Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lillesmor

Julekalendere

Recommended Posts

Så langt er jeg slet ikke nået endnu :lol: Ikke sikker på om jeg når så langt inden det bliver 1. december og jeg tænker :shit: Der er vist noget jeg har glemt. 

:dunno: 

Her på matriklen er der ikke længere små el. større børn (mine er 17 og 20 år), så det styrer de selv, men tvivler på, at de gider se nogen af dem i år

Ingen anelse. Ved slet ikke hvad der kommer. 

Børnene styrer selv hvad de vil se, og om de gider se det med mig. 

Svenning plejer at finde julekalenderen uhyggelig, så det har ikke vundet indpas her :hmm:

Jeg tænker vi gør som vi plejer (søn med autisme) ser først den på DR kl 19,30 og bagefter den på TV2. Han er godt nok 14 nu, men han glæder sig allerede til hyggen. 

Thea kommer til at mangle i sofaen, men jeg ved hun kommer til at følge med via nettet i de dage hun er på efterskolen. Hun er stor fan af julekalendere. Og har de fleste af dem på dvd. 

Det er så slut med det i år :ked:. Yngsten bliver 14, og alt er dømt ude. Jeg synes nu også de ser ret kedelige ud, dem der kommer. 

Jeg tror jeg vil tvinge mine børn til at se en voksenkalender sammen med mig :hmm:Det kunne passende være Andersens Jul, fordi jeg har en lærling udi Gas og Vandmesterfaget. 

Nå nu har ungerne set lidt reklame og vi har læst lidt. Godt nok ikke megen info at finde om indhold.

Drengene  vil selvfølgelig se hver sin... så vi ender med både Theo og Selma. Så må vi se om de fanger. Der går jo nok et par afsnit inden man er bidt.

Jeg elsker julekalendere og tror jeg ender som mine forældre, de ser også min. 1 i december selvom yngstebarn er knap 40 ;)

Modsat min mand og hans forældre, de ser slet ingen julekalendere.

• Like 1

Giver nok dem alle en change, men vælger derefter nogle færre. Vi holdt sommerferie i 2014 med distinationer fra de tre julekalendre fra 2013: Pagten, Jul på Slottet og Tvillingerne og julemanden, så det kunne sikkert være lidt sjovt at se sidstnævnte igen. Har ikke set den med Selma, så måske også denne.

Vi så de første to afsnit af Theo, i går eftermiddags. Ikke lige noget for Emma, selvom der står familiekalender. Synes de skuespillere er lidt ringe :blush: 

Giver den en chance, så må jeg se den med MGnus. De andre er ude :lol:

32 minutes ago, beLine said:

Vi så de første to afsnit af Theo, i går eftermiddags. Ikke lige noget for Emma, selvom der står familiekalender. Synes de skuespillere er lidt ringe :blush: 

Giver den en chance, så må jeg se den med MGnus. De andre er ude :lol:

Moren er værst, synes jeg. Men historien virker spændende, så vi ser den.

Just now, Jætten said:

Moren er værst, synes jeg. Men historien virker spændende, så vi ser den.

Ja lige præcis! Hun er virkelig som om hun aldrig har prøvet det før 

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.