Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest A-Randers

Jeg ville tilmelde mig

Recommended Posts

jeg ser det somom nogen mangler en at jorde , og så er det da meget godt at jeg kommer og giver jer den mulighed .............. tillykke med at i endelig fik mig lidt ned med nakken .........................

Da jeg i sin tid forlod Move havde jeg allerede på forhånd sagt, at jeg ikke vidste, om jeg ville komme tilbage. Jeg havde brug for at få afstand til nogle ubehagelige ting.

 

Da vbgitte kom tilbage, fik hun ca. samme hårde medfart som dig. Hun reagerede også som dig, og der er stadig mange, der netop af den grund ikke stoler på hende.

:violin: Nå, da. Hvorf kan man forvisse sig om, at det er den objektive sandhed? Mange? Jeg er dæleme med i mange netværk, hvor folk er fortrolige med mig. Jeg synes, du konfliktoptrapper heelt vildt nu. Gider du ikke at holde op med det.

 

Det er en unødvendig bemærkning, som sender os lukt tilbage i Lisa-tiden - stakkels, stakkels Lenka aka børnehavebestyreren.

Beklager mit ordvalg. Tro mig, jeg har ingen intention om at starte en metadebat om din popularitet eller mangel på samme. :kines:

Hvor ville jeg ønske, at vi kunne praktisere fredelig sameksistens :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Velkommen hertil igen AM - jeg står nu med helt åbne arme - er overhovedet ikke utryk ved din tilstedeværelse, hverken her eller på FB :knus:

 

 

 

 

tak det betyder meget at der er nogen der har det sådan :)

Er helt enig...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg ser det somom nogen mangler en at jorde , og så er det da meget godt at jeg kommer og giver jer den mulighed .............. tillykke med at i endelig fik mig lidt ned med nakken .........................

Da jeg i sin tid forlod Move havde jeg allerede på forhånd sagt, at jeg ikke vidste, om jeg ville komme tilbage. Jeg havde brug for at få afstand til nogle ubehagelige ting.

 

Da vbgitte kom tilbage, fik hun ca. samme hårde medfart som dig. Hun reagerede også som dig, og der er stadig mange, der netop af den grund ikke stoler på hende.

:violin: Nå, da. Hvorf kan man forvisse sig om, at det er den objektive sandhed? Mange? Jeg er dæleme med i mange netværk, hvor folk er fortrolige med mig. Jeg synes, du konfliktoptrapper heelt vildt nu. Gider du ikke at holde op med det.

 

Det er en unødvendig bemærkning, som sender os lukt tilbage i Lisa-tiden - stakkels, stakkels Lenka aka børnehavebestyreren.

Beklager mit ordvalg. Tro mig, jeg har ingen intention om at starte en metadebat om din popularitet eller mangel på samme. :kines:

Hvor ville jeg ønske, at vi kunne praktisere fredelig sameksistens :peace:

Det går jo meget godt, bortset fra de små undtagelser, som det her så åbenbart er et eksempel på.

Share this post


Link to post
Share on other sites
men kan ikke finde min bruger herinde , og da jeg ville registrer mig på ny kan jeg ikke , da min mail er oprettet ...

 

Hvis jeg kan vil jeg meget gerne ind i gen da jeg har brug for handicap gruppen , sådan akut ...

 

Jeg ved lidt om de sidste dages problemer , og håber i kan sætte mig uden om dem :)

 

Jeg vil gerne skrive lidt om mit liv pt , men helst i det lukkede :)

 

men jeg er snart mor til 5 , og dette gør jeg har brug for handicap gruppen :)

 

 

Hej AM

 

Velkommen herind igen.

 

:gåseøjne: "hvordan" ved du om de seneste dages problemer?

 

Det er rigtig spændende med nr. 5 på vej, men er ked af at høre, at du har fået brug for handicapgruppen igen. Det tyder jo desværre på yderligere udfordringer.

