Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Metz

Lenka har du pillet ved noget sideopsætning

Recommended Posts

:venter:

 

Hvorfor er der 1½ linieafstand mellem emnerne :spudwhat:

 

Eller er det noget med rammerne :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det undrede også mig i går (havde ikke set denne besked før nu).

 

Jeg har ikke pillet ved noget nej ... men jeg tror at der har været en opgradering på serveren, så måske har det noget med det at gøre.

Jeg lagde dog mærke til at det kun er nogle gange det sker ... det ser ud til at grunden til at der kommer større afstande mellem linjerne i emnerne er at det sidste felt der indeholder navn på den der senest har svaret, bliver presset sammen og dermed fordelt på 2-3 linjer.

 

Hov - lige pt ser det faktisk ud til at fungere normalt hos mig igen. Hvad med jer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, det kommer åbenbart hvor jeg ser det fra - i nogle browsere presser den det sidste felt sammen. Andre gange ser det fint ud hos mig.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lægger i øvrigt også mærke til at det er værre (her hvor jeg sidder nu) jo færre tråde der er på siden. Nu hvor jeg klikkede ind og der kun var 3 nye tråde, blev hvert emne nærmest fordelt på 5-6 linjer.

 

Irritationsmoment, ja.

 

Overvejer lige hvorfor og hvad der kan gøres ved det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har lavet en lille rettelse nu, så sidste kolonne ikke bliver mast så meget sammen, og nu ser det ud til at det har hjulpet meget her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Har lavet en lille rettelse nu, så sidste kolonne ikke bliver mast så meget sammen, og nu ser det ud til at det har hjulpet meget her.

ja undrede mig i morges over at sidste kolonne var så lille.. men ser alm. ud nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja det du har gjort har hjulpet. Jeg ville også skyde på, at det er noget med kolonnerne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×