Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Lisa1711

Registret bruger?

Recommended Posts

Hej 

Jeg er ny på siden og har oprettet mig som bruger, bekræftet email og logget ind med password. Men alligevel får jeg besked om at jeg ikke kan se indhold, det er kun for registrerede brugere🤔 Er jeg ikke registeret? Hvad skal man mere gøre? (Jeg er med på at der er indhold jeg først kan se efter 25 besvarelser)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aner det ikke, men du skal i hvert fald være velkommen, når det lykkes at komme ind i hallerne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Lisa1711 said:

Nå det hjalp at oprette den første tråd, nu kan jeg få lov at kigge rundt👍🏻👋🏻👋🏻👋🏻

Det er fordi det er meningen at første indlæg skal bruges på en præsentation af dig selv, derfor har du som helt ny bruger adgang til de helt åbne fora + præsentationsforum, inden du efter 1 indlæg får adgang til resten :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Lisa1711 said:

Tak for forklaringen 

:thumbsup:Jeg håber også at den gav et hint med en vognstang om at der forventes at man præsenterer sig selv i præsentationsforummet :-D 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×