 

:kram:

 

 

AM hvor kender du egentlig til de seneste dages problemer og Nanna-profilen? Er det ting, som Lisa har informeret dig om inden du kom herind, eller har du selv læst dig til det i det åbne? Og hvordan kan det være, at du vælger lige netop nu - hvor bølgerne går højest - til at vende tilbage? Er det bare tilfældigt? :unsure:

 

Jeg har længe gerne ville have dig tilbage, for jeg holder ret meget af dit væsen og dine skriverier - men jeg synes desværre, at der er et uheldigt tidsmæssigt sammenfald med Lisas fakeprofil og afsløringen heraf - og så din tilbagevenden. Indtil videre vælger jeg at tro på, at det bare er tilfældigt, og at du ville være kommet retur uanset al balladen, fordi du har behov for at drøfte nogle ting i fortrolighed. Sådan som jeg kender dig, så er der no bull shit med dig - og det håber jeg, holder stik. :knus:

 

Endnu engang stort tillykke med drengen i vente. Jeg håber og ber til, at han er sund og rask - og håber, at MR scanningen af Alberte viser et godt resultat.

 

:kram:

 

 

prøver lige igen......

Share this post


Link to post
Share on other sites
men kan ikke finde min bruger herinde , og da jeg ville registrer mig på ny kan jeg ikke , da min mail er oprettet ...

 

Hvis jeg kan vil jeg meget gerne ind i gen da jeg har brug for handicap gruppen , sådan akut ...

 

Jeg ved lidt om de sidste dages problemer , og håber i kan sætte mig uden om dem :)

 

Jeg vil gerne skrive lidt om mit liv pt , men helst i det lukkede :)

 

men jeg er snart mor til 5 , og dette gør jeg har brug for handicap gruppen :)

 

 

Hej AM

 

Velkommen herind igen.

 

:gåseøjne: "hvordan" ved du om de seneste dages problemer?

 

Det er rigtig spændende med nr. 5 på vej, men er ked af at høre, at du har fået brug for handicapgruppen igen. Det tyder jo desværre på yderligere udfordringer.

 

:kram:

 

 

AM hvor kender du egentlig til de seneste dages problemer og Nanna-profilen? Er det ting, som Lisa har informeret dig om inden du kom herind, eller har du selv læst dig til det i det åbne? Og hvordan kan det være, at du vælger lige netop nu - hvor bølgerne går højest - til at vende tilbage? Er det bare tilfældigt? :unsure:

 

Jeg har længe gerne ville have dig tilbage, for jeg holder ret meget af dit væsen og dine skriverier - men jeg synes desværre, at der er et uheldigt tidsmæssigt sammenfald med Lisas fakeprofil og afsløringen heraf - og så din tilbagevenden. Indtil videre vælger jeg at tro på, at det bare er tilfældigt, og at du ville være kommet retur uanset al balladen, fordi du har behov for at drøfte nogle ting i fortrolighed. Sådan som jeg kender dig, så er der no bull shit med dig - og det håber jeg, holder stik. :knus:

 

Endnu engang stort tillykke med drengen i vente. Jeg håber og ber til, at han er sund og rask - og håber, at MR scanningen af Alberte viser et godt resultat.

 

:kram:

 

 

prøver lige igen......

 

 

jegg ved hhvad man kan læse i trøje tråden , og så togg jegg fat i Lisa fordi jeg syntes det er dumt at komme et sted man er bannert fra jeg kommer heller ikke på Jubbii selvom jeg ved jeg kan pga vores skiftende ip ...

 

Jeg meldte mig ind , både fordi jeg havde læst den tråd og jeg mener det har folk ret til at vide , men jeg ved faktisk ikke meget om den sag andet end jeg kan se der , og fordi at jeg pt ikke har det for nemt med alt det der pt sker i mit liv , hvilke jeg ikke vil ind på i det åbne ...........

 

Men jeg var naiv nok til at tro at folk kunne se jeg ikke havde noget med den trøje sag og nanna profilen at gøre ......

 

Og jeg kan ik finde ud af at pakke noget ind , og har nu heller ikke tænkt mig at lære det :) så jeg kommer ærligt som jeg startede med at skrive :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jegg ved hhvad man kan læse i trøje tråden , og så togg jegg fat i Lisa fordi jeg syntes det er dumt at komme et sted man er bannert fra jeg kommer heller ikke på Jubbii selvom jeg ved jeg kan pga vores skiftende ip ...

 

Jeg meldte mig ind , både fordi jeg havde læst den tråd og jeg mener det har folk ret til at vide , men jeg ved faktisk ikke meget om den sag andet end jeg kan se der , og fordi at jeg pt ikke har det for nemt med alt det der pt sker i mit liv , hvilke jeg ikke vil ind på i det åbne ...........

 

Men jeg var naiv nok til at tro at folk kunne se jeg ikke havde noget med den trøje sag og nanna profilen at gøre ......

