Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lillesmor

Musik tjenester

Recommended Posts

Skal bruge musik til en fødselsdag og der er ingen musiktjenester i vores abonnementer.

hvad kan I anbefale, der fungerer og som har gratis prøveperiode?

regner med det skal køre via en ipad, hvis det har betydning.

Jeg har pt Google play. Det fungerer, og man har adgang til YouTube + men jeg var mere glad for telmore, men jeg har skiftet abonnement, så. 🙄

• Like 1

Vi har Spotify. Det kan bruges gratis, men så er der reklamer og nogen ting man ikke kan. Kan snart ikke huske det :hmm: vi har betalt for det så længe. 

• Like 1

20 minutes ago, Kari said:

Vi har Spotify. Det kan bruges gratis, men så er der reklamer og nogen ting man ikke kan. Kan snart ikke huske det :hmm: vi har betalt for det så længe. 

Jeg har faktisk en gratisperiode for tiden og det man ikke kan er fx at spille den over på min sonos over wifi og så synes jeg heller ikke længere jeg har kunnet downloade ny musik til offline brug (men det jeg har downloadet mens jeg var betalende har jeg stadig til offline).

Derudover kan man vist ikke få lov til at skippe musik ubegrænset for at finde den rette sang - eller også kommer der bare hurtigere reklamer, hvis man gør det, det kan jeg ikke helt huske. Jeg skal klart være betalende igen, men lige nu har jeg skåret lidt ned på diverse tjenester. Og det er ganske OK at man trods alt stadig kan bruge det gratis så :) 

Har bare aldrig brugt nogen af dem og troede faktisk at man i prøveperiode fik lige præcis som hvis man betalte for det. Ligesom ved f.eks. Mofibo.

Har ingen anelse om vi skal have det fremover, men hvis der er masser af reklamer i prøveversion også er der vel ingen forskel på det og youtube hvor der jo også konstant er reklamer.... det giver mig da ikke lyst til at betale for det fremover.

altså jeg tænker med prøveperiode på at melde mig gratis ind i 14 dage, en måned eller hvor lang tid man kan være der uden at betale noget, og bliver vi glade for det beholder vi jo nok abb. Til alm. Pris. Desværre lader være med at melde det fra.  Så det er vel ikke helt det samme som gratisversion eller?

1 hour ago, Lillesmor said:

Har bare aldrig brugt nogen af dem og troede faktisk at man i prøveperiode fik lige præcis som hvis man betalte for det. Ligesom ved f.eks. Mofibo.

Har ingen anelse om vi skal have det fremover, men hvis der er masser af reklamer i prøveversion også er der vel ingen forskel på det og youtube hvor der jo også konstant er reklamer.... det giver mig da ikke lyst til at betale for det fremover.

altså jeg tænker med prøveperiode på at melde mig gratis ind i 14 dage, en måned eller hvor lang tid man kan være der uden at betale noget, og bliver vi glade for det beholder vi jo nok abb. Til alm. Pris. Desværre lader være med at melde det fra.  Så det er vel ikke helt det samme som gratisversion eller?

Jeg synes at der er stor forskel på spotify og youtube for mig, også selvom jeg faktisk ikke har reklamer på youtube, fordi jeg bruger adblocker i min browser. Men spotify kan køre i baggrunden, fx mens jeg bruger andre apps hvis det er på telefonen eller hvis jeg cykler. Med youtube skal telefonen være sat på browser og ikke i dvale, ellers slukker youtube. Men ja, hvis man bare sidder med sin ipad hjemme eller på computeren, så er youtube jo nok også lige så fint. 

Spotify har dog også ekstra ting, fx at du kan spille en musikliste (radio) inspireret af et bestemt nummer og den har diverse playlister efter stemning og musiktype.

Det kan også sagtens være at der er en gratisperiode hvis du aldrig har prøvet det før! Det kan jeg ikke lige huske ... så kunne du jo prøve det i den fulde version :) 

3 hours ago, Lenka said:

Jeg synes at der er stor forskel på spotify og youtube for mig, også selvom jeg faktisk ikke har reklamer på youtube, fordi jeg bruger adblocker i min browser. Men spotify kan køre i baggrunden, fx mens jeg bruger andre apps hvis det er på telefonen eller hvis jeg cykler. Med youtube skal telefonen være sat på browser og ikke i dvale, ellers slukker youtube. Men ja, hvis man bare sidder med sin ipad hjemme eller på computeren, så er youtube jo nok også lige så fint. 

Spotify har dog også ekstra ting, fx at du kan spille en musikliste (radio) inspireret af et bestemt nummer og den har diverse playlister efter stemning og musiktype.

Det kan også sagtens være at der er en gratisperiode hvis du aldrig har prøvet det før! Det kan jeg ikke lige huske ... så kunne du jo prøve det i den fulde version :) 

Det var nemlig lige det med at prøve i fuld version. Og så kom.jeg i tvivl i om vi mente det samme ;)

Apple music har 3 mdr gratis. Vi har haft det i et par år, der er alt hvad man kan drømme om ca.

• Like 1

Jeg ved ikke om Tidal har en gratis periode, men det er min favoritmusiktjeneste. Jeg har tygget mig igennem YouSeeMusik, Spotify og Apple (som egentlig også er ok, men deres spillelisteværktøjer er bøvlede), og er blevet hængende hos Tidal.

Vi har haft Spotify i nogle år. Vi har familie abbonoment for 149 kr. Herefter kan vi alle 6 streame al den musik vi gerne vil. 

Før det havde vi den gratis version, og jeg synes ikke reklamerne er voldsomme, men det kan have ændret sig efter vi er begyndt at betale for Spotify. 

21 hours ago, Lillesmor said:

Hvis du betaler for Spotify, så får du jo ikke reklamer.

Jeg er jo lidt sær og har al min musik lagt ind i iTunes fra cd'er. Så ved jeg hvad jeg har og hvad jeg ikke har og det forsvinder ikke lige pludselig. Det betyder helt vildt meget for mig.

2 hours ago, Mb1 said:

Hvis du betaler for Spotify, så får du jo ikke reklamer.

Nej, men vil jo gerne lige kunne prøve det af før jeg betaler. Kan se man kan få prøveperioder, så skal nok bare hente det og prøve mig frem.

Var jo lidt lettere hvis alle var enige om, hvad der var bedst :)

1 minute ago, Lillesmor said:

Nej, men vil jo gerne lige kunne prøve det af før jeg betaler. Kan se man kan få prøveperioder, så skal nok bare hente det og prøve mig frem.

Var jo lidt lettere hvis alle var enige om, hvad der var bedst :)

:lol: Ja men det er nok utopi. Godt at der er en prøveperiode :) Jeg ved ikke hvordan det er med spotify fra telefon. Tidligere var det sådan at man ikke selv kunne bestemme rækkefølgen på numre fra telefon, men man kan godt fra computer. Men jeg ved ikke om det også er sådan når man betaler.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Svar i denne tråd ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader ...

• Senest browset   0 members

No registered users viewing this page.