Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Dykker

Jeg savner ... (funktion på Move)

Recommended Posts

Jeg savner at kunne se forklaringer på fortrolighedsniveau, når jeg opretter en tråd, så jeg ikke skal retur/ud på forsiden for at se beskrivelsen :drømmer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår hvad du mener :ups:

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.ee9eceaeda9d72dfd37d7587c763b73d.png

 

Hvis du opretter tråd via de respektive fora eller via "+ opret" står der ikke forklaringer om, hvem der kan læse med, som der gør via forsiden (se næste indlæg). Jeg vil gerne undgå at skulle ud via forsiden hver gang for at se, om det er pivåbent (her vil jeg helst ikke skrive) eller om det kræver registrering. Tilsvarende i nogle af tema-foraene, hvor jeg måske ikke er interesseret i at skrive, hvor det kun kræver registrering, men hvor temaet måske ville være relevant at vælge. Fx IT,

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.aa6ae13e4eea1441186f26a8117bbec2.png

Fra forsiden kan du se forklaringer på, om det kræver registrering eller er helt åbent ift læseadgang.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Dykker said:

image.thumb.png.ee9eceaeda9d72dfd37d7587c763b73d.png

 

Hvis du opretter tråd via de respektive fora eller via "+ opret" står der ikke forklaringer om, hvem der kan læse med, som der gør via forsiden (se næste indlæg). Jeg vil gerne undgå at skulle ud via forsiden hver gang for at se, om det er pivåbent (her vil jeg helst ikke skrive) eller om det kræver registrering. Tilsvarende i nogle af tema-foraene, hvor jeg måske ikke er interesseret i at skrive, hvor det kun kræver registrering, men hvor temaet måske ville være relevant at vælge. Fx IT,

Ok, så er jeg med på hvad du mener :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

At kunne se, hvem der har svaret i en tråd = om jeg selv allerede har svaret eller bare tænkt på det :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Dykker said:

Jeg savner at kunne se forklaringer på fortrolighedsniveau, når jeg opretter en tråd, så jeg ikke skal retur/ud på forsiden for at se beskrivelsen :drømmer:

Altså nu skriver du at du savner ... men det er vel ikke ment som at det var noget der var der før, men som er forsvundet? Beskrivelserne er jo det samme som før på forsiden, men jeg kan godt se at i den ekstra service der er kommet, er der ikke beskrivelser. Dette er jo bare en ekstra "quickie", hvis man foretrækker at bruge det på den måde, men i den quickie ligger også i at man ikke har hele beskrivelsen af forum.

Det er ikke noget jeg lige kan lave om, men det var egentlig også min plan at lave fora om, så det giver bedre mening i forhold til fortrolighed (så alle fora med samme fortrolighed ligger mere samlet eller lignende). Det bliver så ikke for tiden, så længe jeg har taget pause fra move-betalingsforum og dermed det større arbejde med det, men tænker at det nok vil komme igen :) 

Ville det være noget, der ville hjælpe? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Polly said:

At kunne se, hvem der har svaret i en tråd = om jeg selv allerede har svaret eller bare tænkt på det :)

Ja, det er rigtigt, den mangler egentlig ... dog ved jeg ikke helt hvordan systemet skal kunne gennemskue om du bare har tænkt på at svare i tråden :lol: 

(eller du mener måske "eller bare tænkt på det" som i forlængelse med "jeg savner"?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Lenka said:

Ja, det er rigtigt, den mangler egentlig ... dog ved jeg ikke helt hvordan systemet skal kunne gennemskue om du bare har tænkt på at svare i tråden :lol: 

(eller du mener måske "eller bare tænkt på det" som i forlængelse med "jeg savner"?)

:lol: tit tror jeg, at jeg har svaret i en tråd, men jeg opdager så, at jeg bare havde tænkt på det og på et svar men ikke fået skrevet det. Før kunne man hurtigt lige tjekke, om man havde fået svaret

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Polly said:

:lol: tit tror jeg, at jeg har svaret i en tråd, men jeg opdager så, at jeg bare havde tænkt på det og på et svar men ikke fået skrevet det. Før kunne man hurtigt lige tjekke, om man havde fået svaret

Ah, så forstår jeg. Men du kan da se om du har svaret eller ej, ved at der er en cirkel i siden, hvis du ikke har svaret, og en stjerne, hvis du har svaret. 

(og hvis du bruger forsidens dynamiske visning frem for se nye indlæg, så er begge talebobler i siden mørke, hvis du har svaret, men den ene er hvid, hvis du ikke har svaret)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg savner (stadig) at kunne se hvem der har skrevet det sidste indlæg i en tråd i den visning jeg bruger 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Julie_R said:

Jeg savner (stadig) at kunne se hvem der har skrevet det sidste indlæg i en tråd i den visning jeg bruger 

Hvilken visning bruger du? For det står helt klart på min "Se nye indlæg"

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, NMaria said:

Hvilken visning bruger du? For det står helt klart på min "Se nye indlæg"

Den her, altid på fra mobil

 

2245D965-54BB-4723-AE63-5D356FD743E0.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, beLine said:

Sådan ser min ud på mobil. 

Der kan jeg se hvem der har svaret

Screenshot_20181016-211336.png

Jeg kan bare bedst li den visning jeg bruger nu :ups: vil nødig skifte

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Lenka said:

Ah, så forstår jeg. Men du kan da se om du har svaret eller ej, ved at der er en cirkel i siden, hvis du ikke har svaret, og en stjerne, hvis du har svaret. 

(og hvis du bruger forsidens dynamiske visning frem for se nye indlæg, så er begge talebobler i siden mørke, hvis du har svaret, men den ene er hvid, hvis du ikke har svaret)

Ahhh, tak Lenka :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Lenka said:

Ah, så forstår jeg. Men du kan da se om du har svaret eller ej, ved at der er en cirkel i siden, hvis du ikke har svaret, og en stjerne, hvis du har svaret. 

(og hvis du bruger forsidens dynamiske visning frem for se nye indlæg, så er begge talebobler i siden mørke, hvis du har svaret, men den ene er hvid, hvis du ikke har svaret)

Det med taleboblerne fungerer ikke for mig eller (og dette er nok mere sandsynligt) også forstår jeg det ikke :lol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×