 

Og jeg kan ik finde ud af at pakke noget ind , og har nu heller ikke tænkt mig at lære det :) så jeg kommer ærligt som jeg startede med at skrive :)

Havde AM ikke haft den ærlighed, var hun kommet ind på forum, betalt medlemskab, og så var det det... ingen diskussion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvornår ville i ikke ha hhaft det dårligt med jeg er her ?????

 

Jeg syntes i bruger Lisa sagen , som undskyldning til at få mig ad helved til igen.................

Share this post


Link to post
Share on other sites

men AM hvorfor var du herinde og læse i sweater tråden (ved godt den lå i det åben) men som gæst når du kunne havde søgt efter din egen profil om den stadig var i brug.

Hvorfor gav du ikke dig selv til kende.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hvornår ville i ikke ha hhaft det dårligt med jeg er her ?????

 

Jeg syntes i bruger Lisa sagen , som undskyldning til at få mig ad helved til igen.................

 

Folk er jo bange for, at du er Lisas "håndlanger" - og at du skal fodre hende med oplysninger om, hvad der foregår på move. Det giver for mig ingen mening, da jeg dels ikke tror, du er i lommen på nogen og dels ikke helt forstår, hvad interesse Lisa egentlig skulle have i at vide, hvad der sker et sted, hvor hun ikke selv kan/må komme og for folk, som hun ikke ønsker nogen kontakt med hverken irl eller på FB.

 

Så basically giver det ingen mening, at folk bruger Lisa og hendes stunts som undskyldning for ikke at tage godt imod dig.

 

Jeg forstår det ikke helt, men jeg er måske heller ikke så skarp lige nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes du misforstår det AnneMarie :ae:

 

L2 og du kan mange ikke adskille, og jeg kan godt lidt forstå dem, når du selv skriver at i taler sammen. Bla. om MoVe og denne NannaV profil.

Det gør dem jo oprørte.

 

Hvorfor ikke stoppe op og gøre det som rigtig beder dig om ?

 

Start forfra og alle er glade. :thumbsup:

Så har du vist din allerbedste side. :blomst:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
men AM hvorfor var du herinde og læse i sweater tråden (ved godt den lå i det åben) men som gæst når du kunne havde søgt efter din egen profil om den stadig var i brug.

Hvorfor gav du ikke dig selv til kende.

 

 

 

Jeg havde søgt , men på A-randers som jeg hedder mange steder , jeg havde Alberte i fest i aftes og gik derefter gravid kold , derfor blev det i dag jeg skrev , se indlæg af A-randers , hvor der var en venlig sjæl der fortalte hvad jeg hed herinde :min hukommeste er dum:

 

Jeg tror jeg har i min skal jeg eller skal jeg ikke , har været herinde et par x det sidste 6 mdr , Lenka må ha set hvor mange x , jeg har ikke lyst til igen at skrive hvorfor jeg valgte denne dag , det kan folk finde i svar til andre der har spurt før , jeg hader at skrive om A i det åbne så hhar skrevet nok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hvornår ville i ikke ha hhaft det dårligt med jeg er her ?????

 

Jeg syntes i bruger Lisa sagen , som undskyldning til at få mig ad helved til igen.................

Nu VAR du en del af L2 sagen dengang - om du også er en del af L2/NannaV .... (Og hvem hun ellers har været oprettet som :rolleyes: ) er for os, meget svært at vurderer :unsure:

Men ved L2 udsmidning de ne gang, syntes jeg det virker meget belejligt, at

Du nu kommer ind og hun via den vej, kan få de informationer, som hun åbentbart er så besat af :blink:

 

Men nulstil din profil, så du ikke kan snage i de fortrolige fora ... SÅ kan det være, vi er flere som vil tage bedre imod dig :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes du misforstår det AnneMarie :ae:

 

L2 og du kan mange ikke adskille, og jeg kan godt lidt forstå dem, når du selv skriver at i taler sammen. Bla. om MoVe og denne NannaV profil.

Det gør dem jo oprørte.

 

Hvorfor ikke stoppe op og gøre det som rigtig beder dig om ?

 

Start forfra og alle er glade. :thumbsup:

Så har du vist din allerbedste side. :blomst:

 

 

 

fordi jeg ikke har overtrådt reglerne , jeg har IKKE noget med Nanna sagen af gøre , andet end jeg gav L2 min holdning i aftes.............

