Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Randi

Jeg bliver logget af konstant

Recommended Posts

Den sidste uge +- er jeg blevet logget af konstant. Jeg har ikke ændret noget, men siden smider mig af hele tiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ditto:

Jeg troede egentlig det var efter min ufrivillige excit i sidste uge :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det samme sker her. Især i dag er det sket mange gange.

 

Også her, er på fra telefon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har også oplevet det, specielt hvis jeg skifter mellem at gå på fra telefonen og fra den bærbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

:fnis: I har ikke tænkt over hvorfor :haha: .

 

 

 

 

 

 

 

 

Aii det er irreterende og håber der er en forklaring :ae: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Til gengæld så oplever jeg at siden springer i tid og tråde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, det skyldes nok en ændring jeg har lavet på en sikkerhedsindstilling, som skulle forhindre cookie-thieft - som desværre er en nødvendighed da to medlemmer herinde (som arbejder i samme firma) har oplevet at være logget ind som hinanden.

 

Derfor har jeg lavet denne ændring for et par dage siden - jeg har gjort det før, men fjernet den igen da folk netop oplevede at blive logget af. Men jeg vurderer at det dog alligevel sikkerhedsmæssigt er vigtigere at vi ikke risikerer at nogen pludselig er logget ind som anden bruger. Så må man leve med at skulle logge på når man kommer herind pt, beklager.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, det skyldes nok en ændring jeg har lavet på en sikkerhedsindstilling, som skulle forhindre cookie-thieft - som desværre er en nødvendighed da to medlemmer herinde (som arbejder i samme firma) har oplevet at være logget ind som hinanden.

 

Derfor har jeg lavet denne ændring for et par dage siden - jeg har gjort det før, men fjernet den igen da folk netop oplevede at blive logget af. Men jeg vurderer at det dog alligevel sikkerhedsmæssigt er vigtigere at vi ikke risikerer at nogen pludselig er logget ind som anden bruger. Så må man leve med at skulle logge på når man kommer herind pt, beklager.

 

Det er ikke når man kommer herind. Det er midt i et indlæg. Fx var jeg ved at poste et indlæg og blev smidt af.

Jeg er blevet smidt af 3 gange her den sidste halve time. Det er helt vildt irriterende. Nu poster jeg og bliver sikkert smidt af igen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg oplever det også fra telefonen og har oplevet det de seneste uger. Derfor er jeg simpelthen holdt op med at gå på fra telefonen, og er derfor mindre herinde end jeg plejer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg oplever det kun, hvis jeg skifter mellem at gå på her og så fra telefonen, ellers er der ingen problemer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har samme problem, jeg troede det var mit internet som slog knuder.

 

Jeg synes oftest at problemet kommer når jeg klikker "nye indlæg"

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har vel så alle sammen problemet? Jeg har det i alle fald også. Kan man selv gøre noget for, at det sker mindre tit?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har ikke problemet, men går kun på fra computere, måske har det noget med det at gøre?

Jeg oplever det ihvertfald også fra min PC :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har ikke problemet, men går kun på fra computere, måske har det noget med det at gøre?

Jeg oplever det ihvertfald også fra min PC :hmm:

 

Det sker på pc, på iPad, på telefon. Hele tiden. Konstant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har ikke problemet, men går kun på fra computere, måske har det noget med det at gøre?

 

Jeg har heller ingen problemer, og går både på fra pc og tlf.

 

Håber at problemet bliver løst XXX , jeg ville godt nok blive frustreret, hvis det skete for mig

 

:kram:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×