Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Frede

Se nye indlæg

Recommended Posts

Findes der en smart måde at komme til se nye indlæg på?

 

Synes det er lidt bøvlet når man har svaret i en tråd at komme ud til oversigten igen.. Findes der en form for genvej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, baNana said:

Tryk på knappen “Se nye indlæg”

 

1B66CD7A-FC16-4204-914D-A82C2C5696E5.jpeg

ja, og hvis man er langt nede i en tråd, så er samme "knap" også i bunden af siden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når man har svaret i en tråd er den "se nye indlæg" der vist ikke.. Så bliver man bare stående nederst i tråden... og så skal man trykke CTRL+home eller noget for at finde den knap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er du på fra mobil eller pc? 

På mobil, skal jeg trykke på den grønne pil, og derefter trykke på ikon for papir. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, beLine said:

Er du på fra mobil eller pc? 

På mobil, skal jeg trykke på den grønne pil, og derefter trykke på ikon for papir. 

 

Pc... Jeg synes det er bøvlet at man bliver stående lige der hvor man har svaret og så skal scrolle op eller ned for at klikke på se nye indlæg helt oppe i toppen.. Det er mange klik med musen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er den lille pil nederst i højre hjørne. Hvis du trykker på den, kommer du til toppen af siden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Frede said:

Pc... Jeg synes det er bøvlet at man bliver stående lige der hvor man har svaret og så skal scrolle op eller ned for at klikke på se nye indlæg helt oppe i toppen.. Det er mange klik med musen....

Der er også en grøn pil op på pc'en, ikke kun fra mobilen. Den er ret lys, så derfor nem at overse, men nederst i højre side af skærmen.

Jeg ville nu altså godt nok synes at det var underligt, hvis man ikke stod der hvor man lige havde skrevet, når man har skrever et indlæg - man skal da se hvad man lige har skrevet? Jeg har aldrig set et system, hvor man når man skrev og sendt noget, ikke endte der hvor man lige har skrevet, så man kunne se ens sendte indlæg. Det ville jeg finde dybt forvirrende og undre mig over om indlægget var blevet sendt :wacko: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skulle lige teste. Men der er nu også et "se nye indlæg" nederst på siden i den nederste lyseblå bjælke, hvis det er :) 

(du kan i øvrigt vælge mange forskellige visninger af nye indlæg, og sætte pr default - jeg har fx valgt dagens indlæg i stedet for nye indlæg siden sidst. Der er en nøje tråd om det her i hjemmeside-forummet). Her: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×