 

Og jeg tror ikke på det kan gøre at folk sletter deres tanker om mig , så hvorfor skulle jeg så når Lenka har meldt ud at jeg ik behøver.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes du misforstår det AnneMarie :ae:

 

L2 og du kan mange ikke adskille, og jeg kan godt lidt forstå dem, når du selv skriver at i taler sammen. Bla. om MoVe og denne NannaV profil.

Det gør dem jo oprørte.

 

Hvorfor ikke stoppe op og gøre det som rigtig beder dig om ?

 

Start forfra og alle er glade. :thumbsup:

Så har du vist din allerbedste side. :blomst:

 

 

 

fordi jeg ikke har overtrådt reglerne , jeg har IKKE noget med Nanna sagen af gøre , andet end jeg gav L2 min holdning i aftes.............

 

Og jeg tror ikke på det kan gøre at folk sletter deres tanker om mig , så hvorfor skulle jeg så når Lenka har meldt ud at jeg ik behøver.........

 

Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

Og du ville kunne komme igang med at skrive i netværk, som var det du kom her for. :kram:

Derfor.

Jeg mener heller ikke du har gjort noget forkert, men

Du kan gøre det for os. :respekt:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hvornår ville i ikke ha hhaft det dårligt med jeg er her ?????

 

Jeg syntes i bruger Lisa sagen , som undskyldning til at få mig ad helved til igen.................

Nu VAR du en del af L2 sagen dengang - om du også er en del af L2/NannaV .... (Og hvem hun ellers har været oprettet som :rolleyes: ) er for os, meget svært at vurderer :unsure:

Men ved L2 udsmidning de ne gang, syntes jeg det virker meget belejligt, at

Du nu kommer ind og hun via den vej, kan få de informationer, som hun åbentbart er så besat af :blink:

 

Men nulstil din profil, så du ikke kan snage i de fortrolige fora ... SÅ kan det være, vi er flere som vil tage bedre imod dig :thumbsup:

 

 

1) mit liv er for kort til at gå tilbage til noget der gjorde mig ked af det ,................

 

2)I burde vide at Lisa ikke for noget ud af at pumpe mig for oplysninger , jeg kan ikke gøre for nogen ikke kan holde Lisa´s måde at fise frem på i skak , jeg har længe haft svært ved at forstå at folk ikke bare sætter hende dertil og ikke længere , for det har jeg ikke problemer med , ellers gad jeg ik snakke med hende :) og at jeg undre mig over folk ik kan har jeg aldrig lagt skjul på over for dem :) Men ved oxo at jeg er god til at råbe hold da kæft når folk kommer for tæt på mig og min person ....

 

3) det tror jeg simpelhen ik på , jeg tror der er flere der nyder denne leglighed til at sparke :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes du misforstår det AnneMarie :ae:

 

L2 og du kan mange ikke adskille, og jeg kan godt lidt forstå dem, når du selv skriver at i taler sammen. Bla. om MoVe og denne NannaV profil.

Det gør dem jo oprørte.

 

Hvorfor ikke stoppe op og gøre det som rigtig beder dig om ?

 

Start forfra og alle er glade. :thumbsup:

Så har du vist din allerbedste side. :blomst:

 

 

 

fordi jeg ikke har overtrådt reglerne , jeg har IKKE noget med Nanna sagen af gøre , andet end jeg gav L2 min holdning i aftes.............

 

Og jeg tror ikke på det kan gøre at folk sletter deres tanker om mig , så hvorfor skulle jeg så når Lenka har meldt ud at jeg ik behøver.........

Ved du hvad Annemarie, alle dem der skred for et år siden, har fået talt om hvad der skete dengang. Der er blevet vendt og drejet.

Dem der er vendt tilbage, har i mange tilfælde valgt at starte fra 0.

 

Hvis du nu lige ville forholde dig til den del af det, og set i lyset af hvad andre har gjort for at komme tilbage, hvad tænker du så om det?Det er altså ikke noget UNIKT der er blevet opfordret til. Flere er vendt tilbage, startet fra 0, og derfra derud af. Det har INTET med L2/NannaV sagen at gøre!!!!!!!!!!!!

 

Hvis vi nu antager at L2 vol. 2 ikke var sket (altså den sidste uges begivenheder) så ville du stadig stå, lige her hvor du står nu.

