Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Idasmor

Hyggebukser?

Recommended Posts

Har du nogen og i så fald hvilke?

Jeg kunne godt bruge nogle nye og de behøver ikke være alt for grimme - hvis det er muligt. 

Jeg bruger Hummel. 

Det samme gør alle mine børn :lol: 

pæne :hmm: tja. Det er smag og behag :P 

Jeg har et par stykker fra wish, af ca denne type. De er meget dejlige, har dem i rød og i mørkegrå. Derudover har jeg nogle grå tykke træningsbukser, som jeg vist fandt brugt engang. 

1051978696_ScreenShot2018-09-23at09_51_48.thumb.png.1957a2a81e6ee303552ed78730ec417c.png

Og så bruger jeg også gerne en onesie til hygge hjemme (dem jeg sælger), men det er især om vinteren, fordi den er så dejlig blød og varm.

Jeg bruger bomuldsleggings (gamacher). Helst hvis jeg ka finde dem med en eller anden extra detalje, såsom blondekant forneden, eller har nogen hvor de i siden forneden langs læggen er syet “rynket” sammen (aner ik hvad det hedder). :ja:

Jeg bruger hyggeleggings i forskellige tykkelser, med hyggekjole over :fnis:

Just now, Fru K said:

Jeg bruger hyggeleggings i forskellige tykkelser, med hyggekjole over :fnis:

Nemlig, :ditto: ... mine med hyggedetaljer på. :lol:

Mine bedste hyggebukser er et par ridebuksegamacher med imiteret ruskind fra hm - “ruskindet” er så fantastisk blødt at have på 

Har nogen grå-sorte fra h&m som jeg synes er så pæne/neutrale at jeg også en gang i mellem bruger dem ud af huset 

24 minutes ago, Julie_R said:

Har nogen grå-sorte fra h&m som jeg synes er så pæne/neutrale at jeg også en gang i mellem bruger dem ud af huset 

Har de dem stadig. Kunne være rart hvis man kunne smutte i Netto eller byggemarked med dem på

1 hour ago, Lenka said:

Jeg har et par stykker fra wish, af ca denne type. De er meget dejlige, har dem i rød og i mørkegrå. Derudover har jeg nogle grå tykke træningsbukser, som jeg vist fandt brugt engang. 

1051978696_ScreenShot2018-09-23at09_51_48.thumb.png.1957a2a81e6ee303552ed78730ec417c.png

Og så bruger jeg også gerne en onesie til hygge hjemme (dem jeg sælger), men det er især om vinteren, fordi den er så dejlig blød og varm.

Jeg har haft nogen lignende på et tidspunkt. De var virkelig rare

4 minutes ago, Idasmor said:

Har de dem stadig. Kunne være rart hvis man kunne smutte i Netto eller byggemarked med dem på

Leggings fra H&M er virkelig i god kvalitet og med holdbar elasticitet og syninger (specielt på måsen :-D ). Men savner bare, at de laver et eller andet extra på dem, så de både har de alm. og så nogle lidt pænere (i bomuld). Er konstant på jagt ... :P 

I dag har jeg jeansleggins på i sådan noget blødt Jersey. De er dejlige og ser ok ud ude. Dem jeg har på,er fra Lidl :lol: men har også set dem i H&M.

1 hour ago, Idasmor said:

Jeg har haft nogen lignende på et tidspunkt. De var virkelig rare

Det er de nemlig ... og jeg bruger dem faktisk også ude og på arbejde, hvis jeg er i afslappet humør. De er jo ret neutrale og en underviser i nørd må da gerne ligne en hyggenisse, hvis hun har lyst :lol: 

Jeg er landet på at bruge sådan nogle typiske dameslacks med lynlås i siden fra mærker som Brandtex, Gerry Weber og Betty Barcley, Der er godt med stretch i, så de er meget behagelige at have på. Men de er i  vævet, blankt stof, og de er syet som bukser, så de er til lidt mere pænt brug end yogapants og leggings. For mig føles bukser i jersey som at have strømpebukser på, hvor nederdelen er stoppet ned i linningen. :eek: :lol:

Dametøjsmærkerne - dem med det tyske konetøj - giver efter min erfaring langt bedre kvalitet for pengene til basisgarderoben end modemærkerne. En velsyet og langtidsholdbar jakke fra Brandtex koster det samme som slaskejakkerne med skæve sømme fra Mango, Cream osv.  

Så skal man indimellem lede længere efter et godt snit, men de findes. 

Når jeg slapper af i hyggebukser ligner jeg en idiot :lol: Jeg tøffer rundt i bazarbukser i "flotte" mønstre og farver. I ved den slags bukser der hænger på stativerne når man er på ferie sydpå :fnis: Men de er super behagelige at have på og hurtige at smutte i.

41 minutes ago, Lenka said:

Det er de nemlig ... og jeg bruger dem faktisk også ude og på arbejde, hvis jeg er i afslappet humør. De er jo ret neutrale og en underviser i nørd må da gerne ligne en hyggenisse, hvis hun har lyst :lol: 

Jeg har et par sorte og bruger dem gerne ude, men jeg er nu også lidt ligeglad med hvad andre tænker -  har jo job med uniform så jeg skal ikke tænke over den del af mit look. Uniformsbukser er jeans og det er rart at få nogle løse bukser på efter en 8 timers vagt. :lol: 

Jeg bruger nogle runde sommer bukser med elastik jeg købte i Bilka for nogle år tilbage

meget pæne, ihvertfald brugte nogle af kollegaerne dem på jobbet.

Der ud over har jeg et par natbukser fra hunkemøller super tynde og meget rummelige men dem ville jeg nok ikke tage på ud😁

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.