Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest forsmået

Spørgsmål om utroskab

Recommended Posts

Guest forsmået

Hej jeg er lige anonym i dagens andledning.

Jeg har fundet ud af at min kæreste har sexchattet med flere piger på QuizBattle og dette har stået på i flere måeder.

Han er meget ked af det jeg konfronterede ham igår men jeg ved ikke om jeg kan tilgi ham for jeg er meget ked af det og har ondt i maven. Ellers er han en meget meget sød mand men hvordan tilgiver man og kommer videre? Han siger han ikke har mødtes det kun er en fantasi om sex med en fremmed der har tændt ham.

Hvad gør jeg?

Jeg kan godt forstå at du er ked af det og ja I skal vist have jer en god lang snak.

Men han har ikke været dig utro irl.

Håber at du/I finder en god løsning på jeres problem, for som jeg ser det må der være et eller galt siden han chatter med fremmede på nettet

:kram:

Jeg synes også, at der er et stykke til "rigtig" utroskab, selvom jeg godt forstår, at du er ked af det. Men er det virkelig nok til at sætte et forhold over styr?

:knus:

sexchattet - kan man virkelig det på quizbattle??

Jeg ville bede ham stoppe øjeblikketligt - og i stedet sexchatte med hans kone på sms.

Jeg var blevet stiktosset hvis det var mig, men havde nu nok tilgivet denne ene gang.

Mht. tilliden i Jeres forhold er det noget I virkelig skal arbejde med fremover - Du skal jo lære at stole på ham igen helt forfra.

Guest forsmået

Det der gør mest ondt er at jeg har prøvet i 4 år at udvide vores horisonter sexuelt men han gider bare åbenbart kun chatte med fremmede damer i stedetfor

Så længe det kun er chat og ikke IRL, så ville jeg bede ham om at lade være og fokusere på OS i stedet for .

I skal have jer en god snak, og du skal finde din tillid frem igen, det tager tid, og det kræver noget af jer BEGGE.

Det der gør mest ondt er at jeg har prøvet i 4 år at udvide vores horisonter sexuelt men han gider bare åbenbart kun chatte med fremmede damer i stedetfor

Det ville jeg også blive noget :huh: over.

Det ville jeg også blive noget :huh: over.

Også mig :rasende:

Jeg havde fået en nedsmeltning, af de større.

Hvad er det han vil?

Termisk nedsmeltning her også.

Når så jeg havde raset af måtte vi jo tale sammen og komme videre.

Det havde medført total kernenedsmeltning her, så jeg kan godt forstå din vrede.

Enten er jeg naiv, eller også må jeg være "imponeret" over din kærestes opfindsomhed - jeg troede Quizbattle kun var til spil.

Jeg bli'r da helt svedt over at ha' quizbattle installeret :sveder: :gemmer:

Jeg har aldrig oplevet forsøg på sexchat.

Det er simpelthen udenfor min forestillingsevne, at min mand skulle sexchatte. Det er ligesom - utænkeligt.

Jeg ville nok blive meget forbavset, og meget sur.

Jeg syntes det ligner utroskab , fordi han ikke var åben med det , jeg har sex chattet på den måde at mig og en netveninde har en sport i at drille dumme liderlige mænd , bonden ved vi gjorde det , og mente hvis bare vi var til Risskov , men fandt det lige så harmløs som det var ...

Jeg var blevet meget ked af hvis det ikke havde været åbenlyst , og det at han har følt han måtte skjule det er i min verden = det ved han godt er no go i jeres ægteskab.

:knus:

Oev :(

Jeg ville blive rasende!

Jeg ved ikke hvad jeg vil kalde det. Det er i min optik ogsaa smadder ligemeget. Uholdbart er det ihvertfald :kedknus:

Råb, skrig og ras ud!

Når du er færdig med det, så tag en dyb indånding og mærk efter om du vil beholde ham eller om det er en god anledning til at smide ham ud. Hvis du vil beholde ham, fald ned og tag en god snak. Ja, han har været et stort kvaj, men det er ikke i irl og ikke med nogen i kender.

Råb, skrig og ras ud!

Når du er færdig med det, så tag en dyb indånding og mærk efter om du vil beholde ham eller om det er en god anledning til at smide ham ud. Hvis du vil beholde ham, fald ned og tag en god snak. Ja, han har været et stort kvaj, men det er ikke i irl og ikke med nogen i kender.

Jeg ville flejne totalt :argh: Det kan godt være, at det ikke er fysisk utroskab, men det er, i min verden, et kæmpe tillidsbrud :(

Min eks gjorde noget lignende for mange år siden, og det tog mig meget lang tid at få tilliden til ham tilbage. ;)

Held og lykke :kram:

Jeg var flippet og er ikke sikker på, jeg ville kunne tilgive ham ............ nogensinde :nix:

Guest forsmået

han siger han tænder på tanken om sex med fremmede kvinder at det hele tiden var aftalt de ikke skulle mødes heller ikke selvom de sad og skrev om at han kunne tage på weekendtur med venner og så tage til hende i stedet og at det kunne være fedt at mødes den dag han skal til firmafest og så afslutte natten hos hende her i nær fremtid.Han kommer selvsagt ikke med til noget somhelst.

Jeg har meget svært ved at kaper det og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op jeg er rasende og ked af det samtidig med han har skrevet med dem har han også skrevet søde jeg elsker dig min dejlige skat du er kvinden i mit liv smsser til mig og jeg synes vi havde det så godt sammen...

han siger han tænder på tanken om sex med fremmede kvinder at det hele tiden var aftalt de ikke skulle mødes heller ikke selvom de sad og skrev om at han kunne tage på weekendtur med venner og så tage til hende i stedet og at det kunne være fedt at mødes den dag han skal til firmafest og så afslutte natten hos hende her i nær fremtid.Han kommer selvsagt ikke med til noget somhelst.

Jeg har meget svært ved at kaper det og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op jeg er rasende og ked af det samtidig med han har skrevet med dem har han også skrevet søde jeg elsker dig min dejlige skat du er kvinden i mit liv smsser til mig og jeg synes vi havde det så godt sammen...

:kram:

Puha. Jeg ville blive edderspændt rasende.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.