Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
kk77

MoVe fra iPhone

Recommended Posts

Når jeg går på MoVe fra min iPhone kan sagtens læse indlæg, men trykker jeg "besvar" kan jeg ikke få lov at skrive i beskedfeltet.

 

Det samme hvis jeg forsøger at lave en tråd - jeg kan sagtens skrive titel og beskrivelse, men kan ikke få lov at skrive i selve feltet (altså det jeg skriver i nu).

 

Er der nogen der ved hvorfor? Og om jeg kan fikse det? :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desværre ved jeg ikke hvordan du kan fikse det. Jeg kan heller ikke skrive hvis jeg siger qoute så det undgår jeg så.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det problem oplever jeg heller ikke, jeg kan dog ikke quote lange indlæg, da curseren ikke vil gå til sidst i indlægget, så jeg kan quote korte indlæg..

 

Dog har jeg oplevet noget ligende som dig, engang jeg ville sende besked via personale intra, det var irriterende :gah:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det problem oplever jeg heller ikke, jeg kan dog ikke quote lange indlæg, da curseren ikke vil gå til sidst i indlægget, så jeg kan quote korte indlæg..

 

*Det kan man faktisk godt. Når man aktiverer indlægget/tekstfeltet og holder den ene finger nede, mens man scroller med den anden, kan man komme til bunden. På samme måde kan man scrolle på hjemmesider. Opdagede det lidt tilfældigt en dag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det problem oplever jeg heller ikke, jeg kan dog ikke quote lange indlæg, da curseren ikke vil gå til sidst i indlægget, så jeg kan quote korte indlæg..

 

*Det kan man faktisk godt. Når man aktiverer indlægget/tekstfeltet og holder den ene finger nede, mens man scroller med den anden, kan man komme til bunden. På samme måde kan man scrolle på hjemmesider. Opdagede det lidt tilfældigt en dag ;)

 

:thumbsup: Det må jeg prøve når jeg kommer online via Iphonen igen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samme problem her.

 

Dog ikke når jeg trykker fast reply.

 

Når jeg opretter en tråd på telefonen, så skriver jeg emnet og trykker på ikonerne og det er lige som det eneste der kommer i første indlæg.

I andet indlæg (hvis jeg når det før andre) trykker jeg fast reply og skriver det der var meningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har også haft problemet men nu kan jeg så pludselig godt.

Men i perioden hvor jeg ikke kunne brugte jeg fast reply og det virkede fint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×