Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
vbgitte

Opskriftsarkiv? Kan vi lave sådan et i det nye?

Recommended Posts

Åh ja, det ville være fint at få igen. Så kan det være, at jeg kan komme ud af min opskrifts-demens :suk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternativt kunne man måske aftale nogle bestemte tags og pinne det i mad- og opskriftsforummet. Tags'ene kunne være de samme som de kategorier vi havde før plus hvis man selv vil sætte nogle på som fisk og skaldyr, tærter, kylling, festmad eller hvad ved jeg :knus:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Mys mor said:

Ja, tak! Jeg er ved at lave den der flotte tærte, den vil jeg supergerne dele. 😍😘

Bare del.. husk billede!!! :juleknus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Fru K said:

Jatak det kan jeg så ikke finde ud af. Jeg har lagt en opskrift i opskrifter, givet den fire tags, men den kommer ikke frem når jeg søger. Søger jeg på vegetar kommer der masser af tråde med det ord i men ikke tags. Heller ikke selvom jeg slår søg på tags til i søgningen :mellow:1

Det fungerede helt perfekt her, din opskrift var den eneste, der kom frem, da jeg søgte på tags 🤔 

Screenshot_20181120-155556_UC Browser.jpg

Screenshot_20181120-155627_UC Browser.jpg

Screenshot_20181120-155657_UC Browser.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, sneneger said:

Alternativt kunne man måske aftale nogle bestemte tags og pinne det i mad- og opskriftsforummet. Tags'ene kunne være de samme som de kategorier vi havde før plus hvis man selv vil sætte nogle på som fisk og skaldyr, tærter, kylling, festmad eller hvad ved jeg :knus:

God ide

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Fru K said:

Godt. Det er evt. mig der kludrer :-D 

Det ville virkelig være vejen frem med et system der gør det nemt at søge, og have lidt orden i det, så vi ikke kun kan søge via højtider, for at finde en forret.

Præcis. Jeg syntes det gamle arkiv var ret rigidt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt sikker på at jeg godt kan få et opskrifteforum op og stå her! Men skal bare lige have tid til at bruge på det (udover trætte aftener, hvor jeg hellere vil hygge :)) 

Spørgsmålet er om jeg kan overføre de gamle opskrifter - det kan jeg nok ikke i nyt system desværre, men jeg kan dog nok få selve arkivet linket op igen, så man stadig kan se de gamle opskrifter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Lenka said:

Jeg er helt sikker på at jeg godt kan få et opskrifteforum op og stå her! Men skal bare lige have tid til at bruge på det (udover trætte aftener, hvor jeg hellere vil hygge :)) 

Spørgsmålet er om jeg kan overføre de gamle opskrifter - det kan jeg nok ikke i nyt system desværre, men jeg kan dog nok få selve arkivet linket op igen, så man stadig kan se de gamle opskrifter.

Jeg er en lille smule usikker på, hvor man tagger opskrifter. Bare i indlægget?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, sneneger said:

Alternativt kunne man måske aftale nogle bestemte tags og pinne det i mad- og opskriftsforummet. Tags'ene kunne være de samme som de kategorier vi havde før plus hvis man selv vil sætte nogle på som fisk og skaldyr, tærter, kylling, festmad eller hvad ved jeg :knus:

Rigtig god ide at bruge tags til opskrifter. Det er også en ret undervurderet finesse, synes jeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, vbgitte said:

Jeg er en lille smule usikker på, hvor man tagger opskrifter. Bare i indlægget?

Man tagger tråde ved at skrive tags lige under overskriften når man opretter en ny tråd :thumbsup: (man kan også redigere sine gamle samme sted - der står tilføj tag)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Lenka said:

Man tagger tråde ved at skrive tags lige under overskriften når man opretter en ny tråd :thumbsup: (man kan også redigere sine gamle samme sted - der står tilføj tag)

Er dette korrekt?

Skærmbillede 2018-11-20 kl. 18.14.59.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, vbgitte said:

Er dette korrekt?

Skærmbillede 2018-11-20 kl. 18.14.59.png

Nej, du skal klikke her 

Screenshot_20181120-182552_UC Browser.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×