Med en masse moveinder, der ville forbeholde sig ret til at være undrende over at du kommer igen, og antager at det bare glide som tun i olie.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

 

Tror du? Jeg tror faktisk ikke skriverier, kommentarer, hints mv. vil stoppe, og jeg tror ikke på, at det vil få gemytterne til at falde til ro... det eneste det vil gøre er, at der vil gå længere tid før folk skal forholde sig til AM i de fortrolige fora

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes du misforstår det AnneMarie :ae:

 

L2 og du kan mange ikke adskille, og jeg kan godt lidt forstå dem, når du selv skriver at i taler sammen. Bla. om MoVe og denne NannaV profil.

Det gør dem jo oprørte.

 

Hvorfor ikke stoppe op og gøre det som rigtig beder dig om ?

 

Start forfra og alle er glade. :thumbsup:

Så har du vist din allerbedste side. :blomst:

 

 

 

fordi jeg ikke har overtrådt reglerne , jeg har IKKE noget med Nanna sagen af gøre , andet end jeg gav L2 min holdning i aftes.............

 

Og jeg tror ikke på det kan gøre at folk sletter deres tanker om mig , så hvorfor skulle jeg så når Lenka har meldt ud at jeg ik behøver.........

 

Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

Og du ville kunne komme igang med at skrive i netværk, som var det du kom her for. :kram:

Derfor.

Jeg mener heller ikke du har gjort noget forkert, men

Du kan gøre det for os. :respekt:

 

 

ja men i kunne oxo lade mig tvivlen komme mig til gode ;)

 

Jeg kunne ha betalt nu , men jeg syntes dette skal løses først , selvom jeg bare kunne betale og "snage" som i så flot mistænker mig for ;)

 

I har ingen x givet mig et døgn , før i kommer med krav , men hvor i ikke vil gi mig noget tillid , hvorfor skulle jeg så tro på at bare jeg sletter denne bruger så er alt ok.......

 

faktisk har jeg lyst til at betale bare for at få tid til at printe mine ejen indlæg ud , for dette har jeg aldrig fået gemt .............

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

 

Tror du? Jeg tror faktisk ikke skriverier, kommentarer, hints mv. vil stoppe, og jeg tror ikke på, at det vil få gemytterne til at falde til ro... det eneste det vil gøre er, at der vil gå længere tid før folk skal forholde sig til AM i de fortrolige fora

 

 

 

Netop og derfor mener jeg det er bedre jeg bliver som synlig bruger s¨å folk kan se hvad jeg kigger i , i stedet for at være usynlig bruger som jeg er på de fleste forummer , det havde jeg ville være når jeg betalte men ikke nu da jeg ik vil gemme mig eller min brug herinde....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

 

Tror du? Jeg tror faktisk ikke skriverier, kommentarer, hints mv. vil stoppe, og jeg tror ikke på, at det vil få gemytterne til at falde til ro... det eneste det vil gøre er, at der vil gå længere tid før folk skal forholde sig til AM i de fortrolige fora

 

Det ved du jo ret beset ikke spor om.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
men AM hvorfor var du herinde og læse i sweater tråden (ved godt den lå i det åben) men som gæst når du kunne havde søgt efter din egen profil om den stadig var i brug.

Hvorfor gav du ikke dig selv til kende.

 

 

 

Jeg havde søgt , men på A-randers som jeg hedder mange steder , jeg havde Alberte i fest i aftes og gik derefter gravid kold , derfor blev det i dag jeg skrev , se indlæg af A-randers , hvor der var en venlig sjæl der fortalte hvad jeg hed herinde :min hukommeste er dum:

 

Jeg tror jeg har i min skal jeg eller skal jeg ikke , har været herinde et par x det sidste 6 mdr , Lenka må ha set hvor mange x , jeg har ikke lyst til igen at skrive hvorfor jeg valgte denne dag , det kan folk finde i svar til andre der har spurt før , jeg hader at skrive om A i det åbne så hhar skrevet nok :)

 

men hvis du har været herinde et par gange over de sidste 6 mdr hvorfor har du ikke prøvet at søge efter din profil eller søge på din datters navn, som du ved du har skrevet om herinde. For gør du det så kan du se at der er en del tråde fra din egen hånd.

