Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
danielsmor

Er der ting du ikke kan spise/drikke fordi du har fået for meget af det

Recommended Posts

eller pisambong

Jeg har først i sommers lært pisang ambong mec cocio at kende - smager fantastisk! Som skumbanan som drik, underligt nok.

eller pisambong

Jeg har først i sommers lært pisang ambong mec cocio at kende - smager fantastisk! Som skumbanan som drik, underligt nok.

Det lyder sjovt! Jeg skal bare ikke have sprite, pisambon og vodka. :zombie:

Jeg tror egentlig aldrig at jeg har fået "for meget" af noget i en sådan grad, at jeg ikke kan lide det i dag.

Men jeg har på mange måder ændret smag med alderen, så ting som jeg kunne lide som barn, ikke siger mig noget i dag, og ting som jeg tidligere ikke kunne lide, værdsætter jeg i dag.

Jeg tror egentlig aldrig at jeg har fået "for meget" af noget i en sådan grad, at jeg ikke kan lide det i dag.

Men jeg har på mange måder ændret smag med alderen, så ting som jeg kunne lide som barn, ikke siger mig noget i dag, og ting som jeg tidligere ikke kunne lide, værdsætter jeg i dag.

Vi sad og så "Barndommens Gade" i går... Var nærmest ved at knække mig, da de lavede æggesnaps :syg: Det fik vi jævnligt, da jeg var barn... Det ville jeg aldrig kunne spise i dag!

Glemte at skrive at jeg ikke bryder min om alkohol af nogen art...

Kan huske jeg som barn smagte øl ved min far :bvadr: som voksen kan jeg med lidt held drikke en halv Fuglsang Black Bird uden at være ved at kaste op over smagen :syg:

Vin har jeg aldrig kunne lide..

Andet alkohol skal helst blandes så meget op i cola at jeg hverken kan lugte eller smage det før det kan komme indenbords..

Godt jeg slet ikke kan se det spændende i at drikke alkohol :D

Jeg kan ikke spise lasagne fra Knorr - Det har jeg ikke kunnet, siden jeg ventede Cæcilie, hvor jeg blev virkelig dårlig bare af lugten af det.

Derudover kan jeg ikke drikke Gin eller snaps - Begge dele fordi jeg har fået for meget én gang for meget :-D

Nå ja og såkan jeg ikke drikke eller spise noget som helst med anis (hedder det mon det? Altså det der som er i pernod og ouzo (vilde dage i grækenland ;) :D)

Oh yes. Athen FTW! :fear: Kan heller ikke klare anis!

Gin :eek:

Og lidt det samme med tequila.

Jamen Gin er jo et naturprodukt !!!

Tequila derimod...

Det forstår jeg meget bedre efter en lemfældig omgang med Tequila Sunrise på en græsk ø …. Jeg skal love for der var sunrise :syg:

Tequila er også et naturprodukt - af agave :ævbæv:

Gammel tråd, men jeg kommer her så sjældent for tiden :)

I alkoholgenren kan jeg ikke drikke Pernod (det drak jeg rigtig meget, da jeg var alt for ung, fordi det virkede ;) ), Malibu (en uheldig nytårsaften...) og alt alkohol blandet med cola (som meget ung tog vi sjatter fra forældrenes barskab, sådan lidt af hver, så ingen opdagede noget... Og så cola til at tage den dårlige smag af rom, whiskey, sherry, gin og portvin blandet sammen...)

Jeg har haft det svært med anis, siden jeg var gravid. Men i rette mængder i rette sammenhænge, kan jeg faktisk godt lide det i dag.

Som andre i tråden har jeg det svært med risengrød (eller grød generelt), jeg kan ikke klare budding og vanillecreme (min mand kunne leve af cremelinser, og jeg er ved at kaste op).

Ellers må jeg sige, at jeg på det seneste med stor velbehag har lært at spise og drikke ting, jeg ikke troede, jeg kunne lide fx østers, hjerter, portvin og brændevin - som jeg nu nyder smagen af!

Gin :eek:

Og lidt det samme med tequila.

Jamen Gin er jo et naturprodukt !!!

Tequila derimod...

Det forstår jeg meget bedre efter en lemfældig omgang med Tequila Sunrise på en græsk ø …. Jeg skal love for der var sunrise :syg:

Det har jeg så også prøvet :fear::eek: Nej hvor var jeg dårlig, og jeg har ikke rørt det siden (det er 15 år siden).

Bare tanken om tequila får mig til at blive kvalm.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.