Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Rikke71

Forbindelse ikke sikker

Recommended Posts

Hvordan kan det være, at der i adresselinien i browseren står: Ikke sikker - morsverden.dk/debat osv ? :hmm: Når jeg så holder musen over "Ikke sikker" står der, at min forbindelse til dette website ikke er sikker :hmm:

Er det noget med mine indstillinger mon eller er det noget med Move?

Jeg beklager meget, hvis der allerede er skrevet om det i en tråd - jeg har ikke lige overskud til at læse alle tråde :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er fordi det er en gammeldags almindelig http:// protokol der bruges på siden. Den skal laves om til en https:// med en SSL certifikat for at være mere sikker. Det har stået på min todoliste i det seneste halve til hele års tid, men bliver rykket hele tiden, fordi jeg ikke helt har fundet ud af hvordan endnu.

(Det står sjovt nok også på min todo-liste i dag ... jeg har haft rykket den nogle gange nogle uger frem. Må se om jeg kan finde ud af at bestille det og hvor og hvor meget det koster)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for svar Lenka :knus: Det er ikke noget der haster for min skyld - det var bare, hvis det var noget med mine indstillinger, jeg havde pillet ved :blush: Og så bliver jeg altså nødt til at rose det nye Move igen - det er SÅ meget bedre og nemmere at navigere rundt i IMO. Så tak også for det :knus:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×