg blevet hængende, for nu kan jeg slet ikke undvære alt det andet som MoVe jo osse er. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg var (som så mange andre) på babyklar :fear: kan ikke huske hvad jeg fik skrevet derinde, men det var i hvert fald forbudt og jeg blev bannet og slettet :rolleyes: Iben2 skrev så til mig at jeg skulle kigge ind på morsverden :praise: og her har jeg så været lige siden :elsker:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×