Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Tilmelding til nisseleg 2011 er åben

Recommended Posts

Overvejer, økonomien er helt til rotterne, men på den anden side bliver der nok det eneste julehygge for mit vedkommende i år.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Må vist melde pas i år.

 

På dagen for tilmeldingsfristen har jeg ikke fået operationsdato - og hvis den ender med at ligge i december, så vil jeg ikke have overskud til nisseleg anno 2011.

 

ØV :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oss mig, det er så hyggeligt. Glemmer aldrig sidste jul, det var bare så hyggeligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Må vist melde pas i år.

 

På dagen for tilmeldingsfristen har jeg ikke fået operationsdato - og hvis den ender med at ligge i december, så vil jeg ikke have overskud til nisseleg anno 2011.

 

ØV :(

Hvornår får du datoen? Man KAN måske eftertilmelde sig ... det er sket før :) Men kan ikke garantere, det kommer an på hvordan og hvorledes jeg kan fidle med nisser derefter. Men HVIS du finder ud af at du kan efter datoen, så send mig en PM :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overvejer, økonomien er helt til rotterne, men på den anden side bliver der nok det eneste julehygge for mit vedkommende i år.

 

Rotterne har det skam fint :ævbæv: :P Men det kommer jo ikke an på pengene (Rotter kan trodsalt leve af madrester :P), jeg har ikke de store summer at rykke rundt med, men i princippet er det jo også kun 1 gave man skal sende, og så kan resten af nisseriet foregå i forummet ;)

Nemlig, det SKAL ikke være noget dyrt og fancy! Og det er forbudt at blive skuffet over at man ikke har fået noget dyrt og fancy :shame:

 

Det der tæller, synes jeg, er at man har tænkt over noget der kunne glæde modtageren, at man har sat sig ind i hvad modtageren kunne blive glad for og fundet noget ud fra det. man kan være kreativ. Man kan selvfølgelig også være mindre kreativ og betale sig fra det :P - der er mange muligheder så alle kan være med :lol:

 

(og hvad hvis man er ukreativ og fattig og har minus overskud til at sætte sig ind i noget som helst personligt spørger den insisterende? :hmm: ... øh ja, SÅ kan det være at man skal droppe det).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Må vist melde pas i år.

 

På dagen for tilmeldingsfristen har jeg ikke fået operationsdato - og hvis den ender med at ligge i december, så vil jeg ikke have overskud til nisseleg anno 2011.

 

ØV :(

Hvornår får du datoen? Man KAN måske eftertilmelde sig ... det er sket før :) Men kan ikke garantere, det kommer an på hvordan og hvorledes jeg kan fidle med nisser derefter. Men HVIS du finder ud af at du kan efter datoen, så send mig en PM :knus:

Det bliver nok alt for sent. Skal først til forundersøgelse den 21/11 - og vil formentlig få en operationsdato i hånden den dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Må vist melde pas i år.

 

På dagen for tilmeldingsfristen har jeg ikke fået operationsdato - og hvis den ender med at ligge i december, så vil jeg ikke have overskud til nisseleg anno 2011.

 

ØV :(

Hvornår får du datoen? Man KAN måske eftertilmelde sig ... det er sket før :) Men kan ikke garantere, det kommer an på hvordan og hvorledes jeg kan fidle med nisser derefter. Men HVIS du finder ud af at du kan efter datoen, så send mig en PM :knus:

Det bliver nok alt for sent. Skal først til forundersøgelse den 21/11 - og vil formentlig få en operationsdato i hånden den dag.

Okay ... det vil nok være lige sent nok desværre ... :( (men vi kan selvfølgelig se på det til den tid hvis du sender PM - man ved jo aldrig).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Må vist melde pas i år.

 

På dagen for tilmeldingsfristen har jeg ikke fået operationsdato - og hvis den ender med at ligge i december, så vil jeg ikke have overskud til nisseleg anno 2011.

