Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest A-Randers

Jeg ville tilmelde mig

Recommended Posts

Guest A-Randers

men kan ikke finde min bruger herinde , og da jeg ville registrer mig på ny kan jeg ikke , da min mail er oprettet ...

 

Hvis jeg kan vil jeg meget gerne ind i gen da jeg har brug for handicap gruppen , sådan akut ...

 

Jeg ved lidt om de sidste dages problemer , og håber i kan sætte mig uden om dem :)

 

 

Jeg vil gerne skrive lidt om mit liv pt , men helst i det lukkede :)

 

men jeg er snart mor til 5 , og dette gør jeg har brug for handicap gruppen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak , jeg kunne ikke finde den :)

 

Jeg betaler senere , skal snart på syghus med Alberte og ha svar på en Mr scanning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eftersom du selv skriver, at du ved lidt om de sidste dages problemer, så har du forhåbentlig også forståelse for, at nogle vil møde dig med en del mistro. Derfor håber jeg, at du vil investere i guldmedlemsskab, så du kan lave et netværk for dem, du har brug for at snakke med, så folk i det nuværende handicapforum ikke behøver være nervøse for, at du pludselig dukker op. :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
men kan ikke finde min bruger herinde , og da jeg ville registrer mig på ny kan jeg ikke , da min mail er oprettet ...

 

Hvis jeg kan vil jeg meget gerne ind i gen da jeg har brug for handicap gruppen , sådan akut ...

 

Jeg ved lidt om de sidste dages problemer , og håber i kan sætte mig uden om dem :)

 

Jeg vil gerne skrive lidt om mit liv pt , men helst i det lukkede :)

 

men jeg er snart mor til 5 , og dette gør jeg har brug for handicap gruppen :)

 

 

Hej AM

 

Velkommen herind igen.

 

:gåseøjne: "hvordan" ved du om de seneste dages problemer?

 

Det er rigtig spændende med nr. 5 på vej, men er ked af at høre, at du har fået brug for handicapgruppen igen. Det tyder jo desværre på yderligere udfordringer.

 

:kram:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hjertelig velkommen! :knus:

 

Nu er der sket 2 gode ting i dag.......

 

Håber at du også vil være lidt AM-agtig i det ikke helt lukkede XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jeg ved der er flere der ikke råber hurra , og det kan jeg leve fint med , men jeg regner med at dem der virkelig kender mig , som betyder noget for mig , ved at hvad jeg læser og ser eller høre på FB eller her bliver hos mig :)

 

Jeg ville ikke skrive det i det åbne men her kommer grunden til jeg er her :

 

 

For 8 uger siden gik jeg til lægen med brok , dette var som nogen godt ved ikke brok men et barn , som jeg nok skal føde i næste uge , da man stadig ikke ved hvad Alberte fejler er der stor chance/risiko for dette barn er handicappet , Jeg har brugt 8 uger på at fatte at jeg ikke nu kun skal være oppe ved en der ikke sover men nok med 2 , hvis babydrengen da ikke ligner de 3 første der sov igennem LOL

 

Men den eneste sladder jeg nogen sinde løber med , for alle sladder er sg ikke noget der kan skade andre , jeg siger aldrig noget vidre som jeg ikke kunne sige til personen !!!

 

Men i må jo prøve at se om i kan stole på mig ;)

 

Jeg gad sg ikke komme herind bare for at lave ballade det er min tid sg for kort til ;) , selvom jeg tit har 23 timer i døgnet ...

 

 

Så jeg håber folk kan se at jeg ikke gider spilde min tid på brok , der er over , jeg er ikke en del af det nye ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skønt at se dig.

 

 

 

 

Fordi at så vild kamp om en trøje , den måtte jeg da se da den er i Albertes str LOL LOL

 

 

Jeg ledte efter min profil i aftes og snusede herinde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja jeg ved der er flere der ikke råber hurra , og det kan jeg leve fint med , men jeg regner med at dem der virkelig kender mig , som betyder noget for mig , ved at hvad jeg læser og ser eller høre på FB eller her bliver hos mig :)

 

Jeg ville ikke skrive det i det åbne men her kommer grunden til jeg er her :

 

 

For 8 uger siden gik jeg til lægen med brok , dette var som nogen godt ved ikke brok men et barn , som jeg nok skal føde i næste uge , da man stadig ikke ved hvad Alberte fejler er der stor chance/risiko for dette barn er handicappet , Jeg har brugt 8 uger på at fatte at jeg ikke nu kun skal være oppe ved en der ikke sover men nok med 2 , hvis babydrengen da ikke ligner de 3 første der sov igennem LOL

 

Men den eneste sladder jeg nogen sinde løber med , for alle sladder er sg ikke noget der kan skade andre , jeg siger aldrig noget vidre som jeg ikke kunne sige til personen !!!

 

Men i må jo prøve at se om i kan stole på mig ;)

 

Jeg gad sg ikke komme herind bare for at lave ballade det er min tid sg for kort til ;) , selvom jeg tit har 23 timer i døgnet ...

 

 

Så jeg håber folk kan se at jeg ikke gider spilde min tid på brok , der er over , jeg er ikke en del af det nye ;)

 

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men ja jeg er venner med Lisa , og det må i jo leve med , og jeg håber virkeligt at i kan se ud over dette :)

 

Og tro mig så meget sm er der ikke over mig at jeg ville nyde noget af at fortælle ting vidre LOL det ved Lisa oxo at det ikke kan komme noget herfra .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×