 

Kan du ikke sætte dig ind i at det er svært at byde stort velkommen til dig, når du komme ind og siger jeg er stadig ven med Lisa og det bliver jeg ved med at være, når du lige har set hun har haft en fake profil herinde og at hun har løjet over for så mange moveinder om sig selv. At hun har brugt en anden kvindes identitet for at lyve om sig selv.

Det kan godt være at hun er en god veninde til dig, men du må da indrømme at som løgner over så mange herinde så og ført så mange bag lyset og for slet ikke at sige at hun er bannet herinde fra... der er hun altså dumpet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hvornår ville i ikke ha hhaft det dårligt med jeg er her ?????

 

Jeg syntes i bruger Lisa sagen , som undskyldning til at få mig ad helved til igen.................

 

 

Jeg tror folk ville være lige så forbeholdne omkring din returnering, hvis du var kommet tilbage for en uge siden - efter din meget voldsomme exit og så efterfølgende så lang radiotavshed. Men utrygheden og styrken af folks protester er blevet forstærket en del ved at du returnerer lige præcis sammenfaldende med, at Lisa har fået afsløret sin (ene?) falske profil.

Andre, der er returneret har også skulle genopbygge tilliden, og det har alle dem, der blev også skulle gensidigt, da fronterne som bekendt var trukket ret hårdt op. Sår er blevet slikket og forsoningsbajere drukket - men endnu ikke med dig. Folk har gensidigt skulle gøre sig fortjent til hinandens respekt og accept, og det har taget virkelig lang tid og er ikke sket over natten og ikke ved at forholde sig tavse til hinanden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jeg syntes du misforstår det AnneMarie :ae:

 

L2 og du kan mange ikke adskille, og jeg kan godt lidt forstå dem, når du selv skriver at i taler sammen. Bla. om MoVe og denne NannaV profil.

Det gør dem jo oprørte.

 

Hvorfor ikke stoppe op og gøre det som rigtig beder dig om ?

 

Start forfra og alle er glade. :thumbsup:

Så har du vist din allerbedste side. :blomst:

 

 

 

fordi jeg ikke har overtrådt reglerne , jeg har IKKE noget med Nanna sagen af gøre , andet end jeg gav L2 min holdning i aftes.............

 

Og jeg tror ikke på det kan gøre at folk sletter deres tanker om mig , så hvorfor skulle jeg så når Lenka har meldt ud at jeg ik behøver.........

 

Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

Og du ville kunne komme igang med at skrive i netværk, som var det du kom her for. :kram:

Derfor.

Jeg mener heller ikke du har gjort noget forkert, men

Du kan gøre det for os. :respekt:

 

 

ja men i kunne oxo lade mig tvivlen komme mig til gode ;)

 

Jeg kunne ha betalt nu , men jeg syntes dette skal løses først , selvom jeg bare kunne betale og "snage" som i så flot mistænker mig for ;)

 

I har ingen x givet mig et døgn , før i kommer med krav , men hvor i ikke vil gi mig noget tillid , hvorfor skulle jeg så tro på at bare jeg sletter denne bruger så er alt ok.......

 

faktisk har jeg lyst til at betale bare for at få tid til at printe mine ejen indlæg ud , for dette har jeg aldrig fået gemt .............

 

 

Det handler virkelig meget om timmingen, der er virkelig dårlig. Set fra manges synspunkt.

Og som der bliver skrevet ovenover, så har de der er vendt "hjem" igen, fået talt en masse om hvad, hvorfor, hvor , hvem og hvornår og langsomt kommet ind i folden og tilliden er opbygget igen stille og roligt.

Tror det er det der skal til.

 

Du har jo ret til at gøre hvad du vil.

Det kommer dog til at koste den gode stemning ved din "hjemkomst", men det er op til dig selv.

 

Jeg syntes stadig at du skulle se at komme ind, og igang med det du gerne vil bruge MoVe til :ven:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fordi det ville stoppe disse skriverier. Vi kan alle falde til ro igen.

 

Tror du? Jeg tror faktisk ikke skriverier, kommentarer, hints mv. vil stoppe, og jeg tror ikke på, at det vil få gemytterne til at falde til ro... det eneste det vil gøre er, at der vil gå længere tid før folk skal forholde sig til AM i de fortrolige fora

 

Det ved du jo ret beset ikke spor om.

 

 

Nej, det ved jeg ikke, ligesom andre heller ikke ved om det modsatte vil være tilfældet... jeg skriver jo netop også, at JEG TROR.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×