Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Idasmor

Glæder jeres børn sig til at komme tilbage til skole/institution?

Recommended Posts

Begge mine elsker at holde ferie. Toke starter i morgen og glæder sig primært til at se vennerne igen, men også til at få nye, spændende fag, nye lærere og flytte til udskolingsmatriklen. Freja glæder sig helt vildt - med sommerfugle i maven - til at starte på gymnasiet om en uge. Den sidste uges ferie skal vist bruges til at være sammen med vennerne, inden det går løs. Forhåbentlig kommer hun også her. Hun kom hjem fra New York i går, og vi har ikke set hende i flere uger...

Nej. Mine børn ELSKER at holde ferie.

Især Emil gider ikke ret godt skole, hvor Anna dog er lidt mere positiv på den front.

Anna glæder sig mest til at starte til dans i slutningen af august.

Vi har forsøgt at lægge nogle åndehuller ind i form af rejser og weekendture, som vi kan glæde os til. Det hjælper en del på det.

Jep, Laurits glæder sig big-time til det fedeste år i sit skoleliv, 10.kl på Hjemly

Det kan kun gå for langsomt frem til onsdag kl. 16

Astrid glædet sig lidt, da hun er spændt på, hvor mange nye der starter i klassen. Men ville nu hellere have en uges ferie mere. Gustav glæder sig absolut IKKE. Skal starte på ny skole og er rædselsslagen ved tanken. Stakkels knægt.😒😓😭

Jesper glæder sig til at se vennerne og få nye lærere og flytte over på den store gang, fordi han starter på mellemtrinet.

Martin det er så som så

Ja alle tre. Ældsten skal til at skrive bachelor og han elsker at skrive. Mellemsten er ret spændt på at starte på sin nye erhvervsskole. Yngsten skal endelig efter 3 år tilbage (sammen med resten af byen) til den skole der ligger i vores hood, så der ikke er så langt. Og hun glæder sig til hverdag og ny klasselærer.

Især Emil gider ikke ret godt skole, hvor Anna dog er lidt mere positiv på den front.

Vi har forsøgt at lægge nogle åndehuller ind i form af rejser og weekendture, som vi kan glæde os til. Det hjælper en del på det.

Det gør vi også i :ja: - badehotel i august, tur til Anna i september, igen i oktober inkl. tur med Oslobåden, og så videre.

Det gør vi også i :ja: - badehotel i august, tur til Anna i september, igen i oktober inkl. tur med Oslobåden, og så videre.

Det var da en god ide ... har også overvejet at finde på noget, og især fordi jeg er lidt ærgerlig over at vi slet ikke har været udenlands sammen i år, og især Isa mangler det (jeg har så været i Polen uden børn og de har været på Tenerife med deres far, men hun er lidt træt af charterrejser med far og vil gerne til en storby (dejligt)). Sådan en weekendtur kunne da måske være noget man kan glæde sig til. Men nu ser vi lige først, hvordan hendes skoleår skal til at foregå inden jeg planlægger noget fast.

Nej, de er vilde med at holde ferie. ;)

Lucas glædede sig til at komme igang med træning igen, nu hvor han spiller for SC Magdeburg igen. :hopper: De startede for 2 uger siden. :ja:

Skolerne starter på torsdag her. :)

Ja for første gang glæder Kian sig til at komme i skole igen :rørt: Det skoleskift er simpelthen det bedste der er sket for ham. Efter sommerferien er de kun fem børn til tre voksne i hans klasse. Det er helt perfekt!

Nu har Niklas haft første skoledag i dag fra kl.17-20.45 , han var rigtig glad da jeg talte med ham i tlf :) det lover godt med klassen om end de kun er 8-9 stykker under 25 år. Han mødte bla en dreng som han var på brobygning med i November, de skal gå i klasse sammen , han bor hellere ikke på skolen, så måske får de noget sammen udenom skolen. :)

De næste to dage skal de på rystesammen tur ud i det blå , nu havde han smurt madpakke og skulle i seng om lidt :wub: store unge

Han siger, at han glæder sig meget. Den store glæder sig slet ikke men det er også et hårdt studium.

Jeg tror også at Caroline glæder sig mere til fredagsbaren end til fagene.

Ja det gør de begge, de glæder sig til kammerater og til at lære mere (stræbere :fnis: )

Tobias viste mig en afstemning en klassekammerat havde sendt ud:

Glæder du dig til at kommer i skole?

Ja, men kun for kammeraterne

Ja

Nej

Tobias havde svaret "Ja" :wub:

Andreas glæder sig slet ikke. Tværtimod - han er bange :( Ny afdeling, nye lærere, højere krav. :(

Store M glæder sig ikke men er tryg ved skoleåret. Dog er han udtryk ved et par ekstra fag som skal foregår på sin gamle skole og det har han på ingen måde lyst til.

S har glædet sig hele ferien og har syntes at ferien har været ualmindelig LANG i år.

Lille M flytter skole ( ind til storesøster ) og han glæder sig ikke. Vi skal på besøg på fredag for at se stedet og hilse på lærere og se hvor han skal sidde. Og så starter han ellers op mandag.

Christian nixen biksen.. han elsker at være hjemme.

Cathrine JA rigtig meget. Hun har de sidste fire uger haft nedtælling tilbage til skolen på sin telefon. Hun kan næsten ikke vente til på mandag

Signe og Malte glædede sig ikke til skolestart.

Signe er allerede meget negativ i forhold til den kommende studietur til Holland (ok det er først til foråret), hun kan slet ikke overskue at skulle af sted. Malte gider bare ikke det der skole noget, han vil hellere være hjemme.

Adam glædede sig, men mest fordi han skal have svømning, han elsker vand :lol:

Den der har glædet sig mest er nok mig - savnede min fridag uden børn efterhånden :blush:

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.