Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
FrkBalslev

Billeder fra telefonen?

Recommended Posts

Bliver det på noget tidspunkt muligt at overføre billeder via telefonen? Eller er det helt umuligt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har du prøvet med appen picit eller måske hedder den picup....

Den har jeg ikke hørt om. Sætter den selve billedet ind eller bare et link?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man uploader et billede via pic up på telefonen og det generer en URL. Denne URL kopieres ind mellem disse.

 

Uden mellemrum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I denne version af software er der desværre ikke noget indbygget og pt er det umuligt for mig at opgradere ... jeg har ikke selv forsøgt, men det ville da være rart hvis noget som Claras mor foreslår ville virke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3831167[/url]']

I denne version af software er der desværre ikke noget indbygget og pt er det umuligt for mig at opgradere ... jeg har ikke selv forsøgt, men det ville da være rart hvis noget som Claras mor foreslår ville virke :)

 

Og det gør det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imgur hedder det program der kan bruges på Android.

 

Jeg kan dog oploade som på pc over mobilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hmm: Burde det ikke være selve billedet der kom med, og er det kun mig der får det frem når jeg følger linket eller kan i andre også se et billede af Malene og vores hund?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hmm: Burde det ikke være selve billedet der kom med, og er det kun mig der får det frem når jeg følger linket eller kan i andre også se et billede af Malene og vores hund?

Du skal vælge BBCode

Share this post


Link to post
Share on other sites
Man uploader et billede via pic up på telefonen og det generer en URL. Denne URL kopieres ind mellem disse.

 

Uden mellemrum.

Jeg forstår det ikke... :blush: Når man har hentet et billede ind på picup, hvad så?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eOZ72.jpg

 

Dette er en prøve - bruger picup for at oplade et billede :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
eOZ72.jpg

 

Dette er en prøve - bruger picup for at oplade et billede :)

 

 

Yes!!! Det lykkedes ! Fedt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Man uploader et billede via pic up på telefonen og det generer en URL. Denne URL kopieres ind mellem disse.

 

Uden mellemrum.

Jeg forstår det ikke... :blush: Når man har hentet et billede ind på picup, hvad så?

 

Så holder du fingeren hen over http adressen så den bliver markeret og du kan nu kopiere den :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hmm: Tror jeg opgiver, forstår vist ikke helt det med BBcode, får stadig kun et link frem :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3831308[/url]']

3830722[/url]' date='May 10 2012, 08:20']Man uploader et billede via pic up på telefonen og det generer en URL. Denne URL kopieres ind mellem disse.

 

Uden mellemrum.

Jeg forstår det ikke... :blush: Når man har hentet et billede ind på picup, hvad så?

 

Kan du gøre det nu?

Hvis ikke du får kopieret ved at holde fingeren på url'en, så kan du klikke på url'en og så åbner den billedet i et nyt vindue og derfra kopierer du url'en også er du good to go.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan man ikke uploade direkte fra mobilen eller hvad mener i?

Syntes da jeg har gjort før.. hehe men ikke helt sikker...

Tester lige...

post-1513-1336712974_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu misforstår jeg nok.. men jeg sætter foto ind på min mobil uden problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×