Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Rikkemmm

“Akut spørgsmål”!

Recommended Posts

Har man slik med i Planetariet, ligesom man plejer når man er i biografen?

Vi skal se “Stillehavet” i dag kl 17.50 :)

Det kan man sagtens have. Vi plejer ikke, som regel, men sidste gang købte vi popcorn. Man kan sagtens have sit eget slik med ind - det er der i modsætning til i biffen ikke nogle regler imod :)

Det kan man sagtens have. Vi plejer ikke, som regel, men sidste gang købte vi popcorn. Man kan sagtens have sit eget slik med ind - det er der i modsætning til i biffen ikke nogle regler imod :)

Ok super.

Men er det mon mere reglen end undtagelsen at folk har lækkerier med ind? :hmm: Jeg vil helst undgå det, men gider heller ikke mopsede børn fordi alle andre har.

Ok super.

Men er det mon mere reglen end undtagelsen at folk har lækkerier med ind? :hmm: Jeg vil helst undgå det, men gider heller ikke mopsede børn fordi alle andre har.

Sidst vi var der virkede det mere som undtagelsen. Men hvordan det er idag :dunno:

Vi har ikke haft noget med ind de gange vi har været der, heller ikke da børnene var mindre...

Vi endte med, i sidste øjeblik, at købe popcorn. Det så jeg mange gjorde, og jeg tænkte det måske var en god idé med noget salt i varmen.

Vi endte med, i sidste øjeblik, at købe popcorn. Det så jeg mange gjorde, og jeg tænkte det måske var en god idé med noget salt i varmen.

Jeg har indryk af at det har forskudt sig mere mod normen at en del køber et eller andet eller har noget med. I gamle dage var det ikke sådan, men har set det mere og mere de seneste få gange jeg har været derinde. Bare I også havde vand i varmen! :lol:

Jeg har indryk af at det har forskudt sig mere mod normen at en del køber et eller andet eller har noget med. I gamle dage var det ikke sådan, men har set det mere og mere de seneste få gange jeg har været derinde. Bare I også havde vand i varmen! :lol:

Vi havde både vand, juice og cola.

Der var eddermame varmt i København da vi kom med toget ved 16.30 tiden :o

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.