Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Striw

Røde understregninger

Recommended Posts

Hvad skal jeg trykke på, slå til eller fra, for at undgå alle de røde streger under min tekst, mens jeg skriver?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2018 at 11:32 AM, Fru K said:

Du må have trykket på noget oppe over skrivefeltet her.  Hmm jeg kan kun ændre skriftfarven kan jeg se. 

Du har ikke overvejet om alt du skriver bare ER forkert, og det er derfor du får røde streger under? :ae: 

Hvis det kun er når du skriver er det måske fordi du har et andet sprog slået til og en stavekontrol der flejner ud over det? 

Haha, jo klart det er forkert hvad jeg skriver. Skøre mig :lol:

Hmm jeg må lure lidt på det der med stavekontrol

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2018 at 12:46 PM, MarianneF said:

Det er som regel ikke hjemmesiden, men din browser eller en anden software-udvidelse. Og det er meget forskelligt, hvor man slår det til og fra. Det kan være i tastaturindstillinger, hvis det er en tablet. Eller i browseren på en PC. 

Jeg hader - HADER - at min computere blander sig i, hvad jeg skriver, og selvom jeg altid slår det fra, så har jeg stadig svært ved at finde de rigtige indstillinger, når jeg får nye programmer og nye apparater. 

Af en eller anden grund, så slår autocorrect sig selv til igen ved den mindste ændring. "Åh, du brød dig ikke om stavekontrollen i version 3.02.17. Her, lad mig slå det hele til for dig igen version 3.02.18." :gah:

 

 

 

Nå kunne du ikke lide lever, jamen så skal jeg da lige lave det til dig på en ny måde. Ej men faaaen :lol:

Jeg tror du kan have fat i noget med indstillingerne. Mens jeg sidder her og skriver, er det ikke kun mine egne ord, der har røde understregninger, men også dine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×