Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dykker

Hvis dit billede er borte - jeg savner din avatar

Recommended Posts

Der er flere, som har mistet deres avatar i forbindelse med den nye platform. Jeg kan mærke, at jeg virkelig er visuel. Mange af jeres navne siger mig faktisk ikke så meget, når jeres billeder er væk :ups: jeg sidder med en fornemmelse, at utrolig mange er returneret i forbindelse med den nye platform, for jeg kan jo egentlig godt genkende navnet, men uden billeder er jeg faktisk lidt lost, når der bare står et stort  de enkelte avatarløse moveinder :undskyld: 

så for min - og andre visuelle - skyld vil jeg komme med en opfordring til at sætte avatarer på, så det bliver mere personligt igen. Bogstaverne er for mig lidt som når der er et standard skyggefoto som profilbillede hos folk på Facebook.

Og ja - det er naturligvis op til den enkelte, om de vil have et standardbogstav som avatar i stedet for en ballon eller champagneprop :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og jeg kan så se, at min egen dykkeravatar er et 11 år gammelt billede fra vores bryllupsrejse, hvor jeg stadig havde farve i håret, så måske jeg også selv skulle overveje at skifte avatar (og forvirre andre visuelle med et nyt look :p )

 

:dykker: :fisk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Dykker said:

Der er flere, som har mistet deres avatar i forbindelse med den nye platform. Jeg kan mærke, at jeg virkelig er visuel. Mange af jeres navne siger mig faktisk ikke så meget, når jeres billeder er væk :ups: jeg sidder med en fornemmelse, at utrolig mange er returneret i forbindelse med den nye platform, for jeg kan jo egentlig godt genkende navnet, men uden billeder er jeg faktisk lidt lost, når der bare står et stort  de enkelte avatarløse moveinder :undskyld: 

så for min - og andre visuelle - skyld vil jeg komme med en opfordring til at sætte avatarer på, så det bliver mere personligt igen. Bogstaverne er for mig lidt som når der er et standard skyggefoto som profilbillede hos folk på Facebook.

Og ja - det er naturligvis op til den enkelte, om de vil have et standardbogstav som avatar i stedet for en ballon eller champagneprop :knus:

Ville meget gerne sætte profilbillede på, men det kan jeg desværre bare ikke.
Har spurgt i tråden om det nye morsverden, hvordan man kan det

Håber Lenka kommer på banen med en løsning, så jeg igen kan få billede på

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min avatar har været på siden 2012 - det er et billede fra Guilin i det sydlige Kina, som jeg besøgte i.... 2012. Nu er det ligesom blevet fast inventar, på trods af det det ret uaktuelle indhold.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Frejsen said:

Ville meget gerne sætte profilbillede på, men det kan jeg desværre bare ikke.
Har spurgt i tråden om det nye morsverden, hvordan man kan det

Håber Lenka kommer på banen med en løsning, så jeg igen kan få billede på

Det er rette nu, jeg har ændret, så prøv lige igen om ikke du kan. Der er kommet en alm mulighed for at vælge et billede fra computeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Randi said:

Det er rette nu, jeg har ændret, så prøv lige igen om ikke du kan. Der er kommet en alm mulighed for at vælge et billede fra computeren.

Nej, jeg kan fortsat kun vælge "no photo" el. "use Gravatar", når jeg klikker på rediger profilbillede (altså på det der lille image ved profilbilledet)

Er der andre steder, man kan redigere profilbilledet?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Frejsen said:

Ville meget gerne sætte profilbillede på, men det kan jeg desværre bare ikke.
Har spurgt i tråden om det nye morsverden, hvordan man kan det

Håber Lenka kommer på banen med en løsning, så jeg igen kan få billede på

Jeg har lige ændret. 

Klik ind på linjerne øverst i højre hjørne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Dykker said:

Jeg har lige ændret. 

Klik ind på linjerne øverst i højre hjørne

Linjerne øverst i højre hjørne ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herefter ser mine skærmbilledet sådan ud:

 

:hmm: nu kan jeg ikke indsætte billeder ....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg klikker videre på “profil”og kan herfra klikke direkte på mit avatarbillede. Her får jeg mulighed for at vælge foto fra min egen pc eller iPad eller enhed

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dykker said:

59961B06-A36B-4AC1-BD06-1EBB36C818CD.jpeg

A7AD0F2F-6478-49F5-9EB4-33748BC8EF07.jpeg

sådan ser min forside slet ikke ud - og kan derfor ikke vælge "de tre små streger" - jeg er på via PC

Tjekkede lige på mobilen (som jeg ellers ALDRIG bruger til MoVe), så ligner det det, som du har sat ind

 

Capture-2.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gad vide om det er fordi de andre billeder er for store, at jeg ikke kan uploade dem. Kan man gøre dem mindre på sin iPad, så de ikke fylder så meget og kan uploades? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Frejsen said:

sådan ser min forside slet ikke ud - og kan derfor ikke vælge "de tre små streger"

 

 

Capture-2.PNG

Ja, så er min guide jo ikke meget værd :( det er lidt svært med de individuelle boards, som er kommet op som standard. Smart og ikke-smart på samme tid. Håber det løser sig

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Dykker said:

Ja, så er min guide jo ikke meget værd :( det er lidt svært med de individuelle boards, som er kommet op som standard. Smart og ikke-smart på samme tid. Håber det løser sig

Og fra mobilen kan jeg heller ikke vælge andet end "no photo" el. "use gravatar" :hmm:

Det er en android-telefon, jeg har

Mon det "kun" virker på MAC-devices?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dykker said:

50C5F04C-73E6-4C05-825F-51C37A77F26D.jpeg

De valgmuligheder har jeg slet ikke i mobilversionen

Det er godt nok op ad bakke, synes jeg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg skiftede mit profilbillede i går. Fra PC.  Først kunne jeg ikke, men så skrev @Lenka til mig at jeg skulle prøve nu... og så kunne jeg godt :dunno:

jeg ved ikke om een af de rettelser, der er lavet, evt har rullet muligheden for st indsætte foto tilbage?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne godt sætte billede ind fra iPhone da jeg klikkede ind på min profil. Og så fandt jeg ud af, at man også kan uploade et coverbilllede til profilen ^_^ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Karina M said:

Nå den virker ikke :lol:

Du skal trykke på smiley ikonet, så kommer alle ikoner frem - ligesom i gamle dage :lol:

308CBF6F-44B8-4EE6-B677-7E35ADB6D8D7.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mit var ikk borte men det var nogle år gammel så nu har jeg skiftet det har tænkt på det længe men det er ikke fordi der findes mange gode billeder af mig  :blush:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×