Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Jeg flytter lige move over på min anden server i nat

Recommended Posts

Jeg vil gerne opgradere denne her server og se om det i øvrigt ikke løser problemet med at det kører langsomt for nogle, når jeg midlertidigt flytter over på en anden server.

 

Så jeg vil forsøge at gøre det i nat, hvor jeg tager serveren ned. Fra kl 4-5-stykker, så skulle det nemlig gerne virke igen fra senest ved 6-7-tiden.

 

Der kommer ikke til at være nogle ændringer ved forummet i denne flytning, bare lidt nedetid i nat.

 

(PS - det kørte lige rigtig langsomt for 10-20 min siden - det var så bare fordi jeg forsøgte at slette lidt for mange indlæg på een gang fra skraldespanden - det skal man åbenbart ikke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er boardet sat online igen på min anden server (velkommen til Umbra) :vinker:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se at der er problemer med babylistens indhold (inkl underskrifterne derfra) - jeg skal se om jeg kan fikse det inden morgenen og dagen rigtig starter, ellers bliver det senere i aften.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke se andre billeder end avatarbilledet, på min telefon (iPhone).

Men ellers er hastigheden rigtig fin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan ikke se andre billeder end avatarbilledet, på min telefon (iPhone).

Men ellers er hastigheden rigtig fin.

Jeg har lige for 10 min siden kopieret nogle billeder, som blev uploadet i går aftes, som jeg ikke havde fået med, da jeg havde pakket filerne sammen før det - ved ikke om det evt. var før det du havde problemet med de enkelte nyeste billeder? Eller er det generelt?

 

Hos mig er det pt kun underskrifter der linker til babylisten der ikke virker af billeder (hvilket er irriterende nok).

Kan du evt. se det billede der er uploaded i denne her tråd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ingen billeder, heller ikke de der tickere.

Hm, mystisk med billederne ... det skal jeg have tjekket op på når jeg vender hjem ... tickerne med jeg godt ikke virker dog.

 

Tak for feedback :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, I luv ya! Nu går det igen lynhurtigt. Jeg har fået mit Move tilbage :rørt:

Taaaaaaaak :smuk: :knus:

Det er jeg rigtig glad for at høre! :phew:

 

Så håber jeg at det fortsat vil virke lige så godt når jeg engang (snart) har opgraderet den første server og flyttet tingene tilbage - men den bliver jo helt hvisket ren, ligesom denne her, så mon ikke XXX

 

Arbejder videre i morgen på at få løst de problemer med underskrifter og mails, som flytningen har givet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×