Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Nedetid onsdag fra kl 21 og natten over

Recommended Posts

Midt i alt det her opgraderingsnoget, glemte jeg næsten lige, at jeg havde fået en mail fra vores serverhost, at vi som led i servervedligeholdelse vil være nede fra onsdag kl 21 og frem til senest torsdag kl 9.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Fru K said:

Altså jeg vil bare godt lige forklare at jeg ikke er forvirret, som sådan, over det. Da jeg likede med confusedsmileyen. Jeg kunne bare kun vælge mellem den og en griner fra mobilen, og SÅ sjovt synes jeg altså heller ikke at det er. :tid:

Hvis du ser lige nedenunder confused smileyen er der en almindelig like (på telefonen)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husk det er i aften fra kl 21.

I øvrigt er det heldigvis ikke sådan at serveren nødvendigvis vil være nede hele tiden fra 21 i aften til 9 næste morgen, men den vil nok have noget nedetid, muligvis ad flere omgange i det tidsrum, så hvis man pludselig ikke kan komme på, så trykker man selvfølgelig :f5: en masse gange og håber på det bedste :lol:

Aj ... men vi må se xxx

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Lenka said:

Husk det er i aften fra kl 21.

I øvrigt er det heldigvis ikke sådan at serveren nødvendigvis vil være nede hele tiden fra 21 i aften til 9 næste morgen, men den vil nok have noget nedetid, muligvis ad flere omgange i det tidsrum, så hvis man pludselig ikke kan komme på, så trykker man selvfølgelig :f5: en masse gange og håber på det bedste :lol:

Aj ... men vi må se xxx

 

Jamen jamen det er jo lige om lidt :o

Vi ses :kedfarvel: ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/7/2018 at 10:25 AM, Morris said:

Tak for meldingen. Så må vi finde noget andet at lave :)

Så må vi jo se, om der kommer babyboom om 9 mdr :haha:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, sneneger said:

:hyperventilereribrunpapirpose:

 

Til gengæld får du ingen hvepse imens :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, svenne said:

Til gengæld får du ingen hvepse imens :lol:

Det virker ikke. Jeg sad og viftede med to brune papirposer i går ved frokostbordet og der vimsede hvepse rundt om mig og satte sig endda på min mad :noway:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, sneneger said:

Det virker ikke. Jeg sad og viftede med to brune papirposer i går ved frokostbordet og der vimsede hvepse rundt om mig og satte sig endda på min mad :noway:

Nej :lol: og det gør det med vandsprayflaske heller ikke.

Zapperen virker til gengæld :snedig:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det kan jo være at vi slipper ret nemt udenom, for det har da endnu ikke været nede :lol:

Men jeg vil nu alligevel lade som om det er, og logge lidt af for at hyggelæse :vinker:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne ikke logge ind for ca. .½ time siden... men så kunne jeg alligevel.... brugte en anden startside.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Lignende indhold

    • By Lenka
      Jeg opgraderer lige til den nyeste udgave af software i dag. Det er bare en lille opgradering fra v. 4.3.5 til v. 4.3.6 og jeg har udsat det i nogle måneder, så nu må jeg hellere. Forhåbentlig tager det bare et par minutter og der vil være intet at se på overfladen efterfølgende, men hvis forummet er nede på et tidspunkt i løbet af dagen (middagstid +/- tænker jeg), så er det derfor  
       
  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×