Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
vbgitte

Week-end-planer

Recommended Posts

Endelig weekend!

Har været til fodbold med begge drenge. Lasse har ven til overnatning. Vi har snakket seriøst dybe ting over pitabrødene. Sorg, mobning, kræft, sukkersyge, selvmord, pubertet... Lige pludselig væltede det ud af dem og det var så hyggeligt at sidde halvanden time med to 12-årige og snakke rigtigt!

I morgen fodbold igen midt på dagen. Derudover skal jeg rette terminsprøver. 9.kl skal have karakterer på onsdag, så jeg skal være færdig i weekenden med at rette. I morgen aften skal Viggo og jeg til pokeraften med nogle fra hans klasse. Drengene på 2.sal til FIFA og de voksne på 4.sal til mad, drikke og spil!

Søndag skal begge drenge til nogle arrangementer og jeg har sikkert tømmermænd...

Fik jeg nævnt at manden er til kickoff med firmaet i Prag indtil søndag aften? Hvad fanden sker der for det?

Så er vi i samme båd! Jeg synes ikke det her weekendarbejde er et hit.

Nej, slet ikke... Det er dog oftest i hverdagene han rejser. Og han har lige sendt et billede af en check på 3000 euros bonus fordi han har solgt virkeligt godt sidste år. Så han er tilgivet, hvis der falder noget af...

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.