Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
beLine

3 spørgsmål Lenka..

Recommended Posts

Plus alle de andre.. 😂

Det er fra telefon visning. 

1. Jeg vil svare i "nyt morsverden" indlæg. Jeg klikker på "reply to these topic" kan ikke finde andre svar bokse. 

Så kommer igen et svar jeg har postet til mb. Jeg slettede det, men kan kun svare i mb's indlæg, dvs det ser ud til at hun har svaret det til mig. Har indsat foto. Har trykket "clear editor" 

2. Jeg skal scrolle helt op for at trykke besvar til dette indlæg. Passer det? 

3... Husker ikke lige.. 😂 

Jo, det er vist blandet ind i spørgsmålet 1.

Se foto, Måske jeg ikke forklarer ordentligt. Og måske jeg har fået svar og intet fattet.. 😂 

Screenshot_20180810-143130.png

Screenshot_20180810-143233.png

Screenshot_20180810-143223.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår spørgsmålene, men prøver lige :P

Tror 1: Ja, det er direkte i svarboksen du skal skrive (oversætter den lige om lidt)

2: Hvis du skal besvare et helt bestemt indlæg med at citere, så ja, så skal du op til indlægget. Men ellers skriver du som 1. i svarboksen.

3: Er ikke heeeelt sikker her ... mener du at et indlæg du allerede havde sendt, stadig er i din reply-boks som usendt? Og selvom du klikker clear editor så er det der stadig? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1> kan det så passe at jeg skal scrolle helt op i toppen for at svare på et indlæg? Når jeg klikker reply er det ikke en quote jeg vil skrive. Bare et tomt svar. Eller frisk svar, men uden quote. For vil jeg quote, trykker jeg bare på den knap. 

2: ja, citere er quote. Det kan jeg. Men vil gerne svare i en tråd uden quote. 

3: ja, jeg får det jeg allerede har indsendt med i nyt svar, når jeg klikker på reply. 

Trykker jeg clear, kan jeg ikke skrive i indlægget. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1+2> Nej,du klikker i det felt du selv nævnte, reply-feltet, det er nederst i tråden. 

3> OK, det lyder mærkeligt hvis du har sendt det. Jeg har dog også været ude for pludselig ikke at kunne trykke i reply-feltet, så har jeg opfrisket siden (refresh eller reload). Har ikke gennemskuet hvornår/hvorfor det sker, men det er heldigvis sjældent jeg har oplevet det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1: ja præcis. Men kan ikke svare. Det er kun fra telefon. Ikke iPad og pc. 

Har lukket fanen med og åbnet igen. Samme problem. 

Er  da underligt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, OK; det lyder mærkeligt! Men hvordan svarer du så på indlæg? Der er da ikke noget i toppen? Eller citerer du altid, hvis du ikke kan svare i reply-boksen nederst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klikker for oven, hvor der står, skriv indlæg i denne tråd.

eller... bruger iPad og lader mobilen ligge. Er keg på arbejde og kan lure på move , kigger jeg kun og svarer så efter arbejde når jeg har en iPad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Lenka said:

Ja, OK; det lyder mærkeligt! Men hvordan svarer du så på indlæg? Der er da ikke noget i toppen? Eller citerer du altid, hvis du ikke kan svare i reply-boksen nederst?

Jo, se mit andet foto. Der kan du se at det står. Tog screenshot fra mobilen

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, beLine said:

Jo, se mit andet foto. Der kan du se at det står. Tog screenshot fra mobilen

Ah - jeg havde slet ikke selv set den knap øverst. Men den får dig jo også bare ned i svarfeltet, ikk'? (gør den her i hvert fald).

Men hvis du klikker i svarfeltet direkte, så kan du ikke skrive noget? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej. Ikke på telefon.

og det er lidt bøvl at rulle hele vejen op i en lang tråd for at klikke svar. 

Jeg tror jeg genstarter telefon og kigger den igennem lidt senere. Er jo lidt underligt at kun jeg roder med det :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lenka said:

1+2> Nej,du klikker i det felt du selv nævnte, reply-feltet, det er nederst i tråden. 

3> OK, det lyder mærkeligt hvis du har sendt det. Jeg har dog også været ude for pludselig ikke at kunne trykke i reply-feltet, så har jeg opfrisket siden (refresh eller reload). Har ikke gennemskuet hvornår/hvorfor det sker, men det er heldigvis sjældent jeg har oplevet det.

Her klikkede jeg, svar i denne tråd, nederst, under mit svar til dig før. 

Så kommer dette quote med 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, ja, det kan jeg godt se er mærkeligt ... kan godt være at det hjælper at genstarte. Hvilken tlf (og browser) bruger du?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm. Nu virker det.. Nåede ikk genstarte... Skulle Lige prøve inden igen.

Virkelig underligt! 

Nu genstarter jeg og prøver igen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×