Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Hvorfor koster det 330 kr istedet for 300 kr når man betaler for sølv ? Det husker jeg ikke det gjorde sidst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det skulle gerne stadig koste 300 kr.

 

Hvis du betaler gennem paypal, så lægger de vist et gebyr på - jeg modtager i hvert fald kun ca. den pris der er angivet, selvom jeg har fået at vide af flere, at de har betalt mere. Men undrer mig alligevel over at det skulle være i den størrelsesorden :hmm: - hvis du allerede har betalt på den ene eller den anden måde, så sig til, så kan jeg tjekke efter. Nogle gange kan kursen også drille når det er paypal, men de sidste gange jeg har tjekket efter, har den været rigtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se at du har betalt gennem paypal og beløbet virker umiddelbart lidt for højt når jeg omregner det manuelt ... kan se at kursen er lidt skæv igen. Retter det lige, og så overfører jeg tilbage til dig og til dem der har betalt i den seneste tid.

 

Skal dog lige først få paypal til at vise beløbet i danske kroner. Kan lige nu kun få den til at vise i us dollars og omregne manuelt vha. kursen, men vil gerne se det præcise beløb i systemet :doh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan se at du har betalt gennem paypal og beløbet virker umiddelbart lidt for højt når jeg omregner det manuelt ... kan se at kursen er lidt skæv igen. Retter det lige, og så overfører jeg tilbage til dig og til dem der har betalt i den seneste tid.

 

Skal dog lige først få paypal til at vise beløbet i danske kroner. Kan lige nu kun få den til at vise i us dollars og omregne manuelt vha. kursen, men vil gerne se det præcise beløb i systemet :doh:

 

 

Tak ja 30 kr er lidt høj kurs :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har også lige betalt, men jeg har "kun" betalt 308 kr pr. Paypal.

 

Til gengæld ser det ud til at jeg har fået betalt to gange :doh: - jeg har i hvert fald modtaget to kvitteringer :doh:

 

Så nu sidder jeg her og glæder mig til at blive lukket ind. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det ser faktisk ud til at jeg kun har betalt en gang (ordrenummeret er ens, men tidspunkter lidt forskudt - mærkeligt...).

 

Men jeg er stadig ude i kulden :fryser:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hov, er I ikke kommet automatisk ind? Det var til gengæld mærkeligt :unsure: Jeg må skynde mig at tilføje jer manuelt så, men det burde ikke være meningen og er ikke sket før :doh:

 

Nmaria, de 308 kr passer vel meget godt med gebyr. Jeg plejer også at betale 106 kr for madlog, som koster 99 kr normalt. Det er nok fordi jeg har fået rettet kursen nu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så er I begge på ... mærkeligt, I var ikke kommet ind i forum-systemet her, selvom I har betalt. Synes paypal driller.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taler om solen - jeg har lige fået en tilbagebetaling på 2-3 dollars :lol:

 

Set har jeg også :lol: skulle netop til at spørge hvorfor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×