Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Iben2

Tak for et ny og forbedret MoVe

Recommended Posts

Tak Lenka for opdateringen, og for stor tålmodighed med alle vores spørgsmål.

Tak til alle jer andre for at vi støtter hinanden gennem det nye og anderledes, som alle lige skal lære at kende først. 

 

Jeg er vild med at det er blevet så meget nemmere at søge herinde, og jeg nu kan finde ud af at søge på ord med kun tre bogstaver og flere forskellige ord. 

 

Jeg synes godt om den nye like funktion. 

 

Som gammel kone passer det nye look bedre til mine svagtseende øjne. Tak for det. 

 

Dejligt at man kan uploade flere billeder på engang. 

 

I det hele taget er der mange gode ting ved opgraderingen, så tak til dig Lenka for det. 

Nu har du jo skulle høre på alle vores kvaler, når vi ikke har kunne hitte ud af det. Synes derfor også du skulle vide at det faktisk fungerer rigtig godt. 

 

Tak :blomst: :blowkiss:

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også at det tegner rigtig godt, så er lige bag Iben2 :knus:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig. Der er mange gode ting. Jeg føler hurtigere jeg kommer ind i en tråd og besvarer hurtigere, og derved flere indlæg. Giver det mening :hmm: Nemmere at oploade billeder. Fedt med like-funktion. Nemmere at finde de smileys man gerne vil bruge, når de selv dukker op med forslag. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også det er fantastisk, engang man har fundet ud af det. Mange ting er nemmere.

Og sikke en tålmodighed du har... og forklarer SÅ godt :respekt:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote
8 hours ago, Iben2 said:

Tak Lenka for opdateringen, og for stor tålmodighed med alle vores spørgsmål.

Tak til alle jer andre for at vi støtter hinanden gennem det nye og anderledes, som alle lige skal lære at kende først. 

 

Jeg er vild med at det er blevet så meget nemmere at søge herinde, og jeg nu kan finde ud af at søge på ord med kun tre bogstaver og flere forskellige ord. 

 

Jeg synes godt om den nye like funktion. 

 

Som gammel kone passer det nye look bedre til mine svagtseende øjne. Tak for det. 

 

Dejligt at man kan uploade flere billeder på engang. 

 

I det hele taget er der mange gode ting ved opgraderingen, så tak til dig Lenka for det. 

Nu har du jo skulle høre på alle vores kvaler, når vi ikke har kunne hitte ud af det. Synes derfor også du skulle vide at det faktisk fungerer rigtig godt. 

 

Tak :blomst: :blowkiss:

Ja rigtig godt skrevet. Tusind tak Lenka :knus:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for det :blowkiss:

Jeg er også meget glad for at vi er nået hertil. Der er stadig ting der skal ordnes og ting man skal vænne sig til, men hvor er det dejligt at der derudover nu er muligheder for at udvikle videre. Det føles så meget bedre, også selvom det også for mig har været ret så meget angstprovokerende under forløbet. 

Og så vil jeg sige selv tak for jeres tålmodighed :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Lenka said:

Tak for det :blowkiss:

Jeg er også meget glad for at vi er nået hertil. Der er stadig ting der skal ordnes og ting man skal vænne sig til, men hvor er det dejligt at der derudover nu er muligheder for at udvikle videre. Det føles så meget bedre, også selvom det også for mig har været ret så meget angstprovokerende under forløbet. 

Og så vil jeg sige selv tak for jeres tålmodighed :lol:

Du gør det SÅ godt Lenka :knus:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig, det er så fint og meget er nemmere! 

Især jo mere man lærer opdager man at det faktisk er nemmere end man har gjort det til :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enig - har i de sidste år ikke ikke haft pc og gamle move var ikke særlig mobilvenlig så det er meget bedre nu og jeg bliver nok mere aktiv nu det er blevet nemmere at skrive :yahoo:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Måske jeg har brugt det for lidt. Jeg har nok ikke helt fundet ud af endnu, hvad der er så meget bedre eller nemmere? Altså jo, det med smileys er nemt og godt. Men jeg mangler virkelig den "op"-knap. Og ja... ellers så kommer det vel hen ad vejen. Stresser ikke - men er bare ikke sådan væltet bagover af, at det skulle være meget anderledes end før. Men det kan sagtens være mig, der sover i timen :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er også godt tilfreds :ja: selvom der er nogle ting, jeg ikke helt fatter :hmm: Men jeg er sikker på, at hvis jeg læste alle tråde igennem om det nye Move, ville jeg finde svaret et sted :hmm:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Også tak fra mig :blowkiss: og jeg synes faktisk også, at det lader til, at det nye Move har medført mere aktivitet ... flere er returneret :jubii:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg siger også tak :thumbsup:

Det tog lidt tid at finde rundt herinde, men nu går det ganske fint og frejdigt :-D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Lea K said:

Måske jeg har brugt det for lidt. Jeg har nok ikke helt fundet ud af endnu, hvad der er så meget bedre eller nemmere? Altså jo, det med smileys er nemt og godt. Men jeg mangler virkelig den "op"-knap. Og ja... ellers så kommer det vel hen ad vejen. Stresser ikke - men er bare ikke sådan væltet bagover af, at det skulle være meget anderledes end før. Men det kan sagtens være mig, der sover i timen :P 

Jeg synes det er blevet ret godt, men den der “OP-knap” mangler jeg også lidt :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, candyfloss said:

Jeg synes det er blevet ret godt, men den der “OP-knap” mangler jeg også lidt :)

Den er ikke glemt, jeg har efterspurgt muligheden tidligere i dag :) Jeg har dog ikke fået svar endnu. Det undrer mig lidt at det ikke virker som om der er andre der mangler den i det store invision-forumsoftware-land, sådan umiddelbart. Får mig til at tænke på om der bare er noget jeg overser. Men nu venter jeg og ser om nogen har et klogt svar, og ellers tror jeg godt at jeg kan finde ud af at hjemmebikse det. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Pia.D said:

Enig - har i de sidste år ikke ikke haft pc og gamle move var ikke særlig mobilvenlig så det er meget bedre nu og jeg bliver nok mere aktiv nu det er blevet nemmere at skrive :yahoo:

Lige præcis derfor er jeg også vendt tilbage :Jubii:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×