Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Underskrifter i mobilvisning

Recommended Posts

Nu har jeg fundet en lille modifikation der viser underskrifter i mobilvisning, som efterspurgt. Jeg synes dog ikke umiddelbart selv at den er optimal, når jeg tester på mobilen. Det virker pludselig mere uoverskueligt at læse indlæg (synes jeg) og det virker også omvendt at den skriver underskrifterne under bjælken med citer osv :hmm: 

Jeg ville gerne selv kunne vælge underskrifter i mobil fra, men ikke på pc, og det ser ikke ud til at der er mulighed for at lave denne skelnen i denne modifikation, kun enten eller. 

Men jeg lader den lige stå, og så må man komme med en :thumbsup: eller :thumbsdown: til dette.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja det ser godt nok lidt spøjst ud at den viser den under bjælken :hmm: 

Men jeg savner underskrifterne, så lad os lige se om vi ikke kan vænne os til det :-D 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Karina M said:

Ja det ser godt nok lidt spøjst ud at den viser den under bjælken :hmm: 

Men jeg savner underskrifterne, så lad os lige se om vi ikke kan vænne os til det :-D 

Jeg skal i hvert fald nok også kigge efter om det er noget der kan tilpasses. Eller måske er det ikke en bug, men en feature, sådan så det stadig er hurtigt at quote lige efter beskeden, frem for at scrolle videre over en evt. længere underskrift? :hmm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Lenka said:

Nu har jeg fundet en lille modifikation der viser underskrifter i mobilvisning, som efterspurgt. Jeg synes dog ikke umiddelbart selv at den er optimal, når jeg tester på mobilen. Det virker pludselig mere uoverskueligt at læse indlæg (synes jeg) og det virker også omvendt at den skriver underskrifterne under bjælken med citer osv :hmm: 

Jeg ville gerne selv kunne vælge underskrifter i mobil fra, men ikke på pc, og det ser ikke ud til at der er mulighed for at lave denne skelnen i denne modifikation, kun enten eller. 

Men jeg lader den lige stå, og så må man komme med en :thumbsup: eller :thumbsdown: til dette.  

👎

Jeg kan slet ikke overskue læsningen på denne måde. Det er shit imo. 

Det er svært at se hvor indlæg slutter og begynder, det er meget rodet, fordi der er spring i str. mm og det gør at man skal scrolle enormt meget. Så ryger den stringente læsbarhed og glæden ved mobillooket for mig. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er først på fra mobil nu. 

Det ser virkelig fjollet ud! 

Hvis jeg slår det fra, er det så væk fra pc og ipad også? 

Der ser det jo ok ud 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, beLine said:

Jeg er først på fra mobil nu. 

Det ser virkelig fjollet ud! 

Hvis jeg slår det fra, er det så væk fra pc og ipad også? 

Der ser det jo ok ud 

Ja, desværre - ville ønske man kunne slå fra på mobil, men til på pc. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28/8/2018 at 9:35 PM, Mys mor said:

Ha, jeg kunne disable dem :phew:

 

Vi mistede så desværre også din underskrift af det :( medmindre du ikke havde en i forvejen? :hmm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det havde jeg. Den slettede jeg også. Mon ikke I kan huske mig alligevel 😂

 

Hvis ikke skal jeg nok reetablere. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28/8/2018 at 9:35 PM, Mys mor said:

Ha, jeg kunne disable dem :phew:

 

Hvordan? Jeg HADER det. 

 

Jeg kan mærke, at jeg ikke gider læse med her, fordi de underskrifter ødelægger min læsning

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 02/09/2018 at 6:06 AM, Lise said:

Hvordan? Jeg HADER det. 

 

Jeg kan mærke, at jeg ikke gider læse med her, fordi de underskrifter ødelægger min læsning

Find kontoindstillinger (under dit navn), klik på Signature. Her kan du slå alle underskrifter fra under "View Signatures?".

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Lenka said:

Find kontoindstillinger (under dit navn), klik på Signature. Her kan du slå alle underskrifter fra under "View Signatures?".

Ahhhh! Så meget bedre!

 

Tak :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×