Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mibimu

Jeg må lige fortælle....

Recommended Posts

Så er vores dejlige skønne filimus hjemme igen.

CISV-turen er slut. Tænk sig at hun allerede har været væk en måned. Det er gået super, kæmpe oplevelser, nye venner i hele verden, indblik i fremmede kulturer, fremmed mad, langt bedre til engelsk. Det er bare nogle af de ting vi har hørt om de seneste døgn.

Det var så dejligt at få hende hjem. Vi har hygget os og fulgt med på lejrens blogg undervejs, men det er jo slet ikke det samme som kontakt med sit barn.

Hun kom ud af kastrups døre i det vildeste grineflip, sammen med sin veninde. Men da hun kastede sig i min favn, begyndte tårerne at trille. Mor, først nu ved. Jeg hvor meget jeg har savnet dig, så trillede mine tårer også. :cwy:

Hun er her, hun sover og hygger sig og nyder at vi alle er samlet igen.

:knus:

Skønt at hun er hjemme igen og familien samlet. :wub:

Det var godt nok også længe hun har været væk hjemmefra.

:rørt: hvor dejligt at høre at hun har haft sådanne en stor og oplevelsesrig tur - synes det er så vildt at hun havde mod på det, men mon ikke hun nu har mod på meget mere af den slags :kram:

:rørt: hvor dejligt at høre at hun har haft sådanne en stor og oplevelsesrig tur - synes det er så vildt at hun havde mod på det, men mon ikke hun nu har mod på meget mere af den slags :kram:

Hun er allerede klar på nye eventyr, ingen tvivl om at hun kommer til at rejse på samme måde igen :knus:

Årh hvor fedt - sikke en fantastisk mulighed og oplevelse!

Jeg har aldrig hørt om sådan en tur ... hvor igennem er hun kommet på den? Og hvor gammel er hun?

Årh hvor fedt - sikke en fantastisk mulighed og oplevelse!

Jeg har aldrig hørt om sådan en tur ... hvor igennem er hun kommet på den? Og hvor gammel er hun?

Foreningen hedder CISV og sender børn til internationale børnebyer rundt omkring i verden. Den første mulige tur ligger den sommer man er 11 år , derefter er der flere forskellige muligheder ungdommen og voksenlivet igennem .

Lige nu er der internationale børnebyer i Farum, Værløse og på Amager. De har openday snart hvor man kan tage op og se hvad de laver. :thumbsup:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.