Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Herrecykel søges

Recommended Posts

Har du (/din mand) en ældre herrecykel stående, som alligevel ikke bliver brugt, og vil du/han gerne af med den for et symbolsk beløb? Så kunne jeg godt være interesseret i den.

Jeg ville give den i gave til en af mine venner (medstuderende), som har fødselsdag i juli og som mangler en cykel :) Så det var kun hvis nogen lige havde noget til symbolske penge, da han ikke er en mange-hundrede-kroners-ven :P

Cykler er nok mere værd normalt, men det kunne jo godt være at der lige var nogen, der skulle af med en billig.

Hvor fiks på fingrene er han? Vi har en ældre racer stående, men den skal nok både have nye dæk, slanger og kæde ...

Nok desværre ikke særlig fiks ... tak for tilbuddet ellers!

Overvejer da lige hvor meget det ville koste at fikse hos en cykelhandler :hmm: Men nok løbe lidt op.

Overvejer da lige hvor meget det ville koste at fikse hos en cykelhandler :hmm: Men nok løbe lidt op.

Jeg har lige fået sat nye dæk, slanger og kæde på en cykel til Toke. Det kostede 550 kr.

Jeg har lige fået sat nye dæk, slanger og kæde på en cykel til Toke. Det kostede 550 kr.

Det er dyrere på denne - for med så tynde dæk skal det altså være kevlar, ellers punkterer man konstant! Og med kæde også vil jeg tippe på omkring 1200 kr.

Er der ikke stadig politiauktioner?

Det kan da godt være at jeg skal undersøge det! Har aldrig været på sådan en. Den behøver jo heller ikke at være noget fancy, men skal dog kunne fungere.

Det er dyrere på denne - for med så tynde dæk skal det altså være kevlar, ellers punkterer man konstant! Og med kæde også vil jeg tippe på omkring 1200 kr.

Ja, så løber det for meget op. Tænker det nok også er bedre at det ikke er en alt for smart en, som er for dyr at vedligeholde på sigt.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.