Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
kk77

Forumoversigt?

Recommended Posts

I "gamle" dage var MoVes forside en "forumoversigt" hvor man kunne klikke sig ind via forum. Der kunne man også se en kort beskrivelse af hver fora, både hvad angår emne/indhold og fortrolighedsniveau.

I det nye forum får jeg en oversigt over aktive tråde og jeg kan "se nye indlæg", men jeg har svært ved at finde et specifikt forum (hvis jeg fx vil oprette et nyt indlæg) eller hvis jeg bare gerne vil se om der er kommet nye tråde. Som regel finder jeg ind i de specifikke fora ved at finde et nyt indlæg og så klikke mig ind i foraet på den måde. Men det kræver jo at foraet er aktivt :rolleyes: 

Er der nogen der ved, om jeg kan få en forumoversigt frem som i "gamle dage" :gammel: :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forumoversigten er der stadig ligesom i gamle dage, men måske har du klikket den væk. Man kan nemlig vælge at få vist forsiden på anden måde og du vælger det i knapperne øverst over oversigten - disse her:

 1562305315_Screenshot2018-12-16at21_25_33.thumb.png.528c493a2a1453080a0ecf5a9df9d565.png

Her har jeg valgt forumoversigt hos mig, men der er også to andre typer visninger, hvoraf den ene er den dynamiske visning jeg advokerede for i starten. Det gør jeg ikke så meget mere, for den har vist sig at være mere bøvlet :ups: 

Måske er det bare det, du skal klikke væk? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Mb1 said:

Det kan du her http://morsverden.dk/debat/index.php vælg sorteringen yderst til venstre. 

 

27 minutes ago, Lenka said:

Forumoversigten er der stadig ligesom i gamle dage, men måske har du klikket den væk. Man kan nemlig vælge at få vist forsiden på anden måde og du vælger det i knapperne øverst over oversigten - disse her:

 1562305315_Screenshot2018-12-16at21_25_33.thumb.png.528c493a2a1453080a0ecf5a9df9d565.png

Her har jeg valgt forumoversigt hos mig, men der er også to andre typer visninger, hvoraf den ene er den dynamiske visning jeg advokerede for i starten. Det gør jeg ikke så meget mere, for den har vist sig at være mere bøvlet :ups: 

Måske er det bare det, du skal klikke væk? 

 

27 minutes ago, sneneger said:

Jeg får det frem ved at klikke på den til venstre at de tre. 

Screenshot_20181216-212626_UC Browser.jpg

Aaaaaahhhh. Tusind tusind tak. Der blev mit liv pludselig meget lettere :jubii: :lol:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, kk77 said:

 

 

Aaaaaahhhh. Tusind tusind tak. Der blev mit liv pludselig meget lettere :jubii: :lol:

:lol: :blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×