Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Det er kun mig der ser denne her, ikk'?

Recommended Posts

Jeg har haft denne her de seneste par dage ... i toppen på alle mine sider, når jeg klikker rundt på move ... jeg kan ikke bare kikke på et kryds og fjerne og ignorere den :whistle: Det er kun mig, som admin, der har den, ikk'?

Nå, men det betyder at på et eller andet tidspunkt skal jeg lige opdatere software lidt. Jeg formoder at det bare er sådan en mini-ting, der ikke tager så lang tid i sig selv, men jeg skal altid lige tage backup inden og lukke ned i mens, så derfor må det lige vente lidt til jeg ikke er helt mast under studie-og-arbejde. 

1902234940_ScreenShot2018-09-19at06_34_23.thumb.png.b87b123de3b80e5a5f935d07268bd931.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, MarianneF said:

Der er ingen af os andre der kan se den. Er i sikker på, den er virkelig? 

Jeg er ikke helt sikker på om noget som helst er virkeligt ... jeg mistænker lidt at vi lever i en konstrueret fantasi og der ingen fælles virkelighed er.

Men jeg forstår bare ikke hvorfor jeg synes at jeg skulle konstruere sådan en dims, når jeg bare synes at den er til besvær. Men det er sikkert sådan nogle små irrterende hverdags-småting, der gør oplevelsen mere virkelig. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, MarianneF said:

En slags admin-selvskade? 

Kan du evt. slippe af med reminderen ved at trykke "upgrade now" og så afbryde opdateringen?

Omvendt er det måske ikke helt galt med en rød reminder på visse pligtopgaver. 

Ja, jeg tænker at det nok er meget godt med den reminder ... jeg vænner mig jo nok til den grimme klods før jeg når at gøre noget, men det er sikkert meget godt alligevel i sidste ende.

Tror heller ikke det vil virke at trykke og afbryde, og er desuden bange for at jeg kan sætte noget i gang som ikke kan stoppes og ønsker ikke at leve farligt lige pt :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×