Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
natteravnen

Signatur

Recommended Posts

Jeg har tidligere prøvet at indsætte min tidslinie med datterens fødselsdag uden held.

Her til aften prøvede jeg igen direkte fra hjemmesiden, hvor man laver dem, men kan stadig ikke indsætte den. "Your chosen signature does not meet the guidelines."

Forslag til, hvordan jeg kan indsætte en drage med en pige, som fortæller barnets alder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på at man kan det mere :hmm: jeg synes jeg husker at det var een af de ting vi måtte give afkald på ved opgraderingen...

”de tickers” du ser er i hvert fald ret gamle og jeg husker jeg havde et vældigt hyt med st få rettet i mine, da jeg ville lave min signatur om efter opgraderingen. Og derfor endte jeg med at slette dem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj men hvorfor skal det være en drage?

 

Skriv en signatur, skriv hvornår hun er født.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Randi said:

aj men hvorfor skal det være en drage?

 

Skriv en signatur, skriv hvornår hun er født.

Jeg fandt et nyt sted. Har prøvet et andet sted på dette forum, men måtte ikke skrive noget som helst. Nu prøver jeg mig frem, det sted, som jeg fandt nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Randi said:

aj men hvorfor skal det være en drage?

 

Skriv en signatur, skriv hvornår hun er født.

Har nu prøvet at skrive noget i signaturen. Så må vi se om det kom med?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, natteravnen said:

Har nu prøvet at skrive noget i signaturen. Så må vi se om det kom med?!

JEG KAN IKKE FINDE UD AF DET....

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, natteravnen said:

Prøvede at indsætte et billede, men det er kun baggrundsbillede inde på profil. Må prøve igen senere.

Så lykkedes det med billedet. Til de andre BX'er. Jeg gik ind på BX under egen profil. Der trykkede jeg på mit billede og det kom frem, så trykkede jeg højre musetast og derefter copy adresse. Den adresse kunne jeg så sætte ind her ved at trykke på billedet herinde og indsætte linket der. Ser lige om jeg kan forklare det bedre i morgen. Min tekst endte i "Om mig". Signatur må jeg ikke uanset hvad! Heller ikke få bogstaver!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, natteravnen said:

Så lykkedes det med billedet. Til de andre BX'er. Jeg gik ind på BX under egen profil. Der trykkede jeg på mit billede og det kom frem, så trykkede jeg højre musetast og derefter copy adresse. Den adresse kunne jeg så sætte ind her ved at trykke på billedet herinde og indsætte linket der. Ser lige om jeg kan forklare det bedre i morgen. Min tekst endte i "Om mig". Signatur må jeg ikke uanset hvad! Heller ikke få bogstaver!

Jeg har samme problemer.

Skrev lidt tekst, men den siger at det ikke overholder signstur reglerne.

Det billede jeg ville bruge i avatar, er vist for stort

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Tvilling82 said:

Jeg har samme problemer.

Skrev lidt tekst, men den siger at det ikke overholder signstur reglerne.

Det billede jeg ville bruge i avatar, er vist for stort

Er det samme som fra BX? Så kopier det inden BX lukker helt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, natteravnen said:

Er det samme som fra BX? Så kopier det inden BX lukker helt.

Nej desværre, der har jeg aldrig fået sat et på:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tvilling82 said:

Nej desværre, der har jeg aldrig fået sat et på:lol:

ok. Kan du så lave en low udgave af dit billede?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er noget med man ikke kan lave det om, da Lenka sagde at det så vil ødelægge noget kodning af forummet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bum bum ... egentlig handler det vist bare om sikkerhedsmæssige aspekter. I princippet kan det vel laves om. Men det er da mærkeligt, hvis det generelt driller at lave underskriften om, uanset hvad man prøver - det kan sagtens være at der er lidt forskel på indstillingerne afhængig af hvad gruppe man er i (den man stiger i efter indlæg) - jeg skal nok tjekke efter, måske i aften efter mad og hygge med ungerne og lidt arbejde jeg lige skal nå, eller evt. i morgen. Så får vi lige finjusteret, så det kan virke for alle, om ikke andet med alm. underskrift. xxx 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Lenka said:

Bum bum ... egentlig handler det vist bare om sikkerhedsmæssige aspekter. I princippet kan det vel laves om. Men det er da mærkeligt, hvis det generelt driller at lave underskriften om, uanset hvad man prøver - det kan sagtens være at der er lidt forskel på indstillingerne afhængig af hvad gruppe man er i (den man stiger i efter indlæg) - jeg skal nok tjekke efter, måske i aften efter mad og hygge med ungerne og lidt arbejde jeg lige skal nå, eller evt. i morgen. Så får vi lige finjusteret, så det kan virke for alle, om ikke andet med alm. underskrift. xxx 

Jaa det virker nu, men nu har jeg også mere end 25 besvarelser.

Billedet fik jeg gjort mindre ved at sende en sms til mig selv og så gemme:blush: ja det var det mine teknik evner rakte til:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Tvilling82 said:

Jaa det virker nu, men nu har jeg også mere end 25 besvarelser.

Billedet fik jeg gjort mindre ved at sende en sms til mig selv og så gemme:blush: ja det var det mine teknik evner rakte til:lol:

Så du fandt et billede, sendte det i SMS, gemte i dit album og så kunne du sætte det herind? Som du kan høre, er jeg nok den største tumpe til sådan noget:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis man skal gøre et foto mindre er det nemmest via en app. Søg på resize, Der er masser.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Mamsi said:

Så du fandt et billede, sendte det i SMS, gemte i dit album og så kunne du sætte det herind? Som du kan høre, er jeg nok den største tumpe til sådan noget:rolleyes:

Nej jeg fandt billedet og sendte det i sms, så gemte jeg det i downloads.

Jeg gemte først i alm billeder, men så lavede den billedstørrelsen om igen.

Spørg endelig, jeg er dog selv virkelig dårlig teknisk, men vil forsøge at forklare så godt jeg kan.

Jeg har gjort det hele fra telefonen, ved ikke om det er det samme på alle tlf

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Tvilling82 said:

Nej jeg fandt billedet og sendte det i sms, så gemte jeg det i downloads.

Jeg gemte først i alm billeder, men så lavede den billedstørrelsen om igen.

Spørg endelig, jeg er dog selv virkelig dårlig teknisk, men vil forsøge at forklare så godt jeg kan.

Jeg har gjort det hele fra telefonen, ved ikke om det er det samme på alle tlf

 

Nu fandt jeg ud af noget, tror jeg:lol:. Jeg gjorde billedet mindre, meeeen nu kan man nærmest ikke se, hvad der står:lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×