Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Bonnie

Er jeg smidt på porten?

Recommended Posts

Indrømmet - det er meget længe siden, jeg har skrevet noget særligt herinde.

 

Men nu kan jeg slet ikke komme ind på vintermor eller de fortrolige fora. Er det fordi, jeg har været passiv for længe eller hvad er der mon sket :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Indrømmet - det er meget længe siden, jeg har skrevet noget særligt herinde.

 

Men nu kan jeg slet ikke komme ind på vintermor eller de fortrolige fora. Er det fordi, jeg har været passiv for længe eller hvad er der mon sket :???:

Du står som ikke betalende, så har du jo kun adgang til de åbne fora :ja: - komse, komse ind i varmen :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du er i hvert fald ikke betalende medlem pt, hvilket forklarer hvorfor du ikke kan komme ind i de fortrolige fora. Ved køb af medlemskab kommer du jo fluks ind i varmen igen :ja:

 

Vintermor er der en anden der styrer - kan ikke huske om det stadig er A.S? Men ja, der var vist noget oprydning i inaktive for noget tid siden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nå, men det forklarer jo en hel del.

 

Tænk, jeg syntes lige, at jeg havde betalt - sikke stærkt tiden går :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså, hvis jeg går ind under betalinger står der, at min betalingsperiode først udløber september 2013. Det giver da ikke mening :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altså, hvis jeg går ind under betalinger står der, at min betalingsperiode først udløber september 2013. Det giver da ikke mening :???:

 

Noget er der galt :hmm:

 

Du er i hvert tilfælde ikke smidt ud af vintermor :knus: Skyndt dig at komme tilbage. :sød:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×