Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
annemarie

bruger i det i fik af nissen

Recommended Posts

Nej.. bortset fra det, som kunne spises... eller shampoo.

 

Men jeg ser på det jeg har fået flere gange om ugen, og sender gode tanker :) Dejlige minde!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ikke helt.... - Fik et stort fedt marcipanbrød forrige år og det blev spist rub og stub :fnis: - Så bruger det ikke længere :lol:

 

Fik også et fedt glitterarmbånd og bruger jeg ofte :negle:

 

Sidste år fik jeg det vildeste og flotteste palliettørklæde af Janni.l - Det var så fedt! - Det skal jeg så meget bruge her i julemåneden, men jeg er så glimmertøs, at jeg har brugt det flere gange udenfor juletid og folk kommenterer det altid!

Det sjove er, at første år, at jeg var med, var jeg Jannis nisse :lol:

Godt at du er glad for det... det skreg at jeg skulle købe det til dig, da jeg så det :lol:

Og jeg har stadig både mine sokker og neglelakken fra M:A:C som jeg fik af dig , sokkerne burde måske kasseres :shh: men de er så gode i støvler fordi de er tynde men varme :)

 

De to andre år har jeg fået ting der enten kunne spises eller bruges og alt er væk :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det der kunne spises er spist :savler: :lol:

Julepynt kommer altid op hver jul og drengene har også nydt godt af divs spil og film.

 

Skønne nisser jeg har haft :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg har brugt det hele. Og hvert år sætter jeg et lille rødt broderet julehjerte på træet som SSSSigne har broderet til mig som min første nisse.

Har også tre super skønne trip trap engle som jeg har fået af Nansen som står fremme hele året. Har et armbånd jeg har fået af PiaD som jeg jævnligt bruger.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Her bruger vi den flotte træ ske hver dag

 

Hvor dejligt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, kuglerne fra forrige år virker desværre ikke mere, og strømperne fra for tre år siden er slidt op, men ellers bruger jeg det hele. Mine nisser har været fantastiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er sgudda ikke mere tilbage :mums:

 

Jeg bruger sokkerne :elsker: Og julepynten kommer op til december :ja:

 

Erik har også fået rigtig fine ting.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ja: min krydderurtehakker er i brug flere gange om måneden, billedrammen står med billeder af ungerne og noget er brugt op, læbepomade og creme :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg fik et lattekrus af ChristinaA, som blev min mands absolutte favoritkrus. Jeg har ofte tænkt på, at jeg skulle spørge, hvor hun har købt det, så jeg kunne købe nogle flere. Men for en uge siden tabte jeg kruset og det gik i tusind stykker :wah:

 

ChristinaA, du kan vel ikke tilfældigvis huske, hvor du købte det vel :blomst:

 

Hvor dejligt det er blevet brugt :)

 

Man kunne få dem i Imerco, og tror stadig man kan :) jeg har også selv nogle af dem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×