Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Christina-Frb

Hunden spiser af kattebakken

Recommended Posts

:yrk:

Vi har en knap fire år gammel cocker spaniel og en killing, som vi har haft i nogle uger. 

Hunden har - i hvert fald en gang - spist af kattebakken. Udover, at det er superulækkert, er det næppe heller sundt. 

Jeg har købt et ekstrahøjt gitter med en lille kattelem i bunden, så killing kan komme til mad og kattebakke; men hunden ikke kan. 

Bortset fra, at det kan den så :blink: Helt uproblematisk går han gennem kattelugen :doh:

Nu har min søn så Mission Impossibled lugen med tape, så det i første omgang burde holde hund tilbage. Jeg tror dog, det er er spørgsmål om tid. Han bryder også gennem de mindste huller ind til hønsegården ..

Erfaringer modtages gerne!

Tror du ikke det går over, når nyhedens interesse har lagt sig? Ellers må kattebakken op og stå på noget højt.

5 minutes ago, Ziggemor said:

Kan kattebakken ikke stilles på noget så han ikke kan nå?

Mjo, det kunne måske godt være en løsning.  Tak.

Er det noget, du har erfaring med?

2 minutes ago, Sigrid said:

Tror du ikke det går over, når nyhedens interesse har lagt sig? Ellers må kattebakken op og stå på noget højt.

Interessen for at bryde ind i hønsegården og æde hønselort har desværre ikke fortaget sig efter knap fire år :lol:

1 hour ago, Christina-Frb said:

Interessen for at bryde ind i hønsegården og æde hønselort har desværre ikke fortaget sig efter knap fire år :lol:

Øv. Her var det kun de første måneder hønselorten var rigtig interessant. 

3 hours ago, Christina-Frb said:

Nej, men vores kat spiser højt oppe - ellers æder Fonzie al maden - han er i øvrigt også stor fan af hønselort.

10 minutes ago, Ziggemor said:

Nej, men vores kat spiser højt oppe - ellers æder Fonzie al maden - han er i øvrigt også stor fan af hønselort.

Jeg må se, hvad jeg kan gøre :thumbsup:

Hunde er ækle :D

15 minutes ago, Christina-Frb said:

Jeg må se, hvad jeg kan gøre :thumbsup:

Hunde er ækle :D

Min hund ville ikke spise det. Han er mega sippet. Selv det lækreste kød skal lige snuses og ses an før det ædes.

On 19/8/2018 at 10:01 AM, Christina-Frb said:

Det har jeg og det har fungeret fint med at hæve den.

Jeg havde et bryggers, hvor der var et lille stykke bord, bag ved en dør, og der stod vores kattebakke :)

Kattenes mad stod på bryggersbordet i den anden side af rummet .... 

Vær yderst opmærksom på at Jeres hund ikke spiser kattemad, da der er nogle ting i som en hund ikke kan tåle, og som den kan blive direkte syg af (det bliver min, hvis han æder kattetørfoder)

21 minutes ago, rih said:

Jeg havde et bryggers, hvor der var et lille stykke bord, bag ved en dør, og der stod vores kattebakke :)

Vær yderst opmærksom på at Jeres hund ikke spiser kattemad, da der er nogle ting i som en hund ikke kan tåle, og som den kan blive direkte syg af (det bliver min, hvis han æder kattetørfoder)

Kattemaden står, så han ikke kan komme til det; men tak for tippet :thumbsup:

Da  min datter boede herhjemme. spiste hendes hunde af min kanins.... høm høm. Jeg opfattede det som noget naturligt... altså var de over det hele, kaninen løb frit og var ikke helt renlig.Tissede mest i bakken, men resten....

Måske trængte hunden til noget hø... :fnis:

On 20. august 2018 at 7:21 PM, rih said:

Jeg har altid hørt det modsatte - at en kat ikke kan leve på hundemad, men at en hund godt kan tåle kattemad. Se feks her: https://gaerum-dyreklinik.dk/kan-en-hund-taale-kattemad/

fonzie synes at kattemad smager bedre end hundemad, så vi bruger af og til kattetørfoder som godbidder.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.