Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mibimu

Så kom den store dag.

Recommended Posts

Om en time kører vi til lufthavnen.

Filippa skal til jakarta til børneby. Hun skal være væk en måned og glæder sig helt vildt.

Jeg er så stolt af vores store pige. Tænk sig, som 11-årig at skulle så langt væk i en hel måned. Hun er så sej. :jubii::wub:

Min mave er fuld af sommerfugle, og jeg glæder mig så meget på hendes vegne. Men vil også savne hende helt ustyrligt :blush:

God helt me, der skal holdes det ondeste pokerfjæs når hun kører op ad rulletrappen i lufthavnen.

:vinker: :cwy: :knus:

Det bliver da bare så fantastisk for Filippa :lykkelig: Sikke mange fantastiske oplevelser hun får :drømmer:

Jeg kan godt forstå, du fælder nogle tårer :kram: Det kommer jeg næsten altid til i lufthavne uanset :)

Hvem skal hun rejse med/igennem? :)

Hold da op hun er sej :respekt:

Jeg håber du kan holde masken :P Og en måned går jo hurtigere end man skulle tro, så hun er snart hjemme igen :knus:

Hun er altså vild. 11 år og have det mod og det gåpåmod :dåner:

Knus til forældrene :knus:

Så er de afsted. Ingen tårer, bare højt humør. Det smittede af på mig og afskeden var med smil og varme kram.

Alle var seje og ungerne holder den kække stemning oppe hos hverandre ❤

Synes sådanne ture er fantastiske :thumbsup: Nok værre for mor end for datter at sige farvel :lol:

En af mine elever i 4. klasse rejser til Ecuador med cisv om 14 dage, hun har ikke snakket om andet siden marts :)

Hvor er hun sej! Og det er I forældre også :respekt:

Men jeg får helt ondt i maven ved tanken om at undvære mine unger en måned :blush:

Det bliver nok mest hårdt for dig :knus: Filippa får helt sikkert alletiders tur!

Uh, jeg håber jeg kan lokke mine børn til at rejse, når de bliver gamle nok :drømmer:

Hvor er det vildt at hun tør, rejse alene ud som 11 årig :thumbsup:

Sådan tænker jeg også... flot!!

Seneste opdatering. De er landet i Indonesien og er taget hjem til deres værtsfamilie. Der skal de bo to dage og så skal de i børnebyen tirsdag👍

Seneste opdatering. De er landet i Indonesien og er taget hjem til deres værtsfamilie. Der skal de bo to dage og så skal de i børnebyen tirsdag👍

Godt, I har sådan en tæt kontakt... er det pr. SMS?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.