Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Idasmor

Nogen der har prøvet Kaatsu træning?

Recommended Posts

jeg overvejer

lyder godt, men er også ret pebret

Jeg vil igang med træning men hader det meste. Jo længere tid desto værre. Synes kun ridning er interessant og det er for dyrt og ikke mindst tidskrævende i min nuværende livssituation. Med Kaatsu kan træningen overstås på 20 min og det giver hurtigt synlige resultater - hvilket er godt for motivationen. De har åbnet et center meget tæt på mig hvilket er ret genialt. De har dog virkelig korte åbningstider 7-20 i hverdage og 9-16 i weekenden hvilket er et minus.

Nå nu er jeg startet. Det er en fed træningsform. Første gang kunne jeg ikke gå i 4 dage bagefter :ouch: men var afsted igen i mandags og denne gang har jeg kun oplevet mindre ømhed.

Nå nu er jeg startet. Det er en fed træningsform. Første gang kunne jeg ikke gå i 4 dage bagefter :ouch: men var afsted igen i mandags og denne gang har jeg kun oplevet mindre ømhed.

Kan du ikke fortælle lidt mere - jeg aner ingenting om Kaatsu. Er det lidt som 10-4?

Kan du ikke fortælle lidt mere - jeg aner ingenting om Kaatsu. Er det lidt som 10-4?

Det er noget helt andet. Man træner med trykmanchetter på arme og ben hvilket øger intensiteten i træningen selv om det sker med lav belastning. Træningen foregår ved alm fitness maskiner og gulvøvelser

Du kan læse mere her http://www.kaatsufitness.dk/content/9-kaatsu

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...
Log ind for at følge dette  

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.