Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Jeg rydder ud i netværk

Recommended Posts

Der er mange netværk derude, som enten ikke længere bliver brugt, eller hvor ejeren enten ikke længere er guld-medlem eller slet ikke betalende. Jeg har slettet et par stk tydeligvis døde (var selv medlem af dem) uden guld-ejer, men venter med at slette mere, da jeg har svært ved at finde ud af om der er aktivitet i en del af de andre, som jeg ikke er medlem af, men hvor ejeren ikke har været på længe eller er blevet til et sølvmedlem i mellemtiden.

 

Så hvis du har et netværk eller er med i et, hvor ejeren ikke er guld eller ikke længere medlem, og du gerne vil beholde dette netværk, så skal du finde et guldmedlem til at overtage eller kontakte mig enten her eller på PM. Ellers vil det blive slettet i løbet af en uges tid (give or take, ikk').

 

Du er også velkommen til at skrive, hvis der er et netværk, du ved godt må ryge. Så slipper jeg for spekulationer :) Min erfaring er at et dødt netværk alligevel som regel vil have bedre af at starte på frisk, hvis man er interesseret i emnet stadig.

 

OBS, jeg sletter naturligvis ikke netværk, hvor ejeren måske blot lige har en kort pause inden ny betaling. Men er man sølvmedlem, så har man jo valgt ejer-funktionen fra, og det ser jeg ikke som kort midlertidig pause.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Du må gerne slette mit Prag 2012-netværk. Det er ikke ret aktuelt længere :lol:

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rytteriet har vist ikke en guldejer?

 

Men vi er meget aktive og vil ikke slettes - skal bare lige finde ud af hvem der overtager :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rytteriet har vist ikke en guldejer?

 

Men vi er meget aktive og vil ikke slettes - skal bare lige finde ud af hvem der overtager :)

Helt i orden, haster ikke, så er jeg obs på det :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er i "Ryd op i dit liv og hjem" og hende der ejer det har ikke været på længe. Hun er her måske ikke mere. :unsure:

Jeg vil gerne overtage det, hvis ingen andre vil, men jeg ved ikke hvordan jeg gør rent praktisk? PM til netværksejer/spørge i netværket?

Hvis en anden i netværket vil overtage, er det bedst for mig, men jeg synes bestemt ikke det skal slettes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er i "Ryd op i dit liv og hjem" og hende der ejer det har ikke været på længe. Hun er her måske ikke mere. :unsure:

Jeg vil gerne overtage det, hvis ingen andre vil, men jeg ved ikke hvordan jeg gør rent praktisk? PM til netværksejer/spørge i netværket?

Hvis en anden i netværket vil overtage, er det bedst for mig, men jeg synes bestemt ikke det skal slettes.

Det er jeg selv medlem af ... tror godt nok at der er mange inaktive medlemmer der står på listen der. Jeg tror godt at jeg kan fixe en overdragelse til dig, med lidt fixe fingre. Umiddelbart vil jeg ikke tro at folk kaster sig over hinanden i blodigt forsøg på at kapre ejerskabet, så det tror jeg bare at jeg vil gøre :P - ellers må indvendinger komme her.

 

(jeg gør det dog ikke lige nu, da jeg lige skal ind og rode med databasen og huske hvor jeg skal rode henne - så der er tid til indvendinger eller hvis du finder en anden i stedet for)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rytteriet har vist ikke en guldejer?

 

Men vi er meget aktive og vil ikke slettes - skal bare lige finde ud af hvem der overtager :)

Helt i orden, haster ikke, så er jeg obs på det :)

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har et netværk, som jeg en gang for lang tid siden har oprettet ved en fejl og som er benævnt "TOMT" :doh: Det har ingen medlemmer og intet forum tilknyttet og du må meget gerne slette det :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har et netværk, som jeg en gang for lang tid siden har oprettet ved en fejl og som er benævnt "TOMT" :doh: Det har ingen medlemmer og intet forum tilknyttet og du må meget gerne slette det :P

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cakecraft er ikke rigtig aktivt, men der er nogle opslag derinde, som jeg af og til benytter, så det må du helst ikke slette

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cakecraft er ikke rigtig aktivt, men der er nogle opslag derinde, som jeg af og til benytter, så det må du helst ikke slette

 

Kan de ikke komme under kagedelen på det åbne Move?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cakecraft er ikke rigtig aktivt, men der er nogle opslag derinde, som jeg af og til benytter, så det må du helst ikke slette

 

Kan de ikke komme under kagedelen på det åbne Move?

 

Så har jeg flyttet det, men ved ikke hvordan jeg laver det som et opslag - Help Please :sos:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cakecraft er ikke rigtig aktivt, men der er nogle opslag derinde, som jeg af og til benytter, så det må du helst ikke slette

 

Kan de ikke komme under kagedelen på det åbne Move?

Ja, jeg kunne sagtens flytte dem ... men det kræver vel nærmest at alle der deltager i de enkelte tråde er indforståede eller at jeg evt. sletter kommentarer fra folk der ikke vil være i en åben kagetråd.

 

Ellers kræver netværk helst et guldmedlem - er der evt. nogen derinde der ville have lyst til at overtage? Hvis ikke vi må flytte trådene ... det synes jeg nok ellers ville være det smarteste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cakecraft er ikke rigtig aktivt, men der er nogle opslag derinde, som jeg af og til benytter, så det må du helst ikke slette

 

Kan de ikke komme under kagedelen på det åbne Move?

 

Så har jeg flyttet det, men ved ikke hvordan jeg laver det som et opslag - Help Please :sos:

Fedt - havde jeg lige overset! Jeg kan godt sætte som opslag ... skal lige finde dem dog - kan du måske sende links?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg er i "Ryd op i dit liv og hjem" og hende der ejer det har ikke været på længe. Hun er her måske ikke mere. :unsure:

Jeg vil gerne overtage det, hvis ingen andre vil, men jeg ved ikke hvordan jeg gør rent praktisk? PM til netværksejer/spørge i netværket?

Hvis en anden i netværket vil overtage, er det bedst for mig, men jeg synes bestemt ikke det skal slettes.

Det er jeg selv medlem af ... tror godt nok at der er mange inaktive medlemmer der står på listen der. Jeg tror godt at jeg kan fixe en overdragelse til dig, med lidt fixe fingre. Umiddelbart vil jeg ikke tro at folk kaster sig over hinanden i blodigt forsøg på at kapre ejerskabet, så det tror jeg bare at jeg vil gøre :P - ellers må indvendinger komme her.

 

(jeg gør det dog ikke lige nu, da jeg lige skal ind og rode med databasen og huske hvor jeg skal rode henne - så der er tid til indvendinger eller hvis du finder en anden i stedet for)

Ville lige skrive herinde... lad være med at slette denne gruppe... selv om det ikke bliver brugt SÅ tit.

 

Vi roder/rydder op trods alt ikke uafbrudt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cakecraft er ikke rigtig aktivt, men der er nogle opslag derinde, som jeg af og til benytter, så det må du helst ikke slette

:ditto:

Jeg havde helt glemt dette netværk!

Skal lige ind og kigge, så slet ikke endnu, hvis det skal slettes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er det to netværk man må eje? Synes måske, at jeg engang er steget - til fem måske .....

3 må man eje nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se du har slettet det for "os der ventede på børn" - de tråde der lå derinde er de væk for altid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×