 

ØV :(

Hvornår får du datoen? Man KAN måske eftertilmelde sig ... det er sket før :) Men kan ikke garantere, det kommer an på hvordan og hvorledes jeg kan fidle med nisser derefter. Men HVIS du finder ud af at du kan efter datoen, så send mig en PM :knus:

Det bliver nok alt for sent. Skal først til forundersøgelse den 21/11 - og vil formentlig få en operationsdato i hånden den dag.

 

 

Er det ikke lige før du kan nå at finde noget inden forundersøgelsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overvejer, økonomien er helt til rotterne, men på den anden side bliver der nok det eneste julehygge for mit vedkommende i år.

 

Rotterne har det skam fint :ævbæv: :P Men det kommer jo ikke an på pengene (Rotter kan trodsalt leve af madrester :P ), jeg har ikke de store summer at rykke rundt med, men i princippet er det jo også kun 1 gave man skal sende, og så kan resten af nisseriet foregå i forummet ;)

Nemlig, det SKAL ikke være noget dyrt og fancy! Og det er forbudt at blive skuffet over at man ikke har fået noget dyrt og fancy :shame:

 

Det der tæller, synes jeg, er at man har tænkt over noget der kunne glæde modtageren, at man har sat sig ind i hvad modtageren kunne blive glad for og fundet noget ud fra det. man kan være kreativ. Man kan selvfølgelig også være mindre kreativ og betale sig fra det :P - der er mange muligheder så alle kan være med :lol:

 

(og hvad hvis man er ukreativ og fattig og har minus overskud til at sætte sig ind i noget som helst personligt spørger den insisterende? :hmm: ... øh ja, SÅ kan det være at man skal droppe det).

 

Håber jeg er kreativ nok (og ikke får en af de damer der koster dyrt i porto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

:julefjolle: Jeg er da også med i år - elsker vores lille juleleg - og har bare haft de skønneste :julesmuk::blowkiss:

 

Jeg melder pas denne gang.

 

:kram: Du var ellers en dejlig :julesmuk: at have.

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så har jeg sørme tilmeldt mig for første gang nogensinde - er ret spændt på det og håber at kunne glæde en movinde med mine nisserier :jul:

 

Det er vist heller ikke et år for tidligt nu hvor jeg snart har 8 års jubilæum på move :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Må vist melde pas i år.

 

På dagen for tilmeldingsfristen har jeg ikke fået operationsdato - og hvis den ender med at ligge i december, så vil jeg ikke have overskud til nisseleg anno 2011.

 

ØV :(

Hvornår får du datoen? Man KAN måske eftertilmelde sig ... det er sket før :) Men kan ikke garantere, det kommer an på hvordan og hvorledes jeg kan fidle med nisser derefter. Men HVIS du finder ud af at du kan efter datoen, så send mig en PM :knus:

Det bliver nok alt for sent. Skal først til forundersøgelse den 21/11 - og vil formentlig få en operationsdato i hånden den dag.

 

 

Er det ikke lige før du kan nå at finde noget inden forundersøgelsen?

Vil det ikke være nederen for modtager, at få alle hilsner inden start af december :spudwhat:

(kommer til at hænge i en klokkestreng de første 14 dage at december, da jeg ikke har nogen panik-toget-er-forsinket-hent-lige-Simon mulighed (fordi momserne er syd på).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har rigtig meget lyst til at tilmelde mig, men tror der bliver for meget med flytning og alt det sædvanlige juleræs i december. Næste år må det kunne lade sig gøre at være med igen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:julefjolle: Jeg er da også med i år - elsker vores lille juleleg - og har bare haft de skønneste :julesmuk::blowkiss:

 

Jeg melder pas denne gang.

 

:kram: Du var ellers en dejlig :julesmuk: at have.

 

:knus:

 

Tak :blowkiss: synés bare ikke, jeg har fået gjort så meget ved det, som jeg gerne ville de sidste par år, og ved, overskuddet bestemt ikke bliver større i år...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er det ved at være sidste chance for tilmelding, inden jeg shuffler nisser! (kl 21 ca)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×