Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
vbgitte

Lææææænkkkaaa..

Recommended Posts

`Jeg har haft en fuld beskedboks - nu igen :doh: - og der er en, der har sendt mig en besked. Hun kan ikke se den i sin sendt-boks, jeg får den ikke - hvor bliver den af? Kommer den senere, eller bliver den bare :gåseøjne: væk :gåseøjne: omme i Cyberspace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg mener ikke at en besked, der ikke kan sendes pga. modtagerens fyldte inbox, når nogen steder frem. Fejlen er desværre at afsenderen ikke får nogen fejlmeddelsles om at beskeden ikke kan sendes. I virkeligheden burde beskeden jo blive stående på skærmen med en fejlbesked om at den ikke kan sendes, så , man er klar over at den ikke er røget afsted og kan kopiere den og evt. sende gennem andet medie.

 

Jeg er først for nyligt blevet gjort opmærksom på at den ikke engang gemmer den i det afsendtes når den ikke når frem til modtageren. Det gør det lidt mere kritisk.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fandt du en løsning?

 

Jeg har i dag forsøgt at sende en PM til et ikke betalende medlem, der ikke har været herinde længe. Men det kan man jo desværre ikke.

 

Det er jo sådan set lidt ærgerligt, så kan man heller ikke f.eks. lokke tidligere medlemmer herind igen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvad dææælen sker der... jeg kan kune se først indlæg og så en masse linjer med det folk har svaret nedeunder... ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×