Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Tissel

Jeg vil gerne købe en skoletaske til 0.klasses dreng

Recommended Posts

Jeg vil gerne have en skoletaske i en ordentlig kvalitet til Ingvar, som starter i forårs SFO 1.april.

Er der mon nogen der har en taske i god stand jeg kan købe?

Jeg har ikke sat mig voldsomt ind i ergonomi men det virker som om Lego er både godt og giver "street cred."

Jeg vil gerne lige kigge om der er nogen lego tasker på lageret :hmm: det kan bare først blive i næste uge, men du kan få den for portoen hvis det er :)

Jeg vil gerne lige kigge om der er nogen lego tasker på lageret :hmm: det kan bare først blive i næste uge, men du kan få den for portoen hvis det er :)

Tak! Det er sødt at dig!

Jeg kan sagtens vente til næste uge. :thumbsup:

Ellers har Toke vistnok en rigtig fin JEVA, han gerne vil sælge. Sort med noget racerbil/flamme-tema. JEVA har fået mange rosende ord med på vejen for god ergonomi, og de er nærmest uopslidelige.

Iler blot til og anbefaler Lego eller Jeva som de bedste skoletasker til de små årgange. Go' jagt - så vidt jeg husker har vi ikke Bertrams første længere, jeg kan lige kigge efter.

Jeg kan godt tjekke, tror nok jeg har Halfdans lego skoletaske stadig :) Skal lige putte Laurits og så kikker jeg :thumbsup:

Jeg kan godt tjekke, tror nok jeg har Halfdans lego skoletaske stadig :) Skal lige putte Laurits og så kikker jeg :thumbsup:

Jeg kan simpelthen ikke finde den kasse jeg ved jeg har med diverse tasker i :blush: Men er ret overbevist om at det er en lego city taske af den lille slags. De findes i to størrelser :)

Jeg kan simpelthen ikke finde den kasse jeg ved jeg har med diverse tasker i :blush: Men er ret overbevist om at det er en lego city taske af den lille slags. De findes i to størrelser :)

Det er meget sødt af dig at kigge!

Hvis du finder den må du gerne sige til.

Lego tasker har meget høj prioritet.

Iler blot til og anbefaler Lego eller Jeva som de bedste skoletasker til de små årgange. Go' jagt - så vidt jeg husker har vi ikke Bertrams første længere, jeg kan lige kigge efter.

Siger det samme som Hanne

Minus lige at vi ikke har en Bertram men en Lasse og en Rasmus 😄

Lasse havde bortset fra det en Jeva og Rasmus en LEGO.

Måske har jeg en, du kan få. Skal lige tjekke, om Fs stadig ligger der, eller om den er røget til genbrug. Det er en Lego chima eller noget lignende.

Prik mig, hvis jeg glemmer det :knus:

:blomst:

Er der nogen der har kigget og fundet en taske?

:knus:

Vi har en (dog kun tasken og ikke sportsposen) i overskud, men den er i stykker i den ene lynlås, så den skal lynes halt op fra hver side i stedet for at køre den hele vejen over. I må gerne få den mod porto.

Det er med Lego Ninjago.

:blomst:

Er der nogen der har kigget og fundet en taske?

:knus:

Vi har en (dog kun tasken og ikke sportsposen) i overskud, men den er i stykker i den ene lynlås, så den skal lynes halt op fra hver side i stedet for at køre den hele vejen over. I må gerne få den mod porto.

Det er med Lego Ninjago.

Vi har fået en anden taske. Men mange tak for tilbuddet!

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...
Log ind for at følge dette  

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.