Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mb1

Er MoVe også langsom hos jer

Recommended Posts

Hver gang jeg trykker add reply så går der mindst 30 sekunder før der sker noget og så er siden som regel ikke læst helt ind endnu og det samme sker når jeg trykker Se nye indlæg - bliver vanvittig. Det var det samme i går. Både hjemme og på job.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu prøver jeg at skifte til Chrome ...

Virker det?

 

Bruger chrome uden problemer her, men der kunne godt være issues med IE, især IE9 - det har der i hvert fald været on and off. Jeg er bange for at de desværre nok ikke forsvinder før forummet bliver opgraderet. Det er planen, men jeg skal have en løsning på problemet med at netværksmodulet ikke findes til den nye version + andre issues med vores tilpasninger her. Men på sigt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu prøver jeg at skifte til Chrome ...

Virker det?

 

Bruger chrome uden problemer her, men der kunne godt være issues med IE, især IE9 - det har der i hvert fald været on and off. Jeg er bange for at de desværre nok ikke forsvinder før forummet bliver opgraderet. Det er planen, men jeg skal have en løsning på problemet med at netværksmodulet ikke findes til den nye version + andre issues med vores tilpasninger her. Men på sigt.

Ja det virker med chrome - er bare ikke så glad for chrome. Har IE i en eller anden gammel version på jobbet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×