Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
beLine

Nu får jeg ikke mail mere?

Recommended Posts

Jeg har ikke ændret noget. Plejer du at f mail når du får besked? Så kan jeg da sende en til dig og se om det er fordi det er noget med din indstilling om notifikationer om svar i tråde eller om det er noget med forummet.

Har du tjekket spam-mappe i din mail?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeg har sat den op til at modtage. Og har fået mange i dag, men pludselig kom ingen. 

Her er mine hakker. Jeg har ikke trykket på noget i et par uger. 

De er ikke røget i spam før, ville de pludselig kunne gøre det?

tjekkede lige, heller ingen i spam.

 

kl 12,29 fik jeg den seneste mail.

660D057C-5CD9-4FAE-8B89-7A2CDA3DAB06.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det ved jeg ikke lige ... jeg fik tonsvis af beskeder i mail error loggen dengang den ikke sendte mails herfra, men der har ikke været nogen beskeder i error loggen siden d. 4/8, hvor jeg nok havde fikset mail-serverproblemet.

Ved ikke hvad det kan være denne gang og om det er her. Jeg har vist slået alle mine e-mail notifikationer fra selv, men kan teste, hvis ikke der lige er andre der evt. kan fortælle mig om deres mail heller ikke fungerer? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjek også længere nede i dine notifikations-indstillinger, at der hvor der står noget med "content I follow" at mail er sat til.

795117426_ScreenShot2018-08-24at17_08_10.thumb.png.4c78a2ec3473a234120a00ecd7625f11.png

Hvis den ikke er sat til, så kan man åbenbart højst få en daglig opsamlingsmail om dagen (kunne jeg se, da jeg prøvede at følge denne tråd, og ikke havde sat den der til). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm. Jeg synes heller ikke at jeg får mails. Men der skulle ikke være noget galt med mailsystemet og der kommer ingen fejlbeskeder om mails der ikke kan blive sendt ud :hmm: 

Lige nu er min strategi: vent lige og ser om det ikke pludselig virker igen :whistle: For jeg aner det simpelt hen ikke og det burde virke :lol: Har ikke ændret noget. Men hvis det fortsætter, så må jeg jo gå grundigere til værks.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Vi venter. På gamle move fik jeg heller ikke mails de sidste år, så jeg klarer den nok :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×