Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sille73

Bosiddende i Sverige?

Recommended Posts

Jeg tillader mig at spørge om en tjeneste i fald, der er nogen, der har mulighed for at hjælpe. Jeg arbejder med IT - p.t. inden for forsikringsbranchen, og er i den forbindelse på jagt efter nogle svenske forsikringspolicer. Jeg er ligeglad med personlige forhold (og sletter naturligvis alt, der lugter af noget personfølsomt), men er interesseret i, hvordan de er struktureret. Alle typer privatforsikringer har interesse - og alle selskaber.

Hvis nogen kan og har lyst til at hjælpe, så vil det være super! Jeg har ikke budget til at betale, men giver gerne lidt vin for ulejligheden :)

Hvad skal du konkret bruge? Jeg har jo sommerhus i Sverige, og det er forsikret hos et svensk forsikringsselskab - er det sådan en police, du har brug for?

2 hours ago, Kat said:

Hvad skal du konkret bruge? Jeg har jo sommerhus i Sverige, og det er forsikret hos et svensk forsikringsselskab - er det sådan en police, du har brug for?

Ja, det ville være fantastisk! :thumbsup:

Du kan sende den til mig på pernille.olsson(a)comparo.dk.

Hvis du ikke selv fjerner navn, adresse og cpr. nr., så gør jeg det bare (har Fancy-Adobe ^_^). Skriv også lige afsender på, så jeg ved, hvor vinen skal sendes hen.

1 hour ago, Julie_R said:

@sneneger bor i Sverige :) 

Hvis hun har lyst, så ville det være super. Jeg er helt på bar bund - og har ikke mulighed for at købe en masse forsikringer i Sverige :fnis:

kan spørge min moster , og min nevø om de vil , så har du fra 2 ældre og en børne familie :) hvis det er noget

7 hours ago, annemarie said:

kan spørge min moster , og min nevø om de vil , så har du fra 2 ældre og en børne familie :) hvis det er noget

Ville være super godt! Tak!

Hej Pernille

Jeg har videresendt en mail fra min danske veninde, bosiddende i Sverige - hun har vedlagt forsikringer for lidt af hvert. Håber det kan bruges. Du må derfor ikke blive forskrækket over, at du har fået en mail fra Skattestyrelsen....

18 minutes ago, Lomaha said:

Hej Pernille

Jeg har videresendt en mail fra min danske veninde, bosiddende i Sverige - hun har vedlagt forsikringer for lidt af hvert. Håber det kan bruges. Du må derfor ikke blive forskrækket over, at du har fået en mail fra Skattestyrelsen....

Det er super, tak :) 

Jeg har svaret dig - over et par omgange.

2 hours ago, Lomaha said:

Hej Pernille

:lolskilt:

27 minutes ago, annemarie said:

Pernille har du en mail :) , hun vil også høre venner ad hvis det er :)

Send til pernille.olsson(a)comparo.dk :blomst:

Jeg har imellemtiden lært, at forsikringspolice hedder "försäkringsbrevet" på svensk - og det er sådan nogle, som jeg er ude efter. Og altså ikke "villkor" (vilkår/forsikringsbetingelser).

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.