Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Decibella

Nogen, der ser SKAM?

Recommended Posts

Har lige set næstsidste afsnit af sæson 3.

Jeg er VILD med den serie, selvom jeg ikke liiiiige er målgruppen (min 17 årige og hans veninde ser den også, "tvunget" af mig) :) de synes også, den er god!

: :wub::blush: :blush:wub:

Jeg gør. Jeg synes det er så fantastisk og fin en serie, og jeg venter spændt hver fredag på et nyt afsnit.

Nej, - mine børn gør. De er ret vilde med den. Jeg tror sikkert den er ganske underholdende (kan jeg høre), men jeg har ikke tid til flere serier, så den prioriteres ikke.

Jeg gør. Jeg elsker den. Jeg så afsnittet fra i går aftes her til morgen og fældede mere en een tåre :blush::wub:

Det var SÅ smukt der i kirken... havde også en klump i halsen.

Sangeren hedder Nils Bech og har en del sange på youtube :) Desværre ikke den! SÅ smukt...

Elsker serien, elsker de unge mennesker.

Nej, - mine børn gør. De er ret vilde med den. Jeg tror sikkert den er ganske underholdende (kan jeg høre), men jeg har ikke tid til flere serier, så den prioriteres ikke.

Et afsnit varer kun 20 min :) Den er værd at prioritere!

har været startet, men blev irriteret på sproget. men jeg vil give den en chance igen har jeg tænkt

Det er norsk :):lol: :lol:

Det er da dritkul

Jeg er komplet SKAMbidt. Jeg ser klip, følger med i de daglige opdateringer og er med i Kosagruppa.

På mit arbejde følger vi også med i den af faglig interesse - der er så meget guf for udskolingen.

Og så er det vidunderligt og hårdt at få et blik ind i den verden sammen med sine teens.

For mig er SKAM nærmest must see :lol:

Cecilie ser den, og hun er også vild med den.

Jeg har endnu ikke set den.

Men jeg synes så den Cecilie så før havde rigtig meget godt også. Da så hun alle afsnit af Glee.

Den kunne jeg faktisk også godt lide

mine børn gør. Og jeg er begyndt at se den sammen medmine elever. vi har kun set det første afsnit, men de er game. Det er jeg også.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.