Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sidseh

Hej move-inder...

Recommended Posts

Hvordan har I det, hvordan går det og hygger I jer sammen?

Jeg holder ferie med børnene og har fået lagt det rædselsfulde skoleår bag mig. Børnene er sunde og glade, haven blomstrer og kaninerne yngler som... :)

Dejligt at høre fra dig. Du er savnet herinde.

Her holder jeg ferie med mand og børn. Har kun en uges ferie, så i næste uge er der drøn på igen.

Hej Sidse - så dejligt det er at se dig. Der sker ikke alverden i disse dage på MoVe :gaber:

Nå men jeg arbejder et par dage mere før jeg går på ferie efter endt arbejdsdag på fredag :jubii:

:vinker:

Vi er også på ferie og nyder det skønne vejr. Er pt på fyn til noget familiedims. Onsdag i næste uge kører vi mod Tyskland.

Godt at have dig tilbage :knus:

Hej søde Sidse.

Jeg prøver at drosle ned, også efter et forfærdeligt og fantastisk skoleår. Men da jeg har været på arbejde hele dagen, og jeg endnu ikke har haft en eneste dag, jeg ikke har skullet min 4 ting, så går det ikke vildt godt.

Jeg kan heller ikke rigtig se hvornår det skal være de næste par uger.

Mn puuuh hvor er det godt, at man ikke skal på job hver dag et stykke tid, så man kan nå i bund i nogle af bunkerne herhjemme.

Vi kom hjem fra en dejlig ferie på Mallorca i fredags og holder nu ferie herhjemme - dejligt :). Det var også tiltrængt efter en hård periode både på job og hjemme.

Jeg nyder også ferien og synes at den var mere tiltrængt end nogensinde før. Foråret blev virkelig ødelagt af lockouten, men nu går det fremad igen. Vi knoklede igennem, så vi hurtigst muligt kunne holde ferie. Det var hårdt men også en god beslutning. Egentlig tænkte jeg, at det var vanvittigt, at jeg havde tilmeldt mig et ultraløb sidst i juni, men det var faktisk godt at være "tvunget" ud på træningsture som kunne få tankerne lidt væk fra skoleverden. At så i småregn på Palmestranden i din by kl. 3.30 en lørdag morgen efter 50 km løb giver altså noget på energikonton :)

Det er dejligt, at du er tilbage igen. Du har været savnet :)

Hej Sidse :knus:

Vi nyder sommeren. Er lige kommet hjem fra nogle varme dage i sommerhuset på Fyn og skal nu pakke til spejderlejr i Østrig - tror dine sokker skal med :-D

Mit arbejdsliv har været præget af en del stress og uvished i forbindelse med fusionen af hhx og stx, så ferien var i den grad tiltrængt.

Det ser ud til, at alt er vel nordpå - har I plads til alle de gnavere? Der er vel grænser for, hvad en fryser kan rumme :lol:

Dejligt at "se" dig igen. :knus:

Vi har det OK efter et forår hvor jeg har været lidt knækket - lang historie. Har tilbragt en uge i megetmeget venlig moveindes hus nær København, det var superdejligt, hvis jeg ikke var så jysk var jeg helt klart københavnsk.

Nu er der tre superhårde arbejdsuger - kollegaerne er på ferie - hvor der helst skulle blive plads til at holde lidt sommer med familien sådan i tillæg. Og så venter 2 uger i hhv. Østrig og Slovenien.

Meeeen altså, det der fremtid....jeg ved ikke lige hvordan og hvorledes. :hmm:

:knus: Dejligt at se dig igen, du har været savnet...

Håber at kunne følge dig lidt nærmere herinde :-D

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.