Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
baNana

Hov, plejer :beaten: ikke at være et blåt øje?

Recommended Posts

:beaten:

Hov, det er da også helt forkert. Jeg var ellers sikker på at jeg havde sat den rigtig, huskede jeg. Jeg har nok lavet en tanketorsk, så det retter jeg lige. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Mooar said:

:cheer:

Er det ikke herinde vi plejer at have den? 

Plejer den at hedde cheer? Jeg er kommet til at kalde den hephep :hephep: laver det om, hvis den hedder cheer.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lenka said:

Plejer den at hedde cheer? Jeg er kommet til at kalde den hephep :hephep: laver det om, hvis den hedder cheer.

Nååååå...

Nej nej ikke lave den om, det var bare mig der ikke var vågen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MarianneF said:

Den hed cheer.

OK; så laver jeg den om! Jeg sad også og var meget i tvivl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak! Af en eller anden grund kom den ikke frem af sig selv. Men jeg skulle bare trykke “Send”, og så var den der alligevel >.<:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rabler:

Hov. Nu tilføjede jeg rabler, og da jeg skulle bruge den, kan jeg se at den er der to gange? Måske var den der alligevel? Sletter den ene igen. 

Det er dog nogle gange som om den ikke altid oversætter smileys med det samme, nej. Ved ikke lige hvorfor. Så skal man enten klikke direkte på den fra listen af forslag eller lave ekstra mellemrum eller linjeskift, før den gider. Andre gange oversætter den alligevel når man sender.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, beLine said:

der er flere der ikke er der. Husker dem selvfølgelig ikke lige nu 

Ja, det er der, jeg havde også en tråd her et sted, hvor man kunne skrive dem der manglede :) (kan dog se at den er røget langt ned nu, så denne her tråd er en god ny en :lol: )

Problemet er, at jeg har dem alle liggende som filer, men de hedder ofte noget helt andet end det som de skal kaldes her. Så hvis jeg fx skal lede efter rabler, så skal jeg lede efter selve ikonet i den kæmpe mængde af smileys jeg har, for at uploade den ene. Det ville være rart, hvis jeg bare kunne søge på fx rabler eller hvad den nu hedder, så ville det være nemt at tilføje!

Men I kan bare skrive enten her, så forsøger jeg at finde dem, før eller siden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, det er lidt bøvlet, kan jeg godt se. 

Det haster sørme heller ikke :fnis: vi må nøjes med dem vi har pt :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi havde også en :ked: engang. Den tørrer øjne og vinker med et lommetørklæde, så vidt jeg husker :hmm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lenka said:

:rabler:

Hov. Nu tilføjede jeg rabler, og da jeg skulle bruge den, kan jeg se at den er der to gange? Måske var den der alligevel? Sletter den ene igen. 

Det er dog nogle gange som om den ikke altid oversætter smileys med det samme, nej. Ved ikke lige hvorfor. Så skal man enten klikke direkte på den fra listen af forslag eller lave ekstra mellemrum eller linjeskift, før den gider. Andre gange oversætter den alligevel når man sender.

Det er hvis du holder shift nede mens du laver mellemrummet efter smileyen - og så skriver et tegn (og altså ikke white space), så fanger den ikke at der er en smiley (sikkert fordi den kigger efter white space efter : og shift+mellemrum er åbenbart ikke white space.) Giver det mening?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MarianneF said:

Den hed cheer.

Ja det gjorde den :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Rita said:

Det er hvis du holder shift nede mens du laver mellemrummet efter smileyen - og så skriver et tegn (og altså ikke white space), så fanger den ikke at der er en smiley (sikkert fordi den kigger efter white space efter : og shift+mellemrum er åbenbart ikke white space.) Giver det mening?

Tak! Det giver fuldstændig mening for mig i hvert fald :thumbsup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, baNana said:

Vi havde også en :ked: engang. Den tørrer øjne og vinker med et lommetørklæde, så vidt jeg husker :hmm: 

Det er denne her - hedder den noget andet nu? Jeg kan ikke finde den :unsure:

blownose.gif

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, jeg har lige opdaget, at man kan se koderne ved at holde musen over de enkelte smilies :jubii:

(og undskyld, hvis jeg er håbløst bagud :peger:)

 

Skærmbillede 2018-08-24 kl. 14.15.48.png

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×