Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
sof

Anette ny admin

Recommended Posts

:knus: jeg er sikker på at i begge har tænkt over jeres beslutning - og jeg er sikker på at i er kommet frem til det i begge ønsker :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:phew: Godt at du ikke forsvinder helt :knus:

 

 

:buket: Tillykke med din nye admin titel Annette :thumbsup:

 

Den låner jeg lige :buket: til Anette :knus:

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at høre at du har det rigtig godt med beslutningen, så er det jo den helt rigtige for dig :knus:

 

Jeg er glad for at høre at du bliver hængende :knus:

 

Sof tusind tak for alt det du har gjort for MoVe, du er en stor del af at MoVe er et så rart sted at være :knus: :buket:

 

Velkommen til Anette :knus:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bordeauxrød er også lige din farve, Anette ;):lol: Tillykke med erhvervet :buket:

 

Tak for godt arbejde, Sof... Så kan det være du har tid til at bevæge dig lidt mere herude blandt pøblen :cheer:

 

:blowkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for det gode arbejde Sof :buket: er glad for at du ik slipper os helt :phew:

 

Velkommen til Anette :vinker:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor er det dejligt at høre at du har det rigtig godt med beslutningen, så er det jo den helt rigtige for dig :knus:

 

Jeg er glad for at høre at du bliver hængende :knus:

 

Sof tusind tak for alt det du har gjort for MoVe, du er en stor del af at MoVe er et så rart sted at være :knus: :buket:

 

Velkommen til Anette :knus:

Tak for de søde ord, du gjorde mig lige rigtig glad. :knus:

 

Jeg kan kort uddybe det med, at jeg gav Lenka endelig besked sent onsdag aften, da jeg vågnede torsdag, vidste jeg, at det var den helt rigtige beslutning, og jeg er næsten kun blevet gladere for hver dag. Det har selvfølgelig også været en stor lettelse for mig, at Anette gerne ville hoppe til og så så hurtigt. :thumbsup: Det har betydet rigtig meget for mig, at præsentere min afgang på den helt rigtige måde, så det ikke skabte uro og bekymring, derfor er jeg også glad for at kunne oprette denne her tråd, som en overdragelse af admin-stafetten, og ikke en tråd der skaber unødig bekymring.

Edited by sof

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bordeauxrød er også lige din farve, Anette ;):lol: Tillykke med erhvervet :buket:

 

Tak for godt arbejde, Sof... Så kan det være du har tid til at bevæge dig lidt mere herude blandt pøblen :cheer:

 

:blowkiss:

Jeg glæder mig til at være pøbel sammen med dig. :P:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:respekt: for din beslutning. Jeg er glad for at vide, at du stadig vil være at finde blandt moveinderne og tryg ved at vide, at det bliver Anette, der tager over efter dig :gruppeknus:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:megafon:

 

Kongen er død, kongen længe leve .... eller :unsure::wacko:

 

 

Tak for din indsats, Sof :thumbsup:

 

Jeg synes, det er godt at kende sin begrænsning og kaste håndklædet i ringen, før det bliver for stor en belastning og man kører død i det :praise:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det kan jeg godt forstå :ja: Så håber jeg bare at du kommer til at være her mere som almindeligt medlem :knus:

 

Og :buket: til Anette!

Fuldstændig enig :buket: :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tanja

Vi er også "nogen" som aldrig slipper dig :blowkiss: - du har gjort et formidabelt arbejde - tak :buket: :respekt:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for godt arbejde :buket:

 

og :vinker: til Anette som ny adminstrator... Er sikker på at du nok skal klare det til UG :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:knus: til sof og dejligt du bliver ved med at være her

 

:vinker: Velkommen som admin til Anette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tillykke med beslutningen, det må have været svært. Tak for 4 års arbejde :knus:

 

-Og Annette er jo ingen dårlig efterføler :buket:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velkommen til Jeres 2 nye titler :buket: Og stort :knus: Sof for det arbejde du har gjort

Share this post


Link to post
Share on other sites
du forsvinder vel ikke helt vel SOF :???:

Næ nej, jeg bliver her skam endnu. MoVe slipper jeg aldrig! :knus:

 

Glad for at høre at du bliver! Er glad på dine vegne over at det er den helt rigtige beslutning :knus:

 

Velkommen Anette :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sejt, at du sådan lytter til dit hjerte :repsekt: Så bliver der måske tid til planlagte møder og ikke spontane møder... :P

 

Tak dit formidable arbejde :buket:

 

Anette er den fødte admin, godt valget faldt på hende :thumbsup:

:buket:

 

 

Åååh altså, skål